Обслужване и отношение - под всякаква критика. Направо ми идеше да я бушонирам едната. Още съм бясна!
Обслужването е под всякаква критика, но българският купувач очевидно не желае да получава професионално отношение за парите, които дава. Дори и сравнение не може да става с други чужди марки на пазара ни.
Предполагам, че обучение изобщо не минават, а от подбора им мога да правя заключение, че са толкова неудовлетворени, че смятат за достатъчно, че са благоволили да дойдат изобщо на работа.
Груби и неподготвени "консултантки", с които имах нещастието да комуникирам в два от магазините. Дори не коментирам грозния, неподдържан маникюр, с който пипат артикулите. Пълна незаинтересованост да задържат клиенти, да им дават консултации и да са от помощ. Трябва да призная, че не само с мен имаха конфликти, а и с други клиенти, докато бях в магазините, нямаха проблем и с подвиквания и груби обиди на територията на единия магазин.
Намалените артикули трябва да бъдат искани изрично. "Нямали място", предполагам, че по-скоро им е казано да продават всичко друго, ако намерят балъци.
За себе си приключих с марката в България. Уважавам се като клиент и държа да получавам поне прилично (ако е невъзможно да е професионално) отношение за парите, които давам.