ново жилище - имаме акт 16, но няма ток и вода

  • 13 980
  • 18
# 15
Стандарти на обслужване


Нормативно определени стандарти на обслужване
 ДНСК издава разрешение за ползване на строежи в срок от 1 месец от датата на подаване на заявлението.

 ДНСК издава лицензи/удостоверения за упражняване на строителен надзор/ технически контрол на конструктивната част на инвестиционния проект и проект за организация и изпълнение на строителството в срок от 1 месец от датата на подаване на заявлението.

 ДНСК предоставя писмено становище/отговор на постъпили жалби, сигнали и молби на физически и юридически лица в срок от 1 месец от датата на подаване на писмено заявление.

 Регионалните дирекции на ДНСК отговарят на постъпила жалба, касаеща строителни книжа в срок от 15 дни от постъпване чрез общинската администрация на комплектованата жалба.
 В тези срокове не се включва времето, през което документацията е върната за комплектоване или за изискване на допълнителна информация.


Вътрешни стандарти на обслужване

 Всеки може да получи информация относно нашата дейност и услуги от служителите в "Центъра за обслужване на клиенти"

 На телефон 91 59 121 всеки може да получи основна информация за дейността и услугите на ДНСК.

 Всеки вторник Началникът и Заместник началникът на ДНСК съвместно със своя екип организират приемен ден.

 Ние се ангажираме да отговорим максимално бързо и ясно на всички Ваши запитвания, получени по пощата, факс и e-mail.

 В случай че срока за предприети действия от страна на ДНСК се налага да бъде удължен, Вие ще бъдете уведомени за причините и за очаквания краен срок, в които ще получите услугата.


Пробвай първо в ДНСК!Дори и да наемеш адвокат , той  първоначално ще направи същото , за да проучи въпроса и ще ти вземе пари за това.Въз основа на отговора от ДНСК реши дали да се обърнеш към адвокат.
Виж целия пост
# 16
До колкото знам строителят не е длъжен да ви пуска ток и вода. Когато ние взехме акт 16 отидохме и си открихме партиди.

тук изобщо не става въпрос за откриване на партиди, а затова че в сградата изобщо няма ток и вода  Naughty

Е как изобщо да няма като авторката казва, че имало ток на първия етаж! Вода също.
slanchezara го е обяснила много добре, при нас също се получи същия проблем. Затова казвам, че строителя не е длъжен да ви дава ток от времянката която се води на името на фирмата. И затова като имате акт 16 си подавайте молби за партидите.
Виж целия пост
# 17
Говори с инвеститора, ако е разбран, ще намерите начин за всичко. Много от собствениците не бързат да се нанасят и организацията се точи доста. Ако ще сте към Топлофикация, там също отнема доста време...
Минаха 2 години откакто нашата сграда е завършена официално, а все още доста хора довършваме, някои дори не са започнали. От друга страна гледам около нас, където живеем и се строи много, че има населени апартаменти преди и тенекиите около строежите да се раздигнат.
Виж целия пост
# 18
Точно сега се занимавам с един нов апартамент.
Досега ползвахме ток от общ кабел от офиса на строителя, но след като излезе акт 16, сами отидохме в енергото, пуснахме молба да ни отворят партида и след 3 дни имахме вече ток.
Строителят не е длъжен да отваря индивидуални партиди, негова грижа е да завърши електрическата инсталация, от там нататък собственикът има грижата да си отвори партида и да поиска да му пуснат тока.
С водата май беше същото, но не съм сигурна, защото друг човек ходи да решава този въпрос.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия