Пазаруване от Fashion days - тема 6

  • 16 627
  • 151
# 75
Току що получих една чанта Pinko. Без дръжка, без етикети, без торбичка. Ужас.
При това я взех от изибокс.
Беше 1 бройка явно връщана и ограбена отвсякъде.
Виж целия пост
# 76
Поръчах едни Премиата обувки, дойдоха носени и прашни. Поръчката дойде с Изибокс. Още веднага пуснах заявка за връщане. Отвори ми се клетка, нямаше нищо в нея, оставих ги и зачаках, до 4 работни дни по техни данни. Нямаше движение по товарителницата и им звъннах. Провериха си камерите и системата. Въвела съм кода за доставка, а не за връщане. Ок сгрешила съм. Друго ме интересува, как се отваря клетка с грешен код и как доставчик оставя втора пратка в очевидно пълна кутия? Знаят кой ги е взел и ще се свържат с него. Имали такива случаи и не са имали проблеми с връщането, но усещам как подарих обувки на някой….
Имам ли други ходове? Някой имал ли е подобен казус с тях?
Виж целия пост
# 77
Поръчах едни Премиата обувки, дойдоха носени и прашни. Поръчката дойде с Изибокс. Още веднага пуснах заявка за връщане. Отвори ми се клетка, нямаше нищо в нея, оставих ги и зачаках, до 4 работни дни по техни данни. Нямаше движение по товарителницата и им звъннах. Провериха си камерите и системата. Въвела съм кода за доставка, а не за връщане. Ок сгрешила съм. Друго ме интересува, как се отваря клетка с грешен код и как доставчик оставя втора пратка в очевидно пълна кутия? Знаят кой ги е взел и ще се свържат с него. Имали такива случаи и не са имали проблеми с връщането, но усещам как подарих обувки на някой….
Имам ли други ходове? Някой имал ли е подобен казус с тях?

Какво стана с вашия случай, има ли развитие..?
Виж целия пост
# 78
Обувките са вече при тях, статуса им е продуктите са прегледани, чакам си парите.
Виж целия пост
# 79
Страшно много уважвам фешън дейс, политиката им на бързо връщане на пари и прочие....
Реших да следя дали ще пуснат отново в продажба чанта на пинко, която пристигна при мен в потресаващ вид. (чантата беше последна бройка)Без дръжка, без никакви етикети, торбички и предпазващи фолиа. Захвърлена в една кутия, тотално оглозгана.
Е тя е отново на линия за продан....  защо де, защо не проверявате поне мъничко върнатите пратки, едно око така да погледне, че някой се е подиграл с артикула и го е обезобразил. Няма никакъв контрол.
Виж целия пост
# 80
Да, не е приятна тази им практика, може да оставите линк тук, към конкретната чанта, да не се подлъже друг да я поръча.
Виж целия пост
# 81
И моите обувки бяха последен чифт, доста намалени. Повече няма да поръчвам последна бройка.
Виж целия пост
# 82
Това е чантата
Виж целия пост
# 83
Върнаха ми парите.
Виж целия пост
# 84
Връщам пратка получена чрез изибокс, но този път реших да избрера вземане от адрес от куриер. Коя куриерска фирма да очаквам?
Виж целия пост
# 85
При мен Спиди идва.
Виж целия пост
# 86
Благодаря за предупреждениео за чантата на Пинко.
Виж целия пост
# 87
Обувките са вече при тях, статуса им е продуктите са прегледани, чакам си парите.

Здравейте, а оставяте ли някакъв документ към пратката при връщането й  в автомата на easybox? Пише само за оригинална кутия, такава имам, но ми е странно да оставя така гола кутия без данни и товарителница. Пуснах заявка и получих пинкод.
Виж целия пост
# 88
Нищо не съм оставяла. Товарителницата си я имат, нали с ПИН кода е свързана.
Преди Спиди като идваха за връщане също им давах продукта в оригинална опаковка и нищо друго.
Виж целия пост
# 89
Ееее,най-добрите са!!!!! Вчера в 13 върнах на куриер и ей сега ми влязоха парите по сметка. Нямат равни Heart
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия