Ще оцелея ли с БДЖ?

  • 4 592
  • 129
# 60
Щом човекът е казал, че иска да слезе, трябва да му се даде възможност и да се отвори вратата. Не разбрах защо не може да си я отвори сам, а трябва да чака някого...
Иначе си има значение 1/2 час до центр.гара, после още поне толкова до крайната точка си е загубен един час.
Виж целия пост
# 61
Кондуктори и шафнери имат такава практика - заключват вратите за да не влизат крадци например. И им е спокойно. Но май е забранено, защото ако стане пожар може да изгорят хората вътре. И ако съфорумката се оплаче в БДЖ онзи ще го накажат, може да иска и компенсация, че не е могла да слезе.
Виж целия пост
# 62
Ами с метрото до станция ГМ Димитров ми е 10-15 мин. от Искърско шосе.  От Централна Гара е доста повече, а има и прекачване на метрото. Плюс това, че влакът пътува половин час от Искърско до Ц.Гара, после има бая разхождане около самата Ц.Гара по гадните подлези, с куфара... Плюс, че трябваше и на работа да ходя след това. Повече от един час загубен, само защото шафнерът отговарял за двата вагона и беше решил на тази гара да е в съседния вагон (Може и в тоалетната да е бил) Поне да беше отключил вратите още на влизане в София, след Казичене... Както и да е. Той не беше българин, но му го обясних на неговия език. Разбра ме, но ме подразни, че вместо да каже, че съжалява и да му стане неприятно, че ме е прецакал.. той взе да ми обяснява как и Централна гара е в София, та и там имало метро. Отказа да ми влезе в положението. За един истанбулчанин София е малък град, то е ясно. Но пък си е мое право да сляза навсякъде, където влакът спира по разписание.
Виж целия пост
# 63
Преди 15-ина години нали така изгоряха 7 или 8 души в запалил се влак.... Голяма трагедия. Били са се скупчили на вратата. Ако е била отключена, щели са да се спасят.
Виж целия пост
# 64
Един път пътувах с влак, в който тоалетната беше заключена - понеже пътували много цигани и я освинвали. Пътнически влак на малко разстояние, но все пак...
Виж целия пост
# 65
То в тоалетните на БДЖ по-добре да не влизаш. Ако пътуваш половин ден, няма как да го избегнеш, но не трябва да се докосваш до нищо... Още са ми пред очите, а има едни 20 години, откакто не съм пътувала.
Виж целия пост
# 66
Завчера се возих на италиански влак (Катания-Сиракуза), тоалетната блестеше от чистота. Чак ми идваше да я снимам, но... какъв смисъл има. Влаковете тихи, безшумни, бързи, климатизирани, ел. табла с инфо на коя гара в колко часа... че и закъснението пишеше. Тука.. пълна скръб.

И да, 2008 заради заключени спални вагони изгоряха хората във влака София-Кардам. Шафнерът не беше отключил вратите.
Виж целия пост
# 67
В интерес на истината и тук са вече климатизирани, също има и табла със закъсненията, не знам дали на всяка гара, но в Пловдив има. Само Wink дето не са бързи и не са им чисти тоалетните. Пак както се падне, де, в новите електрички са по-добре, точно такава беше заключената.
Аз хем се подразних тогава, хем си викам, че и тяхната, на служителите, не е лесна, ако трябва да търсят и достатъчно хора да чистят редовно.
Виж целия пост
# 68
Къде са тези климатизирани вагони? Преди 2 години пътувах месец август посока Пловдив -Бургас със софийския влак, внимателно избрах номер влак с климатизация, бяха обявили номерата по БТВ новините (!!!!!). Не само че нямаше, не знам как оживях 4 часа, ами негодниците откачили ресторант-вагонът, нямаше откъде да си купя вода!!!!
Повече никога!!! Лятото предпочитам със споделено пътуване.
Виж целия пост
# 69
Добре, значи ми се е сторило, че съм пътувала в такива.
Виж целия пост
# 70
Има влакове, които са с охлаждане, не чак климатик
Виж целия пост
# 71
Не успях да открия каква е разликата, но във влака Пловдив - Пазарджик често през лятото на мен ми е студено. Това са предимно електричките "Сименс", има и от един друг вид, с общи вагони без купета. Не знам дали е климатик, или охлаждаща система.
Виж целия пост
# 72
Ъъъ, всъщност не са електрички, а са дизелови. Сименс Дезиро. Засега те са най-модерни, да. Пускат ги само на къси разстояния.



Иначе т.нар. "електрички" са онези от 1971, сделани в Рига, Латвийската ССР

Виж целия пост
# 73
Преди години Янтра Експрес беше супер - нов, чист, модерен. Много удобно се пътуваше с него. Не знам дали още го има и как е.

За разлика от старите влакове. Едно от последните ми пътувания беше след една Нова година през нощта с подобен стар влак. От вратите и прозорците духаше и навяваше сняг, нямаше грам отопление, кондуктироте вдигаха рамене.....беше кошмарно.
Виж целия пост
# 74
Дизилер, ами както стана ясно, не разбирам от техническата част на влаковете. Grinning Така съм чувала да им викат.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия