Ето това ми се щеше да става ясно от дългото писмо, което пращат доказателство за обратното е и питането на авторката - щото в писмото представят няколко дестинации, с описание на хотелите, както и на броя хора, които могат да ги ползват... и човек решава, че наистина може да си избере - така беше с всички семейства, които отидохме на презентацията. А програмата явно е винаги да се "изтегля" Тенерифе - аз поне не съм чула друга дестинация да е "спечелена".
Но не ми харесва човешката черта да очерняш нещо, без да си го изпитал. Къде отиде поговорката "око да види, ръка да пипне?"
А относно това, аз всъщност точно туй направих - "очерних" това, което съм видяла и пипнала - а именно, начинът, по който СМС примамват хората в офиса им, за да ги убеждават да купуват точки и да членуват в клуба, като почиват само в негови хотели, след като в писмото изрично са споменали, че не се цели членство в клуб и т.н.
Аз самата се занимавам с туризъм, и отидох донякъде от професионално любопитство.. и това е впечатлението ми - в този бранш /вярвам и във всеки друг/ не се ценят фирмите, чиито предложения трябва да се разглеждат под лупа за неща, написани с малки буквички в края, или пък отбелязани със звездичка, и доизяснени с препратка, или пък загатнати така, че да не стават ясни на масовия потребител... а случая със СМС е точно такъв - никой от получаващите писмо с известие, че е спечелил екскурзия, не отива да си я получи с нагласата да внесе първите 5000 лева и да изплаща бонус точки цял живот.. отиваш да ти дадат наградата, а започват да те убеждават, че всъщност истинската ти печалба е включването в клуба... и това в продължение на три часа в нашия случай.