Автомобил на лизинг

  • 32 126
  • 31
# 15
Преди да се връзваш с лизинг поразгледай и потребителски кредити. Аз преди месец си взех кола с потребителски кредит - 20 000 лева - без поръчители, без запис на заповед без каквито и да е дивотии освен заплатата да ми е в тази банка / тя така или иначе е там/. Месечната вноска на кредита ми е с 0,65 лева повече от лизинга / за 4 години се събират под 30 лева отгоре но пък такса за обслужване беше 200 лева по-малко от лизинга /. Колата си се води на мое име и дори да просроча вноските не могат да ми я вземат. Мога да я застраховам където си искам и не съм зависим от никого.

Но за там задължително ще ти трябва доход.

Докато има доста лизинги и без доход.
Виж целия пост
# 16
Преди да се връзваш с лизинг поразгледай и потребителски кредити. Аз преди месец си взех кола с потребителски кредит - 20 000 лева - без поръчители, без запис на заповед без каквито и да е дивотии освен заплатата да ми е в тази банка / тя така или иначе е там/. Месечната вноска на кредита ми е с 0,65 лева повече от лизинга / за 4 години се събират под 30 лева отгоре но пък такса за обслужване беше 200 лева по-малко от лизинга /. Колата си се води на мое име и дори да просроча вноските не могат да ми я вземат. Мога да я застраховам където си искам и не съм зависим от никого.

Но за там задължително ще ти трябва доход.

Докато има доста лизинги и без доход.
Може ли да споделиш кой потреб. кредит си ползвал ? на коя банка . възможността звучи страхотно ,но 20 000 лв. много ме съ,нва да ми отпуснат.бях чела някъде ,че трябва да се навършат 23 години за кредити над 10 000 лв . нямям представа,дали е вярно
Виж целия пост
# 17
Аз преди месец си взех кола с потребителски кредит -

да и това е вариант.
Стига банката да те одобри василиса, май е по-добре чрез нея да действаш. Щото явно колата ти няма да е фирмена и да се "натискаш" за признаване на данъчен кредит.
Виж целия пост
# 18
Внимавай само и добре си прочети договора ако все пак ти разрешат лизингова кола нова.Една моя позната така си взе Джип Хюндай,около лизинга всичко беше ОК.Само дето си беше направила сметките без кръчмаря.Освен месечната вноска която ти вече си си я сметнала ,че може да си я позволиш следва:
1.смяна на масло  на първите 1000км. в техният автомобилен център(смятата на масло хич няма да е евтина,ще ти излезе близо към 200лв)
2.ремонт и подръжка само при тях
3.екстрите(MP3 и т.н.)пак само при тях,т.е. монтажа по сервизите ако е 50лв.те ще ти го монтират за 150лв примерно
4.гуми смяна и закупуване пак само от тях,а не в кварталният сервиз...........................и т.н. и т.н.
 Поне така се набута тази моята позната,и сега обслужването и излиза по-скъпо от месечната вноска.Но всеки сам си преценява Peace
УСПЕХ Peace

Това е така като си купуваш нова кола, докато е в гаранция колата спазваш тези условия. Аз си купих Санта фе преди 5 месеца и още преди да подпиша договора ме предупредиха за това. Лизинга ми е към "Хипо Алпе Адриа" и досега лихвения ми процент падна значително Grinning.
Виж целия пост
# 19
Само да вметна два детайла:
1. Изключително внимание при избора на кола: Ярис или Авенсис? Предполагам, че си се спряла на тях заради дизайна( определено са най красивите прозводни на Тойота). Ярисът е компактна, малка и пригодена за града кола. Подчертано"женска".Има малък багажник, но и харчи по-малко в градски условия. Авенсиса е солиден семеен автомобил. По трудно му се намира място за паркиране и харчи повече в градски условия. Има колосален багажник. И ако това изглеждат като досадни подробности в пеизажа, сега ще стане ясно че съвсем не е така. Когато колата е по голяма тя има: по скъпа гражданска отговорност, по скъпо автокаско, по скъп данък, по скъпи гуми, малко по скъпа подръжка. За по-малките автомобили е обратното.
2. Дори да се закупи нов автомобил изброените разходи не липсват, даже разликата е по-силно подчертана. Кратък пример: Нов авенсис: данък 380лв годишно, каско 1500-2000лв годишно, гражданска 250-300лв, 4 броя зимни гуми 700-1300лв, смяна на масло 200лв. Това са задължителните пари, които ще бъдат похарчени през първата година от придобиването. Та идеята ми е когато се договаря лизинговата вноска да се има впредвид и че освен 300-500лв месечно, колата ще ви гълта поне още 200лв месечно през първата една година, ако е нова.
Виж целия пост
# 20
Здравейте! Имам нужда от компетентното ви мнение. Предстои ни покупка на автомобил от лизингова компания (фирмата, в която работя връща автомобилите). В нета чета, че когато се купува от фирма (юридическо лице) не се дължат нотариални такси. Така ли е наистина?
Виж целия пост
# 21
Не и ако колата е вече регистрирана!
Абе къв е тоя лизинг, кви са тия кредити, я си фани един як селяк да ти купи една кола и си гледай кефа!
Виж целия пост
# 22
Работя във фирма, която се занимава точно с това. Доставка и лизинговане на автомобили. Работим с всички лизингови къщи. Значи аз лично при тези условия, които посочваш, твърдо бих си купила Шкода. Тя си е абсолютен фолксваген. Имат собствен лизинг, нещата стават адцки бързо. Колата не е скъпа, много по- евтина за поддръжка. В сравнение с нея Тойота е доста по- скъп автомобил. Allian е  Peace Бъдещите разходи са много важно нещо  Peace
Виж целия пост
# 23
При всички лизинги смяната на масло и ремонтите на новите коли се правят в гаранционите сервизи, иначе как ще си ползвате гаранцията, а сервиза го определя лизингодателя, вече като си я изплатите и свърши гаранцията може да ходите където искате на сервиз.
Виж целия пост
# 24
Добре си направи сметката - 700 -1000лв,които казваш,че получаваш на месец ми се струват изключително малко, за да се обвържеш и с лизинг и всички разходи,кото по-горе са ти споменали.

А и помисли следващите 5 -години, дали ще имаш стабилни доходи и достатъчно надеждна ли е сегашната ти работа Peace

Ако парите,които взимаш ще отиват само за подръжка на автомобила и погасяване на вноски- ок,
но ако с тях трябва да се издържаш Thinking

Иначе, те колата много бързо ще ти я продадът, особено сега,когато гледат на всеки клиент като на топъл хляб, но също така много бързо могат да си я вземат, ако не успееш да си внесеш вноската  Wink
Виж целия пост
# 25
Преди да се връзваш с лизинг поразгледай и потребителски кредити. Аз преди месец си взех кола с потребителски кредит - 20 000 лева - без поръчители, без запис на заповед без каквито и да е дивотии освен заплатата да ми е в тази банка / тя така или иначе е там/. Месечната вноска на кредита ми е с 0,65 лева повече от лизинга / за 4 години се събират под 30 лева отгоре но пък такса за обслужване беше 200 лева по-малко от лизинга /. Колата си се води на мое име и дори да просроча вноските не могат да ми я вземат. Мога да я застраховам където си искам и не съм зависим от никого.

Но за там задължително ще ти трябва доход.

Докато има доста лизинги и без доход.
Може ли да споделиш кой потреб. кредит си ползвал ? на коя банка . възможността звучи страхотно ,но 20 000 лв. много ме съ,нва да ми отпуснат.бях чела някъде ,че трябва да се навършат 23 години за кредити над 10 000 лв . нямям представа,дали е вярно


Банката е ЦКБ колкото и да е странно но имай предвид че с твоя доход от 1000 лева трудно ще вземеш кредит на 500 лева месечна вноска.



Аз преди месец си взех кола с потребителски кредит -

да и това е вариант.
Стига банката да те одобри василиса, май е по-добре чрез нея да действаш. Щото явно колата ти няма да е фирмена и да се "натискаш" за признаване на данъчен кредит.

Ами тя и моята кола е с потребителски кредит взет на физическо лице и закупена на фирма така че да си взема ДДС-то обратно. Просто дадох парите кеш в автосалона / е по банков път ги пуснахме де / а колата се фактурира на фирма.

Така си прибрах 5 хиляди - доста пари са си все пак.
Виж целия пост
# 26
Ами тя и моята кола е с потребителски кредит взет на физическо лице и закупена на фирма така че да си взема ДДС-то обратно. Просто дадох парите кеш в автосалона / е по банков път ги пуснахме де / а колата се фактурира на фирма.
Така си прибрах 5 хиляди - доста пари са си все пак.
ти ги прибра, а после като продаваш? Няма ли да ги включиш към цената?
Виж целия пост
# 27
Ами тя и моята кола е с потребителски кредит взет на физическо лице и закупена на фирма така че да си взема ДДС-то обратно. Просто дадох парите кеш в автосалона / е по банков път ги пуснахме де / а колата се фактурира на фирма.
Така си прибрах 5 хиляди - доста пари са си все пак.
ти ги прибра, а после като продаваш? Няма ли да ги включиш към цената?

.

И за какво да я продавам - нали ще си я карам. А по ЗКПО амортизацията на леки автомобили е 25% максимум на година. Значи след 4 години тази колица е с остатъчна стойност по ЗКПО 0,00 лева и мога и за 50 стотинки да я продам. Всъщност дори и след 4 месеца да я продам за 1000 лева + 200 лева ДДС и пак данъчните не могат да кажат нищо -  ЗДДС отдавна го промениха.

Добави и амортизационни отчисления които за 4 години ще намалят внесения данък печалба от фирмата с 2600 лева.

Добави и по 200-300 лева месечно за гориво като разход на фирмата

Добави и по ххх лева годишно за ремонти признати като разход.

Да знаеш има много хляб в покупка на кола през фирма.
Виж целия пост
# 28
Това не го знаех, понеже на мен автомобил не ми признават. Тогава си има резон!  Peace
Виж целия пост
# 29
Ами тя и моята кола е с потребителски кредит взет на физическо лице и закупена на фирма така че да си взема ДДС-то обратно. Просто дадох парите кеш в автосалона / е по банков път ги пуснахме де / а колата се фактурира на фирма.
Така си прибрах 5 хиляди - доста пари са си все пак.
ти ги прибра, а после като продаваш? Няма ли да ги включиш към цената?

.

И за какво да я продавам - нали ще си я карам. А по ЗКПО амортизацията на леки автомобили е 25% максимум на година. Значи след 4 години тази колица е с остатъчна стойност по ЗКПО 0,00 лева и мога и за 50 стотинки да я продам. Всъщност дори и след 4 месеца да я продам за 1000 лева + 200 лева ДДС и пак данъчните не могат да кажат нищо -  ЗДДС отдавна го промениха.

Добави и амортизационни отчисления които за 4 години ще намалят внесения данък печалба от фирмата с 2600 лева.

Добави и по 200-300 лева месечно за гориво като разход на фирмата

Добави и по ххх лева годишно за ремонти признати като разход.

Да знаеш има много хляб в покупка на кола през фирма.
Според мен не е точно така, преди няколко месеца си купих кола и мислех да я закупя през фирмата, в която работя. Но ако след време искам да я продам данъчната основа не може да бъде по-ниска от цената на придобиване или застахователната стойност, като се избира винаги по-голямата от двете. Т.к колата е нова цената на придобиване винаги ще е по-висока и след време спестените пари от ДДС  пак ще ми ги вземат при евентуална продажба
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия