малко тъпо но да ви попитам

  • 2 052
  • 20
# 15
Добре де , като прекъсне , неможе ли просто да се свържете отново сами , защо трябва да се звъни? newsm78
Виж целия пост
# 16
Добре де , като прекъсне , неможе ли просто да се свържете отново сами , защо трябва да се звъни? newsm78
В повечето случаи са толкова зле с компютрите, че не знаят какво им се случва. Обаждат се и казват - Нямам интернет. Въобще не си задават сами въпроса, ама що, ама от къде, ама какво - направо се обаждат и чакат някой да ги пита. Rolling Eyes
Нямате си на идея за какви други глупости звънят, тип десктопът ми е с главата надолу. Laughing
Виж целия пост
# 17
Ей, направо ме отказвате. Точно се бях навила, че ми писна да размъквам 10- метров кабел из стаите. ooooh!
Виж целия пост
# 18
Супер удобно е с уайърлес, особено, когато си на почивка. Аз така правя, а на повечето места по морето - кафенета, ресторанти, има свободен достъп до интернет и си върша доста работа, когато ми се налага.
Виж целия пост
# 19
Аз пак да си кажа за домашния уай фай. Laughing Когато дойдоха майсторите за Нет-а, се озовах с лаптоп вързан за еднометров кабел, трябваше да пиша само на пода. Сложих рутера с 5-6 настройки и нямам грижи.. Веднъж или два пъти за 6 месеца се наложи да ги рестартирам заедно с модема, не повече.
Виж целия пост
# 20
Щото постоянно пада и звънят на хелпдеска, за тва  Laughing

Не травмирай хората. Вашата хотлайн
поддържа цяла Европа, бейби, редно е
чат-пат да се обади някоя блондина и да
не знае какво става с нета й. Това не значи,
че има принципни проблеми с безжичния нет.
Ползвайте си го, бре, никакви ядове си нямате.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия