Capasca

  • 17 034
  • 23
# 15
МНОГО НЕКАЧЕСТВЕНИ ДРЕХИ,НО ПОНЕ ПЕРСУНАЛА Е НА НИВО,ОТ ВИТОШКА САМ ДОСТА РАЗОЧАРОВАНА ,НО МОМИЧЕТАТА В МОЛА СА МНОГО ЛЮБЕЗНИ И ДОБРИ КОНСУЛТАНТКИ ДАНО ДА ГИ ОЦЕНЯВАТ

Точно в Мall of Sofia ми е писнало да ги слушам как разговарят една с друга, хилят се и на моменти се държат все едно не са на работа. Иначе консултират, като ги питаш.
Корекции на дрехите правят, там точно ни скъсиха едни мъжки дънки, които купихме на намаление.

Между другото, двете сестри управляват бизнеса добре и държат на маркетинга и ПР-а. Съмнявам се да не обърнат внимание на оплакване от клиент. Мисля, че един имейл ще свърши добра работа, както и връщане на стоката в магазина. 

Виж целия пост
# 16
аз съшто сам много доволна от персонала в мола обслужването ми харесва.не ти досаждат .но в сьштото време усешташ че са около теб.
Виж целия пост
# 17
КОлко време са престояли дрехите им, пуснати за продажба в аутлета? Миналат седмица гледах палта, целите с "бобчета"- много зле изглеждаше платът. ПерсУнала във варненската Капаска не мога да  коментирам
Виж целия пост
# 18
и аз сьм редовна клиентка на Капаска имат и сполучливи нешта,а какво си чешете езиците с персонала,я се замислете вие колко сте изпалнителни на вашето работно място и как се даржите с неваспитаните хора около вас и после сьдете другите,пак и кой ви кара да купувате от там,някой на сила ли жи жкаржа в магазините?Помислете и си отговорете сами за себеси . Twisted Evil newsm78
Виж целия пост
# 19
Предлагам на собствениците на Капаска да проведат курс по ограмотяване на персонала  -  като начало да бъде научен къде на клавиатурата е буквата Щ, тъй като незнанието явно е масово. По-нататък обучителите да се занимаят с дълги и сложни думи като "неваспитаните " и това къде се слагат препинателни знаци и главни букви. Успех на персонала и кураж на преподавателите  Peace
Виж целия пост
# 20
и аз сьм редовна клиентка на Капаска имат и сполучливи нешта,а какво си чешете езиците с персонала,я се замислете вие колко сте изпалнителни на вашето работно място и как се даржите с неваспитаните хора около вас и после сьдете другите,пак и кой ви кара да купувате от там,някой на сила ли жи жкаржа в магазините?Помислете и си отговорете сами за себеси . Twisted Evil newsm78

"имат и сполучливи нешта" - хи-хи, това много ме развесели Joy
Виж целия пост
# 21
и аз сьм редовна клиентка на Капаска имат и сполучливи нешта,а какво си чешете езиците с персонала,я се замислете вие колко сте изпалнителни на вашето работно място и как се даржите с неваспитаните хора около вас и после сьдете другите,пак и кой ви кара да купувате от там,някой на сила ли жи жкаржа в магазините?Помислете и си отговорете сами за себеси . Twisted Evil newsm78

Честно казано, не намирам нищо невъзпитано да влезна в магазин и да разглеждам дрехите. През това време не съм длъжна да слушам глупости и кикотене, все едно се намирам на детска площадка. В магазини, които държат на реномето си, /а Капаска поне бяха такива/ такъв персонал е меко казано за уволнение. Жалко е обаче, че се допускат такива неща, защото магазините тръгнаха добре, моделите са свежи и маркетинговата им политика е много правилна. Или поне всичко това беше в началото. Явно нещата се променят и вървят надолу.
Виж целия пост
# 22
Аз също съм клиентка на Capasca досега не съм имала никакви проблеми с дрехите при прането им.
Виж целия пост
# 23
и аз сьм редовна клиентка на Капаска имат и сполучливи нешта,а какво си чешете езиците с персонала,я се замислете вие колко сте изпалнителни на вашето работно място и как се даржите с неваспитаните хора около вас и после сьдете другите,пак и кой ви кара да купувате от там,някой на сила ли жи жкаржа в магазините?Помислете и си отговорете сами за себеси . Twisted Evil newsm78
Eее, що за "даржание"? Какво ни пречи да съдим другите? Ами на някои това ни е работата - да съдим до дупка. И да, добре си я вършим тази работа. Може и до теб да стигнем някога Mr. Green
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия