RYANAIR -13

  • 54 753
  • 758
# 105
А дали ти не си объркала фамлията?
Ако не си сменила клавиатурата или нещо подобно.
Или сега като се чекираш - въвеждаш ли всички букви правилно?
Ако вместо напр. W въведеш V или подобно - ще ти излезе чужда резервация.
Виж целия пост
# 106
Да си объкам аз фамилията?! Няма шанс! Не, не е и от клавиатурата.
Всъщност това е фамилията на дъщеря ми, която също има регистрации от този компютър, но не и в Ryanair. Предполагам, че е станало нещо автоматично... но не и случайно!
Всичко беше точно докато не тръгнах да се чекирам... навсякъде само първото ми име...
Виж целия пост
# 107
Аз имах същия проблем, но с уиз. Използвах компютъра на детето, а то вероятно си е вързало профила в Гугъл с браузъра и всичко останало - така и не разбрах какво стана. Получих потвърждение за резервацията ми на неговия мейл, като пишеше: Скъпи мистър едикой си, ето ваша резервация. Слава Богу, името на пътника беше вярното, а не на детето.
Не знам какво да те посъветвам, освен да им пишеш със скрийншот на потвърждението за плащане, за да се види, че вярно си въвела данните при резервация. Или пак да звъниш и обясниш ситуацията.
Виж целия пост
# 108
По телефона нищо не става, търпеливо ми обясняват едно и също, а разговора струва 61 цента/мин.
Чудя се дали да не оставя чекирането за утре на летището- ще съм 3 часа преди полета там (тръгвам от Австрия, а полета е от Германия), но на кой да ходя да се жалвам?? Въпросът не е само в парите, тук хората са изключително принципни (чувала съм за съдебни разправии за 70 цента!)... Въобще не смятам, че е случайно, че е променена само фамилията ми, а във всички мейли, които получих от тях пише само първото ми име! А промяната на името струва толкова скъпо!...
Виж целия пост
# 109
Странно. Аз съм купувала билети на много хора през профила си, никога не е имало объркване. За съжаление, не вярвам да се докаже нарочни или случайни действия от тяхна страна.
Виж целия пост
# 110
Всъщност това е фамилията на дъщеря ми, която също има регистрации от този компютър, но не и в Ryanair. Предполагам, че е станало нещо автоматично... но не и случайно!
Е тука е ключа от бараката. Има и автоматично влизане през профил от соц. мрежи и автоматично попълване на полета, така не може да се каже какво е станало. Не им звънете по телефона, има онлайн чат. Обяснете им всичко това и така.
Но да мислите, че те нарочно са сменили фамилията, за да ви вземат такса за промяна е несериозно.
Виж целия пост
# 111
Разбира се, че ще го мисля, при положение, че е сменена само фамилията. А във всички мейли от тях пише само първото ми име и няма как да забележа някаква нередност. И защо името не може да се коригира при въвеждането на останалите ми данни?!
Виж целия пост
# 112
Е, мислете каквото искате, но аз съм 99% сигурен, че когато сте натискали бутона за плащане името вече е било сменено и вие не сте забелязали. След това вече няма откъде да вземат името на дъщеря ви.
Пишете им в чата, безплатно е и обяснете какво е станало. По принцип пращат потвърждение на мейла, може да е в спама, или някъде бях чел, че ако се ползва сайта на български потвържденито не идва, не знам...
А защо се плаща - нискотарифния модел е такъв. Искаш багаж - плащаш, искаш храна - плащаш, искаш смяна на каквото и да е - плащаш. В случая се плаща, защото се предполага, че ще лети друг човек. Билета е на Иванка Петрова, а ще лети Иванка Георгиева. Примерно.
Виж целия пост
# 113

Всъщност това е фамилията на дъщеря ми, която също има регистрации от този компютър, но не и в Ryanair. Предполагам, че е станало нещо автоматично... но не и случайно!


В сайна  на РЕ влезе ли с твоето потребителско име и парола?
Пиши на чата, сканирай им плащането с реалните имена и ще се оправи работата.
Сега погледнах в профила си - пътувала съм с тях 50 пъти, има още 96 резервации за други хора и нито едно сбъркато име.
Не мога да повярвам в "световната конспирация" за да вземат едни 120 Е от пътничка.
Виж целия пост
# 114
Потвърждението от пейпал идва от името на собственика на сметката, а по принцип всеки може да плати билета на някой друг, важно е името на пътника.
Виж целия пост
# 115
Аз също смятам, че объркването е дошло от профила на дъщерята, а не е умишлено от Райън.
Виж целия пост
# 116
Да, с моята регистрация си влязох.
Пътувах с тях преди месец и тогава получих потвърждение на регистрацията на мейла ми (с моето име- сега пак я гледах), този път обаче имам потвърждение само на плащането...?
Виж целия пост
# 117
А на мейла на дъщеря ти има ли потвържение на полета?
Виж целия пост
# 118
Не, и тя няма... въобще не ми е ясно какво стана тоя път, но платих понеже ми се налага да пътувам.
Ще приема, че е станала някаква техническа грешка (и може аз да съм пропуснала да забележа някоя важна подробност).
Виж целия пост
# 119
Бях чел, че ако се ползва сайта на български език, потвърждение не идва. В такъв случай е добра идея да се провери веднага резервацията с номера, защото до 24 часа след резервацията поправят грешките безплатно.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия