Къде са нашите артисти?

  • 7 047
  • 102
# 75
....Навремето ми допадаше много Клуб НЛО

И на мен.
И на мен ми допадаше, но само до едно време. Ако си спомняте в един момент спонсорът им се оттегли, оттеглиха се сценаристите, които пишеха хубавите смешки и започнаха да я карат на автопилот. Нивото драстично падна и ги закриха. Та изводът е, че за една добра комедия са нужни добри сценаристи, а не само добри актьори. За всичко това трябват много пари. Иначе с импровизации само не става или поне става до един момент.
Виж целия пост
# 76
В 'Под прикритие' и Ивайло Захариев ли го харесвате?!  Confused  Той е по- трагичен и от Елена Петрова. От време на време ми иде да си затварям очите, че ми става конфузно от мъката му да си каже стихчето гладко  Confused

Е, ся той е там само за красота  Laughing
Виж целия пост
# 77
По-добрите играят епизодични роли в американските второкласни екшъни. Там ги виждам. Останалите не ми се коментират изобщо. Много са далеч от предствите ми за добри актьори.
За обичайните заподозрени е ясно, че грохнаха вече.
А най ме е яд за велики таланти като Христо Гърбов, Къци Лафазанов и Краси Радков, че се налага да разказват изтъркани вицове в нелепици като "Комиците" и "Шоуто на Слави"....
Виж целия пост
# 78
  Кръстьо Лафазанов има поне две постановки в Народния тоя сезон. А Христо Гърбов поне в пет в сатиричния, да не говорим, че май има участия и в други театри. Честно, имам чувството че си говорите така наизуст.
  Дори Филип Трифонов, който няколко години беше изчезнал може да бъде видян  в Сатиричния също.

  90 процента от актьорите за които споменавате са си по ТЕАТРИТЕ (извинете). Какво сте се хванали за някакви сериали и халтури? Печелят си допълнително пари хората.

  ПП. Краси Радков не играе ли в театър София? Аз не го харесвам и не съм го гледала. Но напоследък трябва по един месец предварително да си купувам билети за по добрите неща, а хич не са евтини.
Виж целия пост
# 79
Ами нека си играят в театъра. Това, което правят в Комиците за мен си е чиста гавра с таланта им.
За Филип Трифонов пък изобщо не говоря. За мен той е пълен бездарник - как може човек, който го мързи да говори и мрънка под носа си да има претенции за добър актьор. Но след като си го харесвате...какво друго ми остава, освен да продължавам да се чудя.
Виж целия пост
# 80
http://www.youtube.com/watch?v=T1Hq5-2J4k0&feature=related
Виж целия пост
# 81
    На мен ми харесва, не само в този, и в Оркестър без име, че и в Адио Рио, и Преброяване на дивите зайци...
  По едно време беше захванал някакъв частен театър май, но то беше в кризисните години и нищо не стана.
Виж целия пост
# 82
В 'Под прикритие' и Ивайло Захариев ли го харесвате?!  Confused  Той е по- трагичен и от Елена Петрова. От време на време ми иде да си затварям очите, че ми става конфузно от мъката му да си каже стихчето гладко  Confused

Е, ся той е там само за красота  Laughing
То па една красота...
Виж целия пост
# 83
В 'Под прикритие' и Ивайло Захариев ли го харесвате?!  Confused  Той е по- трагичен и от Елена Петрова. От време на време ми иде да си затварям очите, че ми става конфузно от мъката му да си каже стихчето гладко  Confused

Харесвам го. В голяма конкуренция е с останалите 3-4 мъжки роли, които се играят дяволски добре. Вкл. и онзи актьор с второстепенната роля, който играе... "Куката" ли беше  Grinning
Този Захариев отразява типичния флегматик-интроверт, затиснал емоцията изпод лошото детство и прекалено многото криминална конспирация, в която е намесен. Мисля, че се справя жизнеспособно в тази роля. Ето ако загледаш един Калин Георгиев (комисаря от МВР), ще видиш пак така да мънка и преживя думите като слънчасала камила.

vl, почти само дето не си ме наругал  Grinning
Допускам, че съм необективна и несправедлива (не съм и задължена да съм), но поначало не харесвам комедийния жанр, още по-малко този на гиговете по американски, като в кабаре за пияна-заляна публика. Намирам, че е много трудно да има наистина смешен филм от-до. И в световната филмография са сигурно не повече от 3-4.
А най-хубавата комедийна продукция според мен я направи Теди Москов с "Улицата". Беше неочаквано свежа експлозия, абсолютно вдъхновен смях през сълзи. Останалото е боза и плоскотия, вкл. и от миналото. Освен може би, да речем, "Оркестър без име". 

Но изобщо не разсъждавах върху комедията, исках да натъртя върху факта, че и сега има много талантливи "млади" (и без кавички) актьори, които за щастие все по-често намират изява, въпреки парично трудното време. А никой не ви кара да гледате такива идиотии като Аламинут, Тутурут Скорбут и прочие. Има какво да се подбере за празник на душата, повярвай.
Виж целия пост
# 84
Oпитах се да изгледам този шедьовър. Издържах само 8мин. Пълна какофония, грозни начални сцени, поради проблемите със звука нищо не можах да разбера и от явно култовите диалози, щом реваха като магарета на една завъртяна крушка...
Но това е, защото нищо не разбирам от кино  Tired
Виж целия пост
# 85
Не е като да не съм го гледала, все пак. Филмът ми харесва, но не заради неговата актьорска игра.
Виж целия пост
# 86
Аз пък харесвам Филип Трифонов - има едно сдържано наистина, но силно присъствие на екрана (говоря за филмите). Но никой не е казал, че всички трябва да харесват едно и също, нали? Изобщо всеки по различен начин усеща нещата. И това май е най-готиното в цялата работа. Peace
Виж целия пост
# 87

vl, почти само дето не си ме наругал  Grinning
Допускам, че съм необективна и несправедлива (не съм и задължена да съм), но поначало не харесвам комедийния жанр, още по-малко този на гиговете по американски, като в кабаре за пияна-заляна публика. Намирам, че е много трудно да има наистина смешен филм от-до. И в световната филмография са сигурно не повече от 3-4.
А най-хубавата комедийна продукция според мен я направи Теди Москов с "Улицата". Беше неочаквано свежа експлозия, абсолютно вдъхновен смях през сълзи. Останалото е боза и плоскотия, вкл. и от миналото. Освен може би, да речем, "Оркестър без име".  


Само оркестър без име ли ти харесва от онези години? Аз пуснах в тази тема и "Баш майсторът".
Вярно е, че си необективна и несправедлива. Доста талантливи актьори, режисьори и сценаристи има от онова време. И както обясних в условията на тотална цензура горемият талант изпъква още повече. Всеки има своите пристрастия и предпочитания, но е хубаво да цени щедьоврите, а не тотално да ги отхвърля като соц продукт. Подобни неща се случват и с музиката от онова време. Някои от вас са твърде млади и нищо не помнят отпреди 25-30г. Аз пък подозирам, че сега на някои бездарници им е изгодно да бъдат отхвърлени и най-стойностните неща от соц времето, за да могат днес да изпъкнат само техните недодялани и пошли творения. Не е изключено точно те да внушават на вас по-младите, че това изкуство е остаряло и трябва да бъде забравено.
Тогава имаше и американски комедии на ниво. Понякога ги пускаха по нашата телевизия. Но тя беше заета предимно от наши и съветски филми. И по някой от братските соц страни. Често вървяха филми за войната и за ВОСР. Случваше се да покажат и хубави френски, английски и италиански филми, както и американски. Но от ФРГ нямаше! Първият, който през 1987г. се появи оттам беше "Наследството на Гулденбург".
"Семейство Форсайтови", "Семейство Палисър", "Богат беден" бяха незабравими филми. Комедиите с Луи дьо Финес-също.
Виж целия пост
# 88
Е, vl, шедьоври е доста силно казано Stop. Разбира се, че всеки си има предпочитания, аз лично не оценявам музиката от "онова време" като шедьовър, в никакъв случай. Киното също. Има и хубави стари филми, които харесвам, но далеч не всичко от "онези години" е стойностно.
Виж целия пост
# 89

Като гледам как куцо, кьораво и сакато се снима да "влезне в кадрО" по нашумелите ни напоследък БГ сериали, без въпросните да имат нито НАТФИЗ, нито нищо.....  и аз това се чудя...

Тоя пък НАТФИЗ за какво им е ? Колко от големите световни актьори са учили 5 години университет , за да станат такива?
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия