С кой посредник е най-изгодно да се пазарува от САЩ?

  • 207 362
  • 739
# 705
Зависи от какъв сайт поръчваш. Ако митническите такси са начислени предварително, бих поръчала до България (в случай, че има такава опция).
Виж целия пост
# 706
Какво ще рече ''митническите такси са начислени предварително'' и да поръчам до България? Дънките са от depop (има го и като сайт и приложение) Поръчвал съм от там и преди, ама сега с новите закони, нещата ще ми седят в митницата с месеци и не ми се занимава
Виж целия пост
# 707
С новите изисквания, някои търговци начисляват всички такси предварително, съответно ги плащаш в момента на поръчката и пратката идва на адреса, не виси на митницата.
Таксите се виждат на отделен ред при калкулирането на крайната цена.
Не поръчвам от depop и нямам идея как се случват нещата там, още повече, че и физически лица продават там, но със сигурност ще се вижда, ако има нещо начислено предварително.
Ако не, аз напук на всичко написано съм доволна от GGBG.
Виж целия пост
# 708
Добре, мисля че няма плащане на таксите предварително. В такъв случай как да действам? Ushoppr ще ми свършат ли работа?
Виж целия пост
# 709
Сайтовете са длъжни да начисляват ДДС и мито предварително на клиенти от ЕU
Виж целия пост
# 710
Добре, мисля че няма плащане на таксите предварително. В такъв случай как да действам? Ushoppr ще ми свършат ли работа?

Ushoppr отговарят веднага по имейл. Питайте ги.
Виж целия пост
# 711
Сайтовете са длъжни да начисляват ДДС и мито предварително на клиенти от ЕU

Може ли да споделиш линк към документ, с който е регламентирано това?
Виж целия пост
# 712
Казаха ми, че мога да поръчам от сайта, но с опцията Закупи сам. Някой ще ми обясни ли какво да направя?
Виж целия пост
# 713
Казаха ми, че мога да поръчам от сайта, но с опцията Закупи сам. Някой ще ми обясни ли какво да направя?

Купуваш го /плащаш го сам и го изпращаш на адреса на превозвача. Предполагам за това става въпрос.
Виж целия пост
# 714
Казаха ми, че мога да поръчам от сайта, но с опцията Закупи сам. Някой ще ми обясни ли какво да направя?

Регестрираш се в сайта на търговеца/онлайн магазина тоест. Правиш от там поръчка, като за адрес вписваш адреса на превозвача в САЩ. От сайта ще я доставят до там, откъдето превозвача ще я докара до БГ и ще ти я достави.

Ето този адрес вписваш
Адрес за доставка:
Name: Orbit Trade LLC (ако има възможност, добавете ваш email адрес);
Shipping address: 3121 Vernon Blvd;
City: Astoria;
State: New York (NY);
Zip Code: 11106-4823;
Phone number: +1 347 617 1000

 

За да бъде всичко както трябва:

Моля, преди да закупите даден продукт и изпратите до адреса ни в САЩ, уверете се, че продукта или продуктите са извън забранения списък.

След като направите покупката е необходимо да ни изпратите информация относно направената от вас поръчка, разписка за плащането и тракинг номер към нея.

Моля, да ни препратите мейл за потвърждение на поръчката (order confirmation), който сте получили от онлайн магазина на адрес: info@ushoppr.com. Ако имате регистрация в сайта ни, то моля, пишете от нея или използвайте същия имейл.

Цялата тази информация ни е необходима, за да можем да заведем поръчката под номер в нашата система и да я подготвим в групажна пратка за изпращане към България.

За услугата "Закупи сам", всички дължими такси по доставката и ползване на услугата, се заплащат при получаване на поръчката: в офиса ни в гр. София в брой / банков трансфер или с наложен платеж (ЕКОНТ).

 

Регистрация отделна в сайта на превозвача мисля също трябва да направиш.
https://www.ushoppr.com/bg/users/register
ето тук ...
Виж целия пост
# 715
Добре, да речем, че ще поръчам дънките на техния адрес. Ако стане нещо и пратката се загуби докато отива към тях или те я загубят, какво ще стане?
Виж целия пост
# 716
Ако изпращачът не може да докаже, че пратката е доставена, би следвало да ти върне парите. Ако ти можеш да докажеш, че това, което си поръчал е доставено на превозвача, би трябвало той да поеме отговорност.
А ако например пратката е без проследяващ номер, “пиеш една студена вода”.
И т.н., сценарии различни
Виж целия пост
# 717
Ако може да докаже на кой, че пратката е стигнала при превозвача? Рядко се губят стоки от превозвача, но в никакъв случай не бих имала доверие, че ще поемат отговорност за скъпа вещ. Веднъж ми се е случвало да имам проблем с пратки от Англия, абсолютно нищо не ми поеха, а уж съм редовен клиент. От тогава не съм на тази фирма, де.
Виж целия пост
# 718
На превозвача. Когато някой се подписва при получаването им. Ако куриерите мятат всички пакети в някой mail room никой нищо не може да докаже.
На мен скъпа вещ не са ми губили, но бяха запиляли един пакет за двайсетина лв., за който се бяха подписали и нямаше как да кажат, че не са го получили. Искаха ми линк към артикула и го бяха поръчали, но наистина това е по- скоро късмет и риск винаги има.
Виж целия пост
# 719
Добре, да речем, че ще поръчам дънките на техния адрес. Ако стане нещо и пратката се загуби докато отива към тях или те я загубят, какво ще стане?

1. Докато отива до тях..търсиш търговеца, от когото си поръчала. Четеш му условията в сайта му.

2. Ако се изгуби от превозвач - четеш нег.условия в сайта му, как компенсира и дали.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия