На лятото се радвам аз, ала иде седми клас

  • 61 840
  • 816
# 780
А какъв е смисълът от явяване на пробен сега, след като децата тепърва ще започват същностна подготовка? Изключвам случаите, в които това се изисква от школата, която ще обучава детето.
Няма смисъл. То и декември пробните нямат голям смисъл. Важните са през месец март/април. И май месец.
Виж целия пост
# 781
А какъв е смисълът от явяване на пробен сега, след като децата тепърва ще започват същностна подготовка? Изключвам случаите, в които това се изисква от школата, която ще обучава детето.

Не е пробен, а входен тест - според показаните резултати формират групите по-напреднали и по-назаднали Persevere
Днес във Веди за изпита по БЕЛ казаха само траснсформиращ преразказ.

Дали ще останем до края на обучението зависи от детето, още не мога да преценя дали е добре школа или инд учител

И аз понеже много се чудих, по БЕЛ мислех само индивидуален учител, но днес реших да му добавя и школа Laughing Познавам си детето и ако няма нещо задължително за писане, ако няма мотивация да се представи добре пред някого, сам не би се напънал особено много. Нещо ми говори, че школите получават вътрешна информация за съдържанието на изпита Thinking
А за материалът по Лит от 5-6 клас, ти си знаеш Kissing Face
Виж целия пост
# 782
Не разбирам логиката на това, доброволно да разрешим да ни поставят децата в крайности- напреднали и назаднали, при това на базата на един единствен тест!
И ако откажете да го изпратите на този тест, какво? Ако е в групата на по- назадналите, ще дъвчат по-бавно материята? Ще решават по-лесни задачи? Какъв е смисълът?
А ако е в група за напреднали, но се окаже, че има пропуски в някои раздели и наложеното темпо не му позволи да разбере нещата? Какъв е рискът детето да се обезсърчи? Защото такъв момент идва. Колкото и да са уверени в началото, с наближаването на датите на НВО, децата започват да се притесняват и обезверяват.
За да има разделение, има някаква идея. Каква е? Различно темпо, сложност? Ако темпото е различно, как целта ще е еднаква?
Виж целия пост
# 783
Слънчева, материалът е един и същ, но има разлики при преподаването, обръщат различно внимание. Имахме приятелчета от "най-силните" различни неща упражняваха (обема на домашното малко се различаваме) . Младежът ни няколко пъти сменя групите (ходеше в друг ден) покрай олимпиадите и с добро впечатление беше и от другите учители.
Виж целия пост
# 784
Напълно съм съгласна,Слънчева! По-скоро конюнктура на масовите школи. Пример с Веди: учител Х е добър. Много родители го желаят. Учитл У е с нищо неоткрояващ се. Никой не го желае. За да не се създава напрежение, измислят независещ от тях критерий. За психологическата рефлексия над учениците не се мисли.
Виж целия пост
# 785
В нашата школа няма напреднали, назаднали.Не съм сигурна, но мисля че никъде във Варна няма.В конкретната школа има дете от МГ, има и дете от едно от най- семплите училища.Нямаха тест, а някаква задача, колкото да им се преценят пропуските.
Виж целия пост
# 786
Не бих казала, че за Варна на МГ пробните са по-трудни от Вектор - и в двата варианта има баланс между трудни и лесни задачи. Синът ми официално правеше пробни във Вектор като външен ученик (не е посещавал тяхната школа), но частната му учителка по мат му даваше от време на време пробни от МГ, затова мога да направя сравнение. Но трябва да отбележа, че синът ми до 5 клас редовно ходеше на състезания по мат и състезателният елемент на някои от задачите не го затрудняваше. По-скоро имаше проблем с разписването, защото за вярно, но не добре описана задача във Вектор му взимаха точки. И силно препоръчвам да се ходи на повече пробни, защото така се свиква сформата - реален пример, в началото детето пишеше едро и на официалната бланка не оставаше много място за чертеж и разписване на геометричните задачи от 2 модул (горе-долу е половин стр) - но като го порязоха  два пъти за вярна задача, започна да пише ситно и в рамките на допустимото пространство. На реалното НВО нямаше този проблем.
Виж целия пост
# 787
Пчеличке, убедете я да смени езика. Не си струва цял живот да посвети на един език. Самата тя ще се чувства приключенски, като започне да ги сравнява. Ако не иска немски, минете на френски, но не я оставяйте само
с английски!

Да, определено ще настояваме за немския. Тя сега го учи като втори език, но и е по-труден от английския и затова не го предпочита. Надявам се да постигнем консенсус, само балът да е висок Simple Smile
Нека да са здрави и спокойни децата и всичко ще се подреди! Наслаждавайте се още малко на топлите летни дни, че после работа ни чака.
Виж целия пост
# 788
Няма проблем и тук, школата се казва Максимум..Преди две години разучавах в седмокласната тема и ми допадна това предложение.Основно предимство- близко ми е, на Д- р Пискюлияв е, няколкоминутно пешеходно разстояние.

Дали ще останем до края на обучението зависи от детето, още не мога да преценя дали е добре школа или инд учител
Да си призная, не съм я чувала а и ни е много далече. Първоначално мислех да запиша дъщеря ми в школа Одесос, но по-късно по ред причини се отказах и я записах в школа Клас, но само по БЕЛ. По математика ще е на частен учител по нейно настояване. Това й е по-слабия предмет и още се чудя кой вариант ще по-удачен и успешен. Засега ще пробваме така пък ще видим.
Виж целия пост
# 789
Прибрах днес децата от село, седнаха да си допишат домашните по БЕЛ, че утре са при учителката и набора ни изненада много хубаво - 2 часа си подрежда стаята Flushed Rolling Eyes . Дано да е толкова старателен и през годината!
Виж целия пост
# 790
Вижте какво открих https://belklasblog.wordpress.com/%D0%BB%D0%B8%D1%82%D0%B5%D1%80 … 80%D0%B8%D1%8F-2/
има и примерни тестове, както и обяснения.
Виж целия пост
# 791

И аз понеже много се чудих, по БЕЛ мислех само индивидуален учител, но днес реших да му добавя и школа Laughing

И аз съм на някакъв такъв акъл в момента, но се чудя дали комбинацията от школа и учител не идва прекалено много и дали не се получава разминаване в начина на учене. Не мога да го измисля.
Виж целия пост
# 792

И аз понеже много се чудих, по БЕЛ мислех само индивидуален учител, но днес реших да му добавя и школа Laughing

И аз съм на някакъв такъв акъл в момента, но се чудя дали комбинацията от школа и учител не идва прекалено много и дали не се получава разминаване в начина на учене. Не мога да го измисля.

Аз вече съм писала назад, че моята дъщеря е в "Материка", в пакета за седмокласници се включва 1 занятие седмично на школа в група от 8-10 деца и един индивидуален урок при учителката, която води и школата. Мисля, че и други учебни центрове го предлагат като вариант. Така, смятам, че може да се избегне такова разминаване.
Виж целия пост
# 793
Да, това е добър вариант.
Виж целия пост
# 794
Anik, едно уточнение за НПМГ. За паралелките с природни науки уж няма, но реално има изпит. Ако не се е явило детето на олимпиада или вътрешно тяхно състезание бала ти е макс 300 от 500 възможни и реално не влизаш. Така че ако интереса му е биология, химия, физика или география трябва да се отиде поне на състезанието лятото.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия