RYANAIR -13

  • 54 753
  • 758
# 135
Вече няколко човека пътуват с билети купени и чекирани от моят профил. Пращам им една снимка (screenshot) на бордната карта и минават без проблем . Не е нужно да свалят приложението или каквото и да е друго
Между другото да спомена , че полети между Италия - Германия , Испания - Германия а предполагам и други европейски , няма никакакъв паспортен контрол. С една бордна карта минаваш и това е . Много бързо и удобно
Виж целия пост
# 136
Извинявам се че питам тук ,но има ли тема за Йордания? Благодаря предварително
Виж целия пост
# 137
Извинявам се че питам тук ,но има ли тема за Йордания? Благодаря предварително
Виж целия пост
# 138
Как да търся в сайта цени за отиване и връщане за целия месец, нещо не се справям? Благодаря!
Виж целия пост
# 139
Избери си дата на отиване и връщане и дестинация. Като натиснеш "Напред" ти дава цената за тези дати. До тях в ляво и дясно са другите възможни дати и цени.
Виж целия пост
# 140
Как да търся в сайта цени за отиване и връщане за целия месец, нещо не се справям? Благодаря!
От менюто избираш: "План - Откриване на цени на билети", задаваш дестинация, после период и готово.
Виж целия пост
# 141
Много ви благодаря!
Виж целия пост
# 142
Здравейте, не съм особено редовен пътник, за трети път ми се случва да летя със самолет, съответно за първи с Ryanair..та днес претърпях следното приключение:
На летище Лондон Станстед пристигнах час преди самия полет и се наредих да чекирам платения от мен багаж до 20кг, от едното гише на което се редих 5-10 мин служителя ме върна да се редя още 10на минути на съвсем друго , на което имаше машини , на които ти сам си теглиш багажа , чекираш си бордната карта и ти пуска стикер , който да залепиш върху куфара от там подаваш към потока с останалия багаж, пробвах на две машини, но ми излизаше надпис “ This bag cant check in , because the flight is not open”, попитах служител какво да правя и ме пратиха на трето място от което да мина с големия платен багаж и малкия ръчен.. накрая се оказа , че заради личния ми проблем с чекирането се наложи да минавам с двата куфара през ръчния багаж.. там служителите ме спряха и ми извадиха козметика , която си бях напазарувала и съхранявах в големия куфар(който е платен багаж) , защото била over size , и нямало как след като минавам от там да я задържа.. нямах време да се разправям, тъй като оставяше съвсем малко време след цялото лутане до затварянето на гейта..обясних няколко пъти , че съм си платила за този багаж, но те бяха категорични. Таа въпроса ми е след целия този стрес и напрежение  и неудобство , което си причиних, при положение , че съм платила 48€ допълнителен багаж, в който мога да нося течности по- големи от 100 мл, аз имам ли вина , че машината не ми изкара стикер , че ме забавиха с близо 30 мин в редене на опашки , обяснявайки се на всеки служител, защо минавам от там с два куфара, за капак на всичко ме лишиха и от козметика, на която btw толкова се радвах. Има ли процес по- който мога да се оплача и къде мога да го намеря?
Виж целия пост
# 143
Следващият път ,не отивай само час преди излитането. Това е доста рисковано ,при положение ,че имаш и багаж за чекиране. Винаги може да се случи нещо,което да те забави  и се съмнявам ,че нещо ще постигнеш с оплаквания . Видяли са , че нямаш никакво време и това ти е струвало . За другият път , вече знаеш
Виж целия пост
# 144
Каква вина имат Ryanair в случая?
Летището е мястото, на което може да се оплачате.
И след като летите толкова рядко, не отивайте час преди полета. Сигурна съм, че имате мейл от Ryanair да сте там поне 2 часа преди полет.
Виж целия пост
# 145
Можете да се оплачете на единствено на фирмата, която обслужва летището. Дали ще има резултат - не знам.
Виж целия пост
# 146
Абе не е точно така. Чекирането и гишетата са си на Райън, не на летището.
Защо не е успяла да се чекира е въпроса. съобщението ме навежда на мисълта, че полета вече е бил затворен и не са взимали повече багаж. Тя е била чекира на онлайн и е имала бордна карта, затова са я качили. Аз например съм стигал до гишетата късно, без да съм се чекирал и тогава просто не летиш...
Оттам нататък вземането на течностите си е по правилата и няма никаква изненада, нито смисъл от оплакване. Така че ако ще се оплаква, може на чата на Райън или има форма за оплаквания, но аз не вярвам да получи някакви пари, освен платения, но неизползван багаж. За парфюмите никакъв шанс.
Виж целия пост
# 147
Абе не е точно така. Чекирането и гишетата са си на Райън, не на летището.
Защо не е успяла да се чекира е въпроса. съобщението ме навежда на мисълта, че полета вече е бил затворен и не са взимали повече багаж. Тя е била чекира на онлайн и е имала бордна карта, затова са я качили. Аз например съм стигал до гишетата късно, без да съм се чекирал и тогава просто не летиш...
Оттам нататък вземането на течностите си е по правилата и няма никаква изненада, нито смисъл от оплакване. Така че ако ще се оплаква, може на чата на Райън или има форма за оплаквания, но аз не вярвам да получи някакви пари, освен платения, но неизползван багаж. За парфюмите никакъв шанс.
Може ли да споделите къде мога да намеря все пак тази форма ?
Виж целия пост
# 148
ето тези са май
https://www.ryanair.com/bg/bg/useful-info/help-centre/faq/contac … eneral-complaints
аз само за закъсненията съм ползвал
Виж целия пост
# 149
Чекирането без закупено място точно 48ч преди полета ли отваря или 48ч е символично? Имам полет в 20:20 в понеделник, а не мога да чекирам.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия