Източена дебитна карта!!!

  • 70 214
  • 272
# 240
А не получавате ли  смс-и при всяко движение по сметката? Аз съм заявила от банката да ми пращат.
Иначе теглене само от банкомата пред някоя банка, другите станаха опасни за ползване.
Това се заплаща и не е задължително. Освен това SMSите не идват мигновено...
Виж целия пост
# 241
При мен идват на секундата щом е платено с картата, теглени са пари от банкомат, или е постъпило плащане към нея. Струват 12 стотинки, не е болка за умиране, но пък веднага дават информация, ако някой е теглил и картата може да се блокира, за да не я източат цялата. Е, всеки си преценява сам де, то не е задължително.
Виж целия пост
# 242
Някои банки не изискват заплащане за съобщението. Много помагат, ако не за друго, то за минимизиране на загубите.
Виж целия пост
# 243
SMS-те пристигат веднага и от двете ми банки и карти и за теглене и за внасяне Peace
Виж целия пост
# 244
СМС за изходящи транзакции струва пари. Но безплатно е онлайн да гледаш накъде се движат сумите.
Аз съм си пуснала смс само за входящи транзакции той е безплатен и в сайта на банката си проверявам движенията по сметката. До стотинка ги следя.
Виж целия пост
# 245
12-15ст струва SMS
Виж целия пост
# 246
На месец услугата известяване със смс по изходящи трансфери варира от банката, но е около лев и нещо.
И отделно се таксува самият смс.
Това е удобство, но си е разход.
Виж целия пост
# 247
Абсолютен мит е, че всеки банкомат има видео-камера, която прави записи. Не прави, това струва скъпо.
За картите с ПИН -задължително сменяйте ПИН-а още преди първото им ползване.
Винаги избирайте банкомати, разположени в банкови клонове.
За дебитните карти - поддържайте разплащателна сметка, по която да получавате преводи/заплати и от нея превеждайте малки суми по картовата.
Виж целия пост
# 248
             Плащам по 14 ст. за СМС, но понякога СМС-ите пристигат с голямо закъснение - от десетина минути до над три часа; даже се е случвало въобще да не получа СМС. В друга банка пък получавам съобщенията веднага. Голямо удобство ми е, защото не проверявам всеки ден сметката си в интернет за нерегламентирани плащания с картата. Поради тази причина сериозно се замислям да сменя първата банка, които на всичкото отгоре ми натресоха безконтактна карта.
Виж целия пост
# 249
Привет  на всички,по моя  случай  засега  няма кой  знае  какво  развитие,но пак  да  попитам как  се  процедира  с  вноските  при  такива  обстоятелства..Второ  вече  извлечение  ни  идва  с  по  вноска от  160  лв като  мимимум  задължение,но  интересното  е  че не  са  ни  търсили  от  Банката  за  тях  и  един  път.... Само  веднъж ни се  обади   някаква  жена,обяснихме  случая и  тя ни каза  че  като  друг отдел по  задълженията не виждат какво  се е   случило и  че  дефакто  всичко  е  блокирано  и има   жалба,каза ни  че  ще предаде където  трябва  и ще  ни  се  обади отново,но  дотам..... По  опита  с  Пощенска  знам,че малкоо да  просрочим  и  1-2 дена  почва  голямото  звънене а  сега  нищо... Според вас  има  ли  повод  за  притеснение  относно  вноските и  как  процедират   другите  банки  в такива  случай?
Виж целия пост
# 250
Навсякъде е различно. Най-добре е да отидете и да попитате на място, в офиса, не се занимавайте с питания и обяснения по телефона. Или поне аз така бих постъпила.
Виж целия пост
# 251
Здравейте,след  5 месечна  одисея имаме частичен  хепи  енд.Та,получихме  писмо в  което  банката ни  уведомява,че  е установено че нямаме  вина  за  направените  транзакции и ни   възстановява  сумата  от  4000  лева.Дотук  добре,но лимита  ни е    бил както  споменах 5000 лв,разликата  от  1000  лв са международни транзакции,които  банката   не е  успяла  да  обори и  възстанови.И  затова  тези  1000  лв  ни карат  да  си  ги  плащаме ние!Трябва  да  уточня,че в  писмото  което  получихме,никъде не  се  казва  за  този  остатък и  че е   дължим вече на  нас.Малко  сме   обърани,хем  ни  е  доказана невинноста,хем  ни карат  и да плащаме......МОля  за  идеи  какво може  да  се  направи  още......смятаме,че   банката не  е  направила  всичко  по  силите  си  и  тази  разлика  да  си  я вземе хем  от нас,хем  и  от застраховките  които  имат  помежду си ( не с нас)С банката  мисля  че няма  смисъл да  се  занимавам и се  колебаем дали  да не  се  обърнем  и  към  Помирителната  комисия  към  КЗП,за  тази  разлика.
Виж целия пост
# 252
Здравейте,
не знам дали темата е актуална, но тъй като в нея намерих полезна информация, а аз тъкмо преживях подобна драма, реших да споделя как се разви моят случай с източена дебитна карта.

Обажда ми се един слънчев ден служител от банката, чиито услуги използвам, за да ме информира, че с дебитната ми карта Visa Electron са направени съмнителни плащания в чуждестранен Интернет сайт в 2.30 часа през нощта - 4 поредни транзакции всяка за по 50 евро. Аз съответно казах, че не аз съм извършил въпросните плащания и от банката предложиха да ми блокират картата. И да изчакам тъй като плащанията все още не били осчетоводени от отсрещната банка и от моята банка щели да се свържат с тях и т.н.. Изчаках аз 2-3 дни, следейки постоянно баланса на сметката ми онлайн. На втория ден сметката ми намаля, т.е. явно от отсрещната банка са осчетоводили плащането. След още 2-3 дни ми се обаждат отново от банката и ми казват да подам искане за оспорване.
Подадох. Веднага след това от банката ми изпратиха писмо, с което ме информират, че моето искане е прието и са задействани съответните процедури. Първо трябваше да изтече 30-дневен срок, през който съгласно правила за оспорване на тразакции на Visa от отсрещната банка трябва да предоставят необходимата информация. Едва след това от банката, чиито услуги използвам трябва в 1-седмичен срок да решат случая. А да, и ми поднасят извиненията си, че не могат да ускорят решаването на проблема.
Преди два дни ми се обаждат от банката да ме уведомят, че искането ми за оспорване е удовлетворено и сумата е преведена обратно в сметката ми.
Всичко на всичко това нещо се проточи почти два месеца (без 3-4 дни).
Та сега съм много радостен, че ми възстановиха сумата.

Извинете ме ако съм отегчил някой с излиянията си, но изпитах нужда да споделя моя случай и се надявам информацията да е от ползва на някой ако недай си боже му се случи да му източат картата.

Здравейте! Ето ме в темата с моята одисея, която е абсолютно еднаква с гореописаната, само края и е друг... (поне за сега!)
Миналия месец ми се обаждат от Банка Пиреос, като ми обясняват, че Търговец е засякал 2 съмнителни транзакции около полунощ и поискаха да потвърдя, аз ли съм ги направила. Аз шокирана категорично отрекох. Предложиха да ми блокират картата Visa Electron, на което, разбира се се съгласих веднага. След няколко дни, гледам парите си стоят липсващи в сметката ми. Звъня и питам банката, защо. Отговарят ми, че вече парите били осчетоводени и трябва да посетя близък клон, за да пусна искане за оспорване на транзакзциите. Пуснах на следващия ден и такова, като служителите ми казаха, че щом инициативата била в Търговеца, по-бързо щели да ми ги възстановят, от иначе 45 дневен срок за това. Месец след това служител на Пиреос се свързва с мен и ми казва, че искането не ми е удовлетворено, защото не съм опазила личните си данни. В писмото-отговор от Пирес пишат, че са открили кой е извършил транзакциите, трите му имена и ЕГН, без последните 4 цифри. Транзакцията била за зареждане на виртуална дебитна карта. Но няма да ми възстановят парите (над 1200лв), защото "не съм успяла да запазя защитните характириристики на платежния инструмент". Пояснявам,  картата не съм я губила, ПИН кодът е в паметта ми. Кражбата явно е станала, като са проникнали с вирус в компютъра ми. Рядко, но пазарувам и плащам по интернет.
Та така, следващата предприета стъпка е описване на случая на Помирителна Комисия към КЗП. Подала съм и съм в очакване...
Виж целия пост
# 253
Незабравяйте да смените ПИН кода си след получаване на картата, не ползвайте получения заедно с картата ПИН. Предполагам това е мотивът на Пиреус да твърдят, че не си опазила данните си.
Виж целия пост
# 254
Незабравяйте да смените ПИН кода си след получаване на картата, не ползвайте получения заедно с картата ПИН. Предполагам това е мотивът на Пиреус да твърдят, че не си опазила данните си.
Каквито и да са им мотивите, странно е в абсолютно един и същ случай (1:1), развръзката да е различна! Това говори за субективизъм и работа не по закон, а по нечия лична преценка...
Ако трябва и до съд ще пребегна. Но все се надявам Помирителната комисия да свърши работата си и да ни "помири" Wink
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия