Пазаруване от Aliexpress.com 64

  • 36 193
  • 736
# 720
змейковица, напиши моля те на кой имейл си писала на Бълг.пощи.
Имам една такава от август месец е в София...даже не я и чакам вече.
Виж целия пост
# 721
И аз имам подобен случай с 2 пратки, проследяващият номер не започва със 158, а с UA...
Тракингът показва, че са в Пловдив,  а ги няма нито в пощата, нито в системата на М&Bm

Здравейте!
Искам да попитам пратка с номер за проследяване UA................HU в пощата ли трябва да пристигне?
Оказа се, че този номер не е за препоръчана пратка и няма проследяване у нас.

И аз чакам две такива пратки. Според сайта едната на  12.10 е била на митницата, а на 13.10. е дадена на фирмата за доставка.

змейковица, а със споменатите пратки какво стана?

Едната си пристигна нормално.„
Другата я търсих безуспешно 1 месец, накрая пуснах диспут и писах на Бг пощи. От Бг пощи отговориха, че пратката е била върната още при пристигането - може би непълен адрес. С този отговор, от Али разследваха и ми възстановиха почти цялата сума
Благовиден предлог. Излъгали са те някой я е откраднал и го прикриват. Няма значение. Важното, е че го имаш черно на бяло. Дано си го приложила с превод към диспута. Такива пратки не се връщат.
Виж целия пост
# 722
по правилник , се унищожават, след някакъв период
най интересното е че могат да разберат, коя е пощаджийката, но нищо не и правят, а това едва ли и е 1-я път, и пак според закона
а) обществено порицание;
б) глоба;
в) временно лишаване от право да се упражнява определена професия или дейност.
Виж целия пост
# 723
Писах в контактната форма на Бг пощи и доста бърдо ми отговориха от този мейл S.Mladenova@BGPOST.BG

Нетман, да - приложих скрийншот и в обяснението към него преведох отговора на Бг пощи  После статусът на диспута се промени, че пратката е върната. И аз не вярвам на твърдението им, но.... това е. Поне ми върнаха парите.
Виж целия пост
# 724
змейковица, благодаря. Писах и веднага получих отговор, че пратката е върната на изпращача средата на септември. Била непотърсена...така и не получих известие. Здраве да е. Пускам диспут.
Виж целия пост
# 725
Писах в контактната форма на Бг пощи и доста бърдо ми отговориха от този мейл S.Mladenova@BGPOST.BG

Нетман, да - приложих скрийншот и в обяснението към него преведох отговора на Бг пощи  После статусът на диспута се промени, че пратката е върната. И аз не вярвам на твърдението им, но.... това е. Поне ми върнаха парите.

Къде да я намеря тази контактна форма? В меню "Контакти" няма такава. На ел. поща, посочена за клиенти ли да пиша?

Цитат



Утре стават 5 работни дни, през които пратката ми би трябвало да е някъде в пощите. Когато поръчвам с пълно проследяване, като я освободят от митницата, на другия ден е в Добрич.
Виж целия пост
# 726
е ти го показваш
info@bgpost.bg
Виж целия пост
# 727

Да, само това намерих на страницата, затова го сложих, като цитат.
Но това не е контактна форма, останах с впечатление, че трябва да има форма в самия сайт, в която да се пише.

Подготвих писмото и ако утре все още няма раздвижване с пратката ми, мисля да го пратя, че в четвъртък става една седмица "пребиваване" в бг.пощи...
Виж целия пост
# 728
а ако искаш сама да си напишеш отговора но от техния меил - гугъл показва как
https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=Fake+Email+Sender
Виж целия пост
# 729
Писах в контактната форма на Бг пощи и доста бърдо ми отговориха от този мейл S.Mladenova@BGPOST.BG

Нетман, да - приложих скрийншот и в обяснението към него преведох отговора на Бг пощи  После статусът на диспута се промени, че пратката е върната. И аз не вярвам на твърдението им, но.... това е. Поне ми върнаха парите.

Къде да я намеря тази контактна форма? В меню "Контакти" няма такава. На ел. поща, посочена за клиенти ли да пиша?

Цитат



Утре стават 5 работни дни, през които пратката ми би трябвало да е някъде в пощите. Когато поръчвам с пълно проследяване, като я освободят от митницата, на другия ден е в Добрич.

На мен 2 пратки с такъв номер ми бяха много дни в БГ пощи - последен статус Received by local delivery company - едната я донесоха от БГ Пощи на адрес на 14-ти ден, а другата вече 18 ден я няма.
На 8-мия ден ходих в пощата и нямаше нищо за мен. Така че, 5 дни чакане са малко според мен.
Виж целия пост
# 730
e пред последен статус, най дългия пориод е чакал на този статус, при мен е били 12 дена
Виж целия пост
# 731
e пред последен статус, най дългия пориод е чакал на този статус, при мен е били 12 дена

Благодаря. Най-после някой да им покаже кой е последен статус и колко време след това се получава. Масово се оплакват без да преценяват дали е в Унгария или в България и безсмислено тормозят пощенските служители.
Виж целия пост
# 732
e пред последен статус, най дългия пориод е чакал на този статус, при мен е били 12 дена


При мен такъв статус не се появи. Остана си на предпоследния дори и след като ми я доставиха и чаках 14 дни докато ми я доставят. А другата вече 20 дни и още не са я доставили и статуса не се променя.
Виж целия пост
# 733
Здравейте!

Снощи късно пратих запитване на ел. поща на бг. пощи за състоянието на моята пратка и тази сутрин вече имам отговор, в който се казва, че нищо не знаят и няма и да научат. Да питам в пощенските станции към митницата и има линк. Когато отворя зададената страница, пише, че това са пощенски станции за пратки над 150 евро, а моята е малка. Въпреки това, ще пиша и до там.
Скрит текст:
Здравейте,
 
 
 
 
Благодарим за Вашия е-мейл!
Номерът, който ни предоставяте отговаря за непрепоръчана/обикновена/ пратка.
Пратката Ви е непрепоръчана /обикновена/ и може да питате за информация по име и адрес само на място в районната пощенска станция или по номер в пощенска станция към Митница – за контакт https://www.bgpost.bg/bg/498 .
Обикновените непрепоръчани пощенски пратки не се проследяват, и няма как да Ви дадем информация за тяхното движение.
 
 
„Български пощи” ЕАД няма отношение към проследяването на пратките от алтернативни сайтове.
Информацията в тези сайтове не е отговорност на Български пощи.
 
Възможно е доставката да не е с Български пощи.
 
Хубав ден!
Поздрави,
Ирина Тошева
 
"Български пощи" ЕАД


Допълвам: И от пощите към митницата също нищо не знаят и нищо не могат да кажат за пратката, според отговора, който получих:

Скрит текст:
Здравейте при нас в Митница Варна Пощенския клон няма такава пратка тя е не проследима и няма как да дадем информация проверявай те във вашия Пощенски клон който е най близкия по местоадрес.


Хубав ден.


Изключително отдавна не съм поръчвала нищо от никъде с непрепоръчана пратка и ще гледам да се въздържам в бъдеще, защото, както имаше една приказка "гаранция Франция"...
 В случая нямах възможност за избор на доставка.

Все пак, като чета за вашите пратки, колко време пътуват в България, се надявам, че и моята (моите) ще пристигне (пристигнат).
Виж целия пост
# 734
Все пак, като чета за вашите пратки, колко време пътуват в България, се надявам, че и моята (моите) ще пристигне (пристигнат).
Още ли не си разбрала, че като пише, че е на митницата означава, че е на митницата в Унгария, а не в България? Thinking
Общо взето действаш като някой, който никога не е пазарувал от китайски сайтове, а не просто отдавна. Не проследимите ги пускам само да видя дали има някакво движение и после ги зарязвам. Когато дойде, тогава.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия