Лъжите в рекламите на продукти за красота

  • 2 648
  • 31
# 15
Хехе...рекламите винаги са преувеличени,това е факт !!!
Някои повече,други-по малко,но почти всичките са като приказки с много фантастика Grinning
Има и хора които им вярват...вярват,че илюзията и фантазията са част от реалноста,както и вярват че като искат нещо и мечтаят за него без да си мръднат пръста просто ей така ще им се изпълни Grinning
...но това е една друга тема.
Не може с една спирала от редки и къси мигли да направиш супер обемни и дълги до небесата.
Както и от тънка и рядка коса само с един шампоан да я направиш  обемна и гъста.
Купувам си рекламирани продукти,но не вярвам 100% в рекламите...винаги или питам за отзив или пробвам нещо за да повярвам в действието му Peace
Виж целия пост
# 16
Аз предпочитам красиви лица по рекламите, списанията и телевизията. Не че искам всичко, което виждам, но предпочитам да гледам красота. Имаше една рекламна кампания на Dove с реални жени с паласки, което ми действаше отблъскващо и анти-позитивно.

Козметиката не е само резултат, а приятно прекарване и изразяване на любов към себе си преди всичко. Ако се мажеш само с цел да се разкрасиш и не се насладиш на усещането, че се грижиш за себе си, значи пропускаш нещо много съществено  Heart Eyes

kopche , много точно написано

 Peace много вярно !!!
Виж целия пост
# 17
Дразнят ме само рекламите на спирали за мигли - моделките може да имат гъста и красива коса в действителност, никакъв целулит или кръгове под очите, но миглите са прекалено очевидно фалшиви.  Crazy Според мен, специално в тези реклами, трябва да се забранят фотошопът и изкуствените мигли.
Виж целия пост
# 18
Не съм против рекламите. Даден нов продукт - няма как да разбера, че е излязъл на пазара. Купувам, пробвам, преценявам. Одобрявам, не одобрявам. Обикновено съм информирана за продукта до дадения момент и ако излезе подобрение се старая да разбера какво е то Ясно е, че нещата се преувеличават, но с това се акцентира върху основното действие на продукта. Рекламите са универсални, действието е индивидуално - при мен е ок, но при друг е  обратно - сляпо доверие в никакъв случай обаче.

Понякога доста преувеличават, човек обикновено изглеждащ и родната му майка не може да го разпознае след намесата на фотошопа От патица - лебед, на такива откровено се дразня от изкуствено придобитото им самочувствие

Виж целия пост
# 19
Темата е много интересна и актуална, тъй като рекламата е в основата на формирането на консуматорско общество.
Аз самата работя в рекламния бизнес и работата ми  по цял ден да правя нещата да изглеждат красиви, така че потребителите да ги пожелават страстно и да ги предпочетат пред тези на конкуренцията, за хубаво или за лошо света на рекламата до голяма степен се крепи на красива манипулация, но в условия на конкурентна среда не би могло да бъде другояче Simple Smile
Лошият момент обаче идва от резкия контраст между визуалната комуникация на рекламираната стока и нейните действителни качества, което често пъти наричаме "неволно подвеждане на потребителя".
Мога да препоръчам на всички любознателни съфорумки да потърсят тази книга (или филма със същото име), това е ретроспекция на рекламния бизнес зад кулисите Simple Smile
http://www.helikon.bg/books/56/65995_9.99-lv..html
Аз съм с 2 ръце за информирания потребител и заставам твърдо зад стратегията не само да ни вземат парите, но и да ни направят лоялни потребители на стоката, бранда, услугата.
А Фотошопа не е виновен  Mr. Green
Виж целия пост
# 20
Мили момичета, Не отдавайте толкова време и мисли за външността, вижте сериала за 'ГРОЗНАТА БЕТИ" и се замислете!
Виж целия пост
# 21
Мили момичета, Не отдавайте толкова време и мисли за външността, вижте сериала за 'ГРОЗНАТА БЕТИ" и се замислете!

Това не го разбрах newsm78 Защо да не мислим за външността си? Това е важно! И каква връзка има този евтин сериал newsm78
Виж целия пост
# 22
Мили момичета, Не отдавайте толкова време и мисли за външността, вижте сериала за 'ГРОЗНАТА БЕТИ" и се замислете!

То и изкуството върши същата работа - поставя ни "над нещата" и ни вдъхва одухотвореност... според мен рекламата е вече забава, с досадителни ефекти. И тя не си вярва, че информира, а е повече игра на визии и фантазии, покана да посегнем към нещо предварително грижливо омагьосано. Мен ме дразнят психеделичните повторения на някои радиореклами, както и истеричните женски викове, които прорязват скромните ми дейности пред огледалото... много шум за нищо. А телевизия отдавна не гледам. Там ме дебнат женски дини, свръхароматизиран прах за пране или тревожни жертви на бръчките и времето... Имам чувството, че в света на рекламата жената е обречена вечно да се маже, пере и готви, да избира най-удобните дамски превръзки, които някой великодушно й е измислил, да се храни с бифидус есенсис, а мъжът да пие бира с приятели докато задължително играе Еврофутбол.
    Vian, благодаря ти много за препоръчаната книга, ще я погледна!  bouquet
Виж целия пост
# 23
И аз да благодаря за заглавието на книгата.

Мен от рекламите най- много ме дразнят тези за отслабване. Последният абсурд бяха хапчетата( или там каквото са) с рекламно лице Николета Лозанова. Или която и да е моделка.
Виж целия пост
# 24
Никой няма да си купи продукт,ако това,което вижда не го подмами.
Нито едно лъскаво списание за красота и мода няма да се продаде,ако не те гледа лъскавата корица отпред.
Виж целия пост
# 25
Ау на боклуците на Гарниер, рекламите най-много ме дразнят.
Харесва ми на Лореал с русата мацка и готиния пич на басейна. Косите й се спускат по гърдите му- ах, тези прекрасни руси нюанси.
Хубава тема.
Виж целия пост
# 26
Тия стереотипни представи за красотата, този наложен изкуствен модел ме смущават - толкова тесногръд, толкова нереалистичен, толкова органичен. До такава степен се е забил в чувствителните ни потребителски душици, че е едва ли не революционно да му се противопоставим, да го поразчупим и да съзрем красота в нещо различно.

За мен съвършенството е нечовешко и затова несимпатично.
Виж целия пост
# 27
за жалост именно към това изкуствено и лъжливо "съвършенство" се стремят много млади момичета. Този бизнес е доста пагубен, но и неспирен...
Виж целия пост
# 28
Истината е, че рекламата продава,фото шопа не е виновен.Подсетете се  какво търсене настава  по козметичните магазини като пуснат нова реклама за спирали за мигли.Докато клиента се усети, че не му харесва и повече няма да я купи и те пускат нова реклама на още по новата сипала с още повече обем.Следва спирала за 5 пъти обем,след това 15 пъти обем,след това 100 и така до края на света.
Виж целия пост
# 29
размерът има значение явно hahaha дори и за нещо дребно като спирала
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия