Пазаруване от Fashion days - тема 6

  • 25 297
  • 237
# 195
Връщала съм им носени обувки (така пристигнаха) , върнах и чанта без дръжка и торбички, леко зацапана.  Отбелязвам причина за връщането. Има и поле допълнително да напишете ваш текст.
Винаги са ми връщали парите.
Служителите, които проверяват не знам къде гледат .....
Виж целия пост
# 196
То едва ли изобщо има такива служители. В емаг се обявяват отделно изброени разопаковани продукти и си пише подробно - с нарушена опаковка, с фини драскотини, с големи драскотини, с липсващи аксесоари... съответно и цените са с по около 20% надолу.
Виж целия пост
# 197
А как се процедира при рекламация? Пращате ли снимки преди това на мейл?
Виж целия пост
# 198
Здравейте. Мога ли да върна 1 продукт от поръчка без да го слагам в оригиналната опаковка, с която е изпратен? Той си е в неговата торба, даже не съм го разопаковала, но загубих пакета от ФД.
Виж целия пост
# 199
Няма никакъв проблем. Торбата от фешън дейс не е важна. Важно е да с е неговата торбичка. От куриера ви го слагат в техен плик.
Връщайте .
Виж целия пост
# 200
Преди два месеца си взех чанта на Миа Томази. Вече е протрита, с обелено покритие. Имам чувството, че е от плат, не кожа. Писах им, отговориха ми, че ще се свържат с мен. Дано си я приемат като рекламация.
Виж целия пост
# 201
Дано Ви приемат рекламацията. Имайте предвид, че чантите на марката по принцип са боклуци.
Виж целия пост
# 202
Благодаря ви! Не знаех, че са боклуци, но вече знам Grinning
Друга кожена ще търся.
Виж целия пост
# 203
Има ли някакъв действащ код за -10%?
Виж целия пост
# 204
Здравейте, не знам как се е случило, но изглежда съм се абонирала за Genius във фешън дейз. Не помня да съм се абонирала, но получих мейл, че съм абонат. Как да се отпиша? Прочетох, че след шестия месец е платено и не искам да ме таксуват.
Виж целия пост
# 205
Има ли някакъв действащ код за -10%?

Този от 1-ва страница работи. Днес го пробвах.
Виж целия пост
# 206
Вчера върнах една блуза, като пожелах да ми изпратят ваучер, само половин час след като дойде куриера, ваучера ми беше зареден в профила! Евала им.
Виж целия пост
# 207
Здравейте, не знам как се е случило, но изглежда съм се абонирала за Genius във фешън дейз. Не помня да съм се абонирала, но получих мейл, че съм абонат. Как да се отпиша? Прочетох, че след шестия месец е платено и не искам да ме таксуват.
Вижте си в профила, трябва да има Genius меню, сигурно оттам.
Виж целия пост
# 208
Здравейте ,имате ли представа дали часовниците имат гаранция ,закупих автоматичен часовник фосил февруари ,но сега започна да изостава ,чудя се изобщо да им пиша ли или да си търся добър часовникар ,даже ако имате препоръки ,ще съм благодарна.
Виж целия пост
# 209
2 години законова гаранция .
Пиши им.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия