моля Ви за помощ 6год. дете говори като бебе

  • 9 367
  • 36
# 30
Това последното ми звучи доста грубо въпреки добронамерения тон... От постовете на майката (или бащата?) останах с впечатление, че не спират да работят и общуват доста пълноценно с детето си.

Мисля че Нина имаше предвид изготвянето на програма за работа с детенцето съвместно от специалисти - психолог и логопед, а не че родителите не умеят да общуват с детето.
Виж целия пост
# 31
Това последното ми звучи доста грубо въпреки добронамерения тон... От постовете на майката (или бащата?) останах с впечатление, че не спират да работят и общуват доста пълноценно с детето си.
В екип трябва да работят всички специалисти, от които се нуждае детето. Аз поне така знам и така разбрах също от поста на Нина! Мисля, че не става дума изобщо за родителите тук.
Виж целия пост
# 32
За съжаление - огромен е броят на така разстящите деца. Моят още говори бебешки, а е на 10 год. Роботим и с логопед и с психолог, а от скоро взехме и учителка имаща опит с такива деца. Притесняваме се да не се затвори в себе си, като вижда разликата с връстниците си. Бориме се.
Виж целия пост
# 33
не искам дори да си спомням този ден имахме си цял език от жестове
Это, оставам с впечатление, че детето разбира смисъла от общуването.
А когато не може да се сети за някоя дума, възможно ли е да
става въпрос за епилепсия под лека форма?
И моят син пие депакин, и има моменти, в които звук не излиза от гърлото му, само протяга глава напред и адамовата му ябълка изпъква, все едно че е глътнал топче.
Но ние пишем в такива моменти. Странното е, че пише с желание и старателно и красиво в такива моменти.
Останах с впечатление, че детето е контактно и търси компанията на други деца.
Какво пречи да тръгне на училище, а ако не се справи да повтори първи клас.
Колкото до специалистите в провинцията - няма ги.
Радостина, регистрирай се, ще ни бъде по-лесно. И ни дръж в течение.
Виж целия пост
# 34
Извинете за поста - имах предвид, че в определн етап от развитието си детето разбира необходимостта от общуване и партньорство и че ако не е достигнало до този етап поради затруднения от различно естество и ако специалистите, които работят с детето не са разчели правилно наличието или отсъствието на тази необходимост, това може да доведе до неуспех при прилаген на определени програми за работа - например, ако детето не може да пратнира докато играе или не имитира родителите си звуково - дори с негови думи, неразбираеми за околоните и ние започнем да го учим да качва звук Р или Ц няма да постигнем никакъв ефект. И говоря по принцип, за ситуации аналогични на тази която описва родителят тук, а не за конкретното дете. С други думи - за да има ефект, трябва да се направи точна програм по кято да работят всички - и родители и дете и спецалисти и тя да е подчинена на моментните възможности на конкретното дете  bouquet
още веднъж се извинявам за недоразумението Embarassed
Виж целия пост
# 35
Ще следя темата, дано още някой даде съвети. аз ще се включа със следното : ние също проговорихме късно - след четири, сега е на пет, разбирам му и аз на 95% говора, чужди хора - около 80%, имаме и спадове и напредъци...но и ние работим нон-стоп - зиме, лято - два пъти седмично - с психолог и с логопед. Някои специалисти наистина изработват нещо като напътствия към родителите - тоест нещо като задочни сесии - така родителите вече знаят как да поискат нещо от детето. RADOSTIN_IN - моля те - регистрирай се, така можем и да ти пускаме на лични съобщения. И не се отказвайте  bouquet
Виж целия пост
# 36
Мama mariana темата е от преди 9 месеца, жената не е писала повече в нея!
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия