От коя банка сте доволни?

  • 44 911
  • 302
# 15
Я да видим наистина има ли доволни от някоя банка. И аз се интересувам.  Laughing
PeaceНие сме доволни от ОББ.Имаме ипотечен кредит ,изтеглен преди 6години,рефинансиран преди 4г,досега нямаме никакви оплаквания,дано и занапред да е така.
Виж целия пост
# 16
ПИБ.
Преди два дни ми се налагаше да направя превод. В момента правим доста сериозен ремонт в къщи и живеем у леля ми заедно с кучето. Всяка сутрин двете с него се изнасяме към къщи при майсторите, ако съпругът ми не е на работа, ни кара с колата, иначе- с такси. Та въпросният ден аз, повела кучката, подтичвам към клона на ПИБ, щото горе ме чакат да отключа. Паркирам животинката във фоайето /то, не фоайето, а кучето, е изпълнително и знае, че трябва да седи и чака като му кажа, но условието е да ме вижда/ и понечвам да вляза в залата. В този момент охраната идва и ме кара да изведа кучето на улицата. Да, съгласна съм с него, но трябва да си направя превода , а кучето само на улицата няма да стои. Учтиво го помолих да го подържи малко на каишката, докато си свърша работата при което получих
изумен поглед и репликата "Аз да го подържа?!"
Безкрайно съм благодарна на две банкови служителки- очевидно не толкова важни, колкото охраната - едната дойде при мен, взе ЕГН- то ми и подготви документа, другата- кредитен експерт, излезе да държи кучето, докато внеса парите на касата. Сладурани! Е как да не заслужат наградата "Банка на клиента"!
Използвам услугите на банката вече доста години, винаги съм била доволна от обслужването и коректността им.
Виж целия пост
# 17
ПИБ, от години съм клиент на банката и не съм имала никакви проблеми.
Виж целия пост
# 18
От години семейството ми е клиент на Уникредит , не сме имали повод да съжаляваме или да търсим друга банка.
И нашето семейство ползва услугите на Уникредит  Peace
Виж целия пост
# 19
ОББ и Уникредит Peace До сега са били коректни!
Пощенска  Stop Крайно съм недоволна от отношение и обслужване.
Виж целия пост
# 20
До преди няколко месеца бях доволна от Експресбанк, по-точно клона на Плиска., вече не съм - там е станала някаква селска история, едната касиерка се цупи, другата поема цялата работа, абе... Доволна съм обаче от кол-центъра им.
Никога обаче не съм била доволна от ПИБ - най-често ползвам клоновете им на Коня, централата и до пилоните на НДК.  След като в продължение на година спокойно си теглех пари без да представям т.нар. спестовна книжка, накрая попаднах на един младеж в цикъл, който ми обясни, че това не можело да бъде и аз никога не съм теглила без да покажа книжката! Днес обаче от ПИБ достигнаха някакъв свой връх, когато едно девойче в офиса на НДК ме гледаше учудено и ме попита как да им издаде нова книжка, като на тях не им работи принтера, как съм я мислела аз тази работа?!
За мое учудване засега най-доволна съм от Райфайзенбанк-Плиска. Бях чувала кофти неща за банката и политиката им към клиентите, обаче засега мацките от този клон са най-адекватни и контактни.
Виж целия пост
# 21
Извод: Всичко зависи от клона. Аз от ПИБ на Коня (и двата клона) съм кошмарно разстроена. Налага ми се да ползвам дебитната им карта "по задължение", направиха цял панаир, за да си разбера айбана и да ми заверят една молба-декларация, сякаш им поисках ипотечен, честно.
Виж целия пост
# 22
Защо когато не сте доволни от определени
служители или клон не пишете жалба, в която
да обясните недоволството си.Това са важни
неща и ако ръководството на дадена банка
знае за тях съм сигурна,че се взимат съответните
мерки,за да можем да бъдем доволни.
Виж целия пост
# 23
Защо когато не сте доволни от определени
служители или клон не пишете жалба, в която
да обясните недоволството си.....

Аз звъня в кол-центъра, за да го има на запис.
Виж целия пост
# 24
Направо се смайвам от критерии- да ти държат кучето  Shocked Ако съм клиент и в салона има куче ще направя огромен проблем от това.
Виж целия пост
# 25
Защо когато не сте доволни от определени
служители или клон не пишете жалба, в която
да обясните недоволството си.Това са важни
неща и ако ръководството на дадена банка
знае за тях съм сигурна,че се взимат съответните
мерки,за да можем да бъдем доволни.
да, бе, да
Рибата мирише откъм главата
Мога да дам много точен пример, но няма да го направя, защото форумът се чете от много хора...
Който се интересува от обслужването в собственото си учереждение, гледа, проверява, слага си тайни клиенти
Комунизмът свърши преди 20 години май беше

Ще държи кучето, разбира се... Ох, няма да се научим никога, ама никога, как се работи с клиенти. Щом банкови служители където се пулят насреща, няма да се оправим скоро.
Виж целия пост
# 26
Защо когато не сте доволни от определени
служители или клон не пишете жалба, в която
да обясните недоволството си.

Писах, писах. За три месеца от централата им "ни дума, ни вопъл, ни стон..."
Виж целия пост
# 27
Направо се смайвам от критерии- да ти държат кучето  Shocked Ако съм клиент и в салона има куче ще направя огромен проблем от това.

В първия момент и аз се изумих! Помислих, че айви се шегува...
Някой да очаква охраната да смени памперса на бебето докато майката я обслужват на гишето ???  newsm78

Иначе и аз съм доволна от ПИБ.
Виж целия пост
# 28
      Без да се замислям , без грам колебание Първа Инвестиционна Банка , от 2000 година работя с тях ,  посетила съм клонове на банката поне в 5 града на България и отношението и компетентността на персонала е на ниво както в София , така и в Раднево!  Peace
Виж целия пост
# 29
Каспър и аз мога да дам много точен пример,
но заради същите причини,като твоите няма да го
направя.
Банките си имат дирекция "Вътрешен контрол",а също
така и тайни клиенти.
Не може да вкарваш куче в банков салон.Ако ще този салон
да е в най-забутаната точка на града.Не може. И айви,все
пак къде е този клон,в който приемат с кучета?
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия