TFK Buggster в България - 2

  • 8 602
  • 62
# 30
а дръжките регулират ли се на височина? Че аз съм 172  Blush

При Buggster няма тази възможност.

Имате ли представа дали ще го има изложен на Бебеманията? Ще преценя на място височината.

Няма да участваме на това изложение, но може да я видите в София на бул Ал. Пушкин 34

Това магазина на Бейби Нова ли е? От там си купихме Куинито.
Виж целия пост
# 31
а дръжките регулират ли се на височина? Че аз съм 172  Blush

При Buggster няма тази възможност.

Имате ли представа дали ще го има изложен на Бебеманията? Ще преценя на място височината.

Няма да участваме на това изложение, но може да я видите в София на бул Ал. Пушкин 34

Това магазина на Бейби Нова ли е? От там си купихме Куинито.

Да магазина е същия.
Виж целия пост
# 32
Здравейте, имам бъгстър с и се интересувам мога ли да купя по-големи гуми, като тези на джокстър например и да ги сменя, за да минава по лесно количката през дупките?
Виж целия пост
# 33
Здравейте, имам бъгстър с и се интересувам мога ли да купя по-големи гуми, като тези на джокстър например и да ги сменя, за да минава по лесно количката през дупките?

За съжаление няма да можем да помогнем по този казус. За да сложите по-големи гуми ще трябват и други джанти а при евентуална смяна на джанти предното колело би опирало в рамката. Самата количка може и да не го позволи.
Виж целия пост
# 34
Здравейте момичета(и момчета).Търся си дъждобран за buggster.Някой да продава?Също се интересувам и от допълнителните сенници,както и от поставка за чаша.Пишете ми на лични.
Виж целия пост
# 35
И аз за същото да ви питам - има ли изобщо поставки за чаши за Бъгстър? Чадъри за слънце сигурно има, нали? Кой магазин бихте препоръчали в София? Rolling Eyes
Виж целия пост
# 36
И аз за същото да ви питам - има ли изобщо поставки за чаши за Бъгстър? Чадъри за слънце сигурно има, нали? Кой магазин бихте препоръчали в София? Rolling Eyes

тук се продават такива поставки за чаши.

http://babylux.bg/products/%D1%83%D0%BD%D0%B8%D0%B2%D0%B5%D1%80% … D0%B0%D1%88%D0%B0
Виж целия пост
# 37
buggy.bg, безкрайно благодаря!! И от мен и мъжа ми! Wink  bouquet  bouquet
Виж целия пост
# 38
Изключително недоволна съм от обслужването и отношението към клиентите си в магазин "Бейби Нова" в кв. "Павлово", на ул. "Ал. Пушкин" 34.                 

Те направо се подиграха с нас.

4 месеца чаках количка TFK Joggster Twist (при първоначалната уговорка, че количката ще пристигне за 3-4 седмици). По някое време количката започна да пристига на части, буквално на части - връчиха ни рамката и коша за новоредоно, без летния вариант на количката (при положение, че на всяка количка летният вариант е основен, а коша за новородено е допълнение) и така между другото вметнаха, че са сложили гумите на стария модел, тъй като тези на новия още не са пристигнали !!! Щели да пристигнат до 2-3 седмици и тъй като имах време до термина, съгласихме се. Не само, че не пристигнаха в уговорения срок, но след като бебето се роди, и започнахме да ползваме количката, се установи, че тя скърца изключително силно и непрестанно. Като им казахме за проблема най-безцеремонно зачвиха, че знаят - било така, защото са ни сложили гуми от друг модел и опирали някъде !!!
Най-накрая пристигнаха и останалите части на количката, и след всичко което ни накараха да изтърпим, след толкова много времето чакане на стока, предварително заплатена в пълен размер, след търпението, което проявихме към техния непрофесионализъм - последното нещо, което очаквахме от тях беше най-нагло да ни връчат гумите и да ни кажат, че ние трябва да си ги монтираме, защото те не могат.       
Виж целия пост
# 39
Изключително недоволна съм от обслужването и отношението към клиентите си в магазин "Бейби Нова" в кв. "Павлово", на ул. "Ал. Пушкин" 34.                 

Те направо се подиграха с нас.

4 месеца чаках количка TFK Joggster Twist (при първоначалната уговорка, че количката ще пристигне за 3-4 седмици). По някое време количката започна да пристига на части, буквално на части - връчиха ни рамката и коша за новоредоно, без летния вариант на количката (при положение, че на всяка количка летният вариант е основен, а коша за новородено е допълнение) и така между другото вметнаха, че са сложили гумите на стария модел, тъй като тези на новия още не са пристигнали !!! Щели да пристигнат до 2-3 седмици и тъй като имах време до термина, съгласихме се. Не само, че не пристигнаха в уговорения срок, но след като бебето се роди, и започнахме да ползваме количката, се установи, че тя скърца изключително силно и непрестанно. Като им казахме за проблема най-безцеремонно зачвиха, че знаят - било така, защото са ни сложили гуми от друг модел и опирали някъде !!!
Най-накрая пристигнаха и останалите части на количката, и след всичко което ни накараха да изтърпим, след толкова много времето чакане на стока, предварително заплатена в пълен размер, след търпението, което проявихме към техния непрофесионализъм - последното нещо, което очаквахме от тях беше най-нагло да ни връчат гумите и да ни кажат, че ние трябва да си ги монтираме, защото те не могат.       

Доста странно явление са хората, които не оценяват това което други правят за тях. Мисля, че тази покупка започна с уговорката, че количката трябва да се поръча специално за Вас и че ще трябва да изчакате. Стана така, че за да имате количка ние Ви дадохме количка с лежащ кош и стария модел колела докато чакате Вашата количка с новият модел колела. В момента ние няма какво да ги правим тези колела само за да Угодим на ВАС клиента и да имате количка. Наистина имаше едно забавяне, което със сигурност не беше 3-4 месеца както Вие твърдите и то със сигурност не е било по наша вина, но няма нужда толкова да Ви задълбавам в нещата.
И още едно странно явление което забелязвам при Вас, че като Ви даваме количка която не е мостра, то е нормално колелата да не са сглобени. Може би ако бяха сглобени щяхте да се оплачете, че Ви даваме количка мостра или се бъркам?

За това Ви пожелавам приятна вечер и се надявам никой колега от бранша да не попада на толкова невъзпитани клиенти, които по този начин да се държат в магазина пред други хора.
Виж целия пост
# 40
Изключително недоволна съм от обслужването и отношението към клиентите си в магазин "Бейби Нова" в кв. "Павлово", на ул. "Ал. Пушкин" 34.                 

Те направо се подиграха с нас.

4 месеца чаках количка TFK Joggster Twist (при първоначалната уговорка, че количката ще пристигне за 3-4 седмици). По някое време количката започна да пристига на части, буквално на части - връчиха ни рамката и коша за новоредоно, без летния вариант на количката (при положение, че на всяка количка летният вариант е основен, а коша за новородено е допълнение) и така между другото вметнаха, че са сложили гумите на стария модел, тъй като тези на новия още не са пристигнали !!! Щели да пристигнат до 2-3 седмици и тъй като имах време до термина, съгласихме се. Не само, че не пристигнаха в уговорения срок, но след като бебето се роди, и започнахме да ползваме количката, се установи, че тя скърца изключително силно и непрестанно. Като им казахме за проблема най-безцеремонно зачвиха, че знаят - било така, защото са ни сложили гуми от друг модел и опирали някъде !!!
Най-накрая пристигнаха и останалите части на количката, и след всичко което ни накараха да изтърпим, след толкова много времето чакане на стока, предварително заплатена в пълен размер, след търпението, което проявихме към техния непрофесионализъм - последното нещо, което очаквахме от тях беше най-нагло да ни връчат гумите и да ни кажат, че ние трябва да си ги монтираме, защото те не могат.       

Доста странно явление са хората, които не оценяват това което други правят за тях. Мисля, че тази покупка започна с уговорката, че количката трябва да се поръча специално за Вас и че ще трябва да изчакате. Стана така, че за да имате количка ние Ви дадохме количка с лежащ кош и стария модел колела докато чакате Вашата количка с новият модел колела. В момента ние няма какво да ги правим тези колела само за да Угодим на ВАС клиента и да имате количка. Наистина имаше едно забавяне, което със сигурност не беше 3-4 месеца както Вие твърдите и то със сигурност не е било по наша вина, но няма нужда толкова да Ви задълбавам в нещата.
И още едно странно явление което забелязвам при Вас, че като Ви даваме количка която не е мостра, то е нормално колелата да не са сглобени. Може би ако бяха сглобени щяхте да се оплачете, че Ви даваме количка мостра или се бъркам?

За това Ви пожелавам приятна вечер и се надявам никой колега от бранша да не попада на толкова невъзпитани клиенти, които по този начин да се държат в магазина пред други хора.


Виждам, че се опитвате да подобрите имиджа на магазина си, което е напълно разбираемо и в реда на нещата. Според мен най-ефективният начин за това е като, вместо да давате обяснения по форумите, отидете при следващите си клиенти и ги обслужите добре, така, най-вероятно, ще останат доволни; като спазвате предварителните уговорки и срокове с клиентите си,  и, в случай че обстоятелствата не позволяват нещата да се случат навреме, ги уведомите за реалните срокове, в който очаквате това да стане, пък било то и месеци (нека всеки си прецени с колко време разполага и дали е съгласен да чака толкова много, вместо да ги мотаете от седмица за седмица, за да осъществите продажба); като не изхождате от позицията, че правите лична услуга на клиентите си, продавайки стоката си, и те трябва да оценят високо възможността, която им давате да пазаруват точно от вас, а не от друг (вие сериозно ли го мислите???); след като имате проблем с продабажбата на даден артикул, то възниква логичният въпрос дали трябва да правите опити да го продавате; като не очаквате от клиентите си, че са запознати и имат опита да се справят с монтажа на спирачната система, която имат количките от този клас, защото това не е тяхна работа – ваша е! (все едно да си купя колело и да ми го дадат на части, за да не взема да си помисля, че е мостра – това е несериозно, а и смешно оправдание); като не наричате клиентите си „невъзпитани“ само защото са си позволили да изразят недоволството си, в случая – очевидно е – има защо (така само потвърждавате мнението ми за отношението, което имате към клиентите си); като имате достойнството да се извините, след като не сте си свършили работата и сте създали куп неудобства.

Колкото до колегите ви в бранша, пък и не само, най-вероятно една голяма част от тях ще ви кажат, че клиентът има право, включително и правото да бъде недоволен – от стоката, услугата, обслужването и т.н. Между другото, много съм доволна от количката и бих я препоръчала на всяка майка, която се колебае между изобилието от марки и модели, което има на пазара, но също така бих я посъветвала да си я набави от голям, сериозен сайт за електронна търговия, тъй като така е много малко вероятно да стигне до подобна неприятна полемика. Освен това едно от предимствата на тази марка е двугодишният гаранционен срок, който се предлага, а като основни вносители на марката, в случай на гаранционен проблем, то ще се наложи рекламацията да мине през вас, което ни връща на времето чакане, комбинациите от части на различни колички и лична ангажираност в монтажа им. И да не забравяме – Благодаря за което, оценяваме го!
Моето мнение е, че като голям търговец, представител за България на висок клас детски стоки, включително и извършващ електронна търговия на луксозни такива (както подсказва името на сайта ви – babylux.bg), да обиждате публично клиент е недопустимо и по никакъв начин не оказва благоприятно влияние на имаджа на магазина, фирмата и на вас самите, като професионалисти.

Все пак ви желая успех в бизнес-начинанията ви!
Виж целия пост
# 41
Здравейте!
Казвам се Николай Неделчев и съм управител на фирма ТРИНЕД ООД, която е представител на
TFK GmbH за България.
Предварително искам да се извиня ако прехвърля границите на добрия тон.
КЛИЕНТЪТ ВИНАГИ ИМА ПРАВО.
Да! Съгласен съм.
В нашата дългогодишна работа винаги съм се придържал задължително към това твърдение.
Но, когато клиент си позволи да използва лъжи и некоректни твърдения, започвам да се съмнявам
в истинността на това клише. Точно такъв е случаят  представен от yori_m. Отговорно заявявам,
че всичко написано е една голяма лъжа. Единственото вярно нещо е това, че използвате детска
количка на TFK.
Ще си позволя да представя събитията такива, каквито бяха в действителност.
Правейки избор за покупка на бебешка количка семейството на yori_m се спира на модела
JOGGSTER TWIST в детски магазин в ж.к. Дружба (не в магазин Бейби Нова на ул. Ал. Пушкин 34)
Разглеждайки предоставените им каталози те се спират на модел от каталога за 2012 година,
цвят CSL, който по това време все още не беше доставен в България.
Клиентите бяха уведомени, че този цвят не е в наличност и информирани, че не може да бъде
доставен преди 10.06.2012 година. Тази информация им беше предоставена на базата на
справка получена от фирмата производител TFK GmbH. Тя съдържа точната календарна седмица,
в която всеки цвят излиза от производственият процес и може да бъде предлаган в търговската
мрежа. Никой от нашият екип не би си позволил да обещава доставка до 3 - 4 седмици, когато
такава доставка ще бъде възможна едва след няколко месеца.
Тъй като клиентите държаха изключително много да ползват този модел, бяхме помолени от
управителката на магазина в ж.к. Дружба да им предложим  вариант, който да ги устроива.
Ние предложихме вариант, който устройваше клиентите и те приеха.
За тези, които не са запознати марката TFK искам да направя едно пояснение. Разликата между
JOGGSTER TWIST - 2011 и JOGGSTER TWIST - 2012 година е единствено в дизайна на колелата.беше
Какъв беше варианта?
На клиентите им беше предложено да получат количка с лежащ кош цвят CSL. Ние се ангажирахме да си приберем колелата от стария модел и да ги заменим за наша сметка с колелата
на новия модел, след като получим количката от производителя. Тогава се уточнихме да получат
и седящата текстилна част в цвят CSL за летния вариант. След като се съгласиха с предложеният вариант, клиентите си закупха количката от магазина в ж.к. Дружба. След като са платили количката, колегите от магазина са им предоставили веднага: лежащ кош CSL и рамката на
количката с колела модел 2011 година. Претенциите на yori_m, че не си е получила текстилната
част за летния вариант са смешни. Ние нямахме исканият от нея цвят и затова клиентите се
съгласиха да ползват количката във варианта, който им предоставихме. Количката е била сглобена пред тях и предоставена за ползване и никога на е пристигала на части, нито пък е
била правена замяна на колела.
Когато са предявили рекламация, че колелата на количката скърцат, заявили, че  държат проблема да се острани веднага. Колегите от магазина в ж.к. Дружба ги посъветвали да
доставят количката в магазин Бейби Нова на ул. Ал. Пушкин 34, който е представителен за
марката TFK. Колелата бяха сменени от техническото лице на фирмата за около един час без
никакви проблеми. Твърдението на yori_m, че сме им сложили гуми от друг модел са си чиста
проба лъжа.
И както казва yori_m, най-накрая пристигнаха и останалите части на количката. Това бяха
колелата за JOGGSTER TWIST - 2012 година и седящата текстилна част за летният вариант.
На 18.06.2012 година клиентите бяха уведомени да доставят в магазин Бейби Нова на ул. Ал. Пушкин 34 ходовата част на количката, за да се извърши подмяна на колелата и да си получат
седящата текстилна част цвят CSL. На 19.06.2012 година в магазина пристигнал един господин,
който донесъл ходовата част. Служителката му обяснила, че смяната на колелата трябва да се извърши от техническото лице на фирма ТРИНЕД ООД, което в момента не е в София и да дойде
на следващият ден в 10,30 часа, за да си получи готовата количка. Все пак става дума за смяна
на колела на детска количка с дискови спирачки, за което са необходими инструменти. И става
въпрос за извършване на ремонт в рамките на 24 часа. Магазинът на ул. Ал. Пушкин е търговски
обект, а не сервиз за ремонтна дейност. Още повече, че клиентите не са счели за необходимо
да ни информират кога ще пристигнат с количката, за да подсигурим техническото лице.
И тогава последвало наглото и невъзпитано държание на човека на yori_m, за което не искам
да коментирам. Ще спестя всичките наговорени от него не лицеприятни изрази.
Факта, че yori_m си позволява да дава отрицателни оценки на търговски обект и електронен сайт
за търговия без да е прибягвала до техните услуги, на мен ми говори, че всичките написани от
нея лъжи са тенденциозни и целят да навредят на имиджа ни.
Бих искал да благодаря на yori_m за пожеланията й за успех в бизнес начинанието ни.
Но държа да вметна, че това за мен е бизнес ежедневие, защото съм в бизнеса с бебешки и детски
стоки от 1993 година, и никога не съм си позволявал да работя срещу клиентите си.
Повече няма да взимам отношение по тази тема, защото не считам за нужно да отделям повече
внимание на некоректни драсканици.
Ако има въпроси касаещи качествата на моделите JOGGSTER TWIST, TWINNER TWIST DUO, DOT,
BUGGSTER S и BUGGSTER AIR на TFK ние от екипа на buggy.bg сме винаги на разположение.

С уважение.

Николай Неделчев
управител на ТРИНЕД ООД





 


Виж целия пост
# 42
Може ли да кажете има ли възможност за закрепяне върху дот на някакъв кош за новородено?
Виж целия пост
# 43
Може ли да кажете има ли възможност за закрепяне върху дот на някакъв кош за новородено?

Може да се монтира само кошница от група 0+
Виж целия пост
# 44
Здравейте  Simple Smile
Имам нужда от мнения на ползващи TFK Buggster. Вчера правих проучване за лека и маневрена лятна количка (тъй като комбинирана имаме от каката) за бъдещото бебе, макар, че имам много време още. Харесах си TFK DOT, но ме притеснява здравината на циповете, с които се променя позицията на облегалката. Момичето в магазина каза, че може да се оставят и закопчани до средата ако искам, но мисля, че ще се повредят лесно. Видях, че и на  Buggster-а има същите ципове и въпроса мие, създавали ли са ви проблеми при честото ползване?
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия