ШЕСТОКЛАСНИЦИ II срок

  • 30 939
  • 737
# 15
Абе моите 2те все са отличнички по математика, обаче точно на олимпиадите по МАТ не могат да минат във втори кръг - без маааааааалко допълнителна подготовка - не става. В смисъл 1ви кръг е ясно, че не е бог знае какво, но задачките са хитри - в една задачка трябва да приложиш знания от 5 раздела, а ако погледнете учебниците, че и масовите сборници - задачите са еднотипни и са си раздел за раздел. И ако не си потренирал малко (а тренираш, ако имаш интерес, инак и 6цата в у-ще си ти стига...) и се дъниш. Пък на ВО пак си изкарай 5,60, важното е, че не си за олимпиада (true story - моята голямата Simple Smile )

Та да се върна на темата - защо аджеба олимпиадата ще я превръщат в пробен изпит?! А?!
Виж целия пост
# 16
Ако няма друг изпит до май месец, вероятно няма как да проверят нивото на седмокланиците, че да си нагодят скалата за оценяване.
Нали всяка година така правели, скала, според общите резултати?

На мен и това да се кандидатства през май при край на учебната година 15 юни ми е странно някак, но сигурно и то си има разумно обяснение, както всичко останало. Wink
Виж целия пост
# 17
....................... но сигурно и то си има разумно обяснение, както всичко останало. Wink

 Joy Joy Joy
Виж целия пост
# 18
Това с вторите кръгове по едно и също време си е тъпотия от край време.


За темата   bouquet  bouquet  bouquet  bouquet  bouquet
Виж целия пост
# 19
благодарско за новата тема!
Виж целия пост
# 20
Благодаря за темата  bouquet
Виж целия пост
# 21
И аз на опашката за благодарности за темата!  bouquet
Ученика вече едва става за таз 1ва смяна и е много хепи,че другата седмица ги обръщат.И сега да видим дали ще доживеем родителска среща. Whistling

Хубав  петъчен ден! Hug
Виж целия пост
# 22
Мад, благодарности за новата тема, чудесно си я оформила! Hug

Шестокласникът се готви за класно по математика. На олимпиадата има някои грешки, които сам си е открил, но не се знае само тези ли са. Wink
Правиха класно по БЕЛ - сбит преразказ на изучаван текст и си справил чудесно, има шестица. Прочетох го и съм доволна. Не прави грешки нито в съдържанието , нито в правописа и пунктуацията, дано така да продължава. Mr. Green

Искам да отиде на олимпиадата по БЕЛ и го питах дали се е записал, но при тях госпожата още нищо не им е казала.
Виж целия пост
# 23
Записвам се и аз при вас момичета, дано помогне, че с нашият шестокласник едва-едва кретаме, той че не чете достатъчно - не чете, но и изискванията им са олеле мале - от общо 17 въпроса на теста по география на 13 е отговорил правилно и изчерпателно и има 4 ( в бележника, иначе под самото контролно 3.50 ), който не вярва - пазя го, останалите допуснати грешки не са груби като да кажеш, че България е град примерно, по история с него преговаряхме напоследък, последните 3 урока ги пееше, от предишните въпроси го препитвах на най-важното - тройка. Казах му да помоли госпожата да го видим. Да не прозвуча и аз като баба ми, че " много си е добре детето, учи си, чете си, ама на - ощетяват го ", защото не полага достатъчно усилия, но и това оценяване ми се струва много сурово понякога, вярно, че оценката не е достатъчно обективен критерий, но все пак...
И да честитя рожденичето на Вълшебница - Костантин, да е жив и здрав, все така червенобузест и усмихнат ! Heart Eyes Hug Tada
п.п. Много ме развесели това " отсъстващите да си кажат имената " в началото на темата. Simple Smile
Виж целия пост
# 24
Тю, брей, студено бе-е-е-е!
Тази сутрин ми бяха паркирали пред колата, та търсих по комшии, добре че един ме сети на кого било бусчето пред мен. Женицата излиза по пижама, мъчи се- не може да запали. В това време аз не мога да отключа колата- замръзнала, ма яко! До другата в гаража нямам достъп, там, пред гаражите, е сняг балкански, забравила съм я до протичане на капчуците. Пък и нова кола в тоз сняг и блъскотевица не вадя! Голямото, нали ми е спокойничко, набара едно аверче и поеха да си ловят автобус. Вика: "А, закъснял съм вече, ма то от тук- нататък що и да бързам? Когато стигна!". Ей, винаги съм му завиждала на спокойствието. Хеле отключих, комшийката подпали и премести бусчето, ма не мога да си вляза през предните врати. Кат същий Батман нападнах изотзад, атакувайки предните седалки и волана, прелитайки с дългото черно палто, поне малкото да закарам по градини о-време. Закачих дългото палто за скоростния лост и псу-у-у-увам..., ама си отволих! Малкото ме пита що мърморя толкоз, викам му- "Светът ми е крив, маме, от рано ми е крив!" пък то се хили и си закопчава колана отзад, докато аз се намествам с целия си ръст висок отпред и нагласям токчетата на ботите по педалите.
Гледам на спирката- едно с шарена шапка, баш като големия. Обаче подминавам, че съм на скорост вече. Викам си: "Бе я да се върна да го взема това, да го закарам!". Въртя аз и връщам, свиря с клаксона- една баба се надига от пейката на спирката и обяснява, че била до Лидъла само... Уф!

Забравих: ЧЕСТИТ ВИ ПЕТЪК ТРИНАЙСТИ, ДАМИ И ГОСПОДА!
Един колега ме светна, понеже аз за такива работи се не сещам, ма хората добри, услужливи. Вика ми: "Не е от теб! От датата е!". Отвръщам: "Бе дано моето съм си го взела вече тази сутрин.".
Тъй!
ххххххххххххххххххххххххххххххххххххххх

Цитат на:  link=topic=633943.msg20780071#msg20780071 date=1326374979

Достъпни за явяване - да. Всеки трябва да може да се яви. Но да решат задачите, макар и на първи кръг, трябва да могат само отличниците. Каква ще е тази олимпиада, ако деца с четворки и петици се класират? Къде ще е подборът за втория кръг? Общо взето, който е за отличен по математика трябва да може да мине първи кръг. На втори и трети вече е друго.


 Peace
И то не "отличниците", а тези с интерес към съответния предмет, по който се явяват. Щото, както казва и Лейди А, може да си отличник, може да се представиш и на НВО отлично, но това няма общо с олимпиадата и другите видове състезания. На тях се дават нестандартните задачи или тема за писане и излагане на лични мисли. НВО е масовката. И като искат пробни да си таманят изкуствените скали, да си ги спретнат, не е толкоз сложно, види се, толкоз неща се организират през годината.
Ми то на НВО съм правила опит с малкия, докарвал го е за "Добър" без да чете въпросите, огражда според както си хареса /на 5 г./ І модул. Може да чете думички и малки изреченийца, ама няма понятие що е то сложно изречение и каквото там се пита.  Laughing Това, лично за мен никога не е бил обективен изпит и начин за преценка. Поне олимпиадите да си останат такива, каквито си бяха. Без друго да щъкаш отговорчета по БЕЛ и да скатаваш 5 изречения на поставен въпрос на олимпиада, което е предмет, изискващ логика и изказ, е направо смешно.

Класното ни по БЕЛ е отлично, вече го върнаха, но по мат. още не са правили, в края на месеца е. Явно датите са много различни при всички. И аз не знам за олимпиада по БЕЛ нищо към момента.
Виж целия пост
# 25
Джуди,посмях се от сърце на сутрешното ти есе! Joy
Виж целия пост
# 26
Джуди,посмях се от сърце на сутрешното ти есе! Joy
Туй е част от мемоарите ми.
Тъй съм набрала, че засякох- точно 5 минутки. Ма съм си бърза иначе...  Mr. Green Айде, отивам да пиша по един, дето не щял да се проверява за алкохол. До обяд!
Виж целия пост
# 27
Вижте сега какво ще ви кажа за отвогорите с ограждане! Ето го примерът с олимпиадата по математика на седмокласниците миналия месец: повечето задачи бяха с "ограждане", явили са се много деца, обаче, о, изненада, тотото на Джуви тук не играе! Има деце с две, пет или десет точки от общо 100! Според вас, дали тези деца не са играли на тото с теста? Ако беше така, както Джуди твърди, значи тези деца щяха да изкарат на тото принципа поне 1/4 от правилните отговори. Всичко е въпрос на скала и подбор на задачите. За минаване във втъри кръг трябваха май минимум 73 точки, дококото помня. е, колкото и да са играли тотаджиите, пак не им е стигналло и за половината точки. Затова, ако обичате, недейте да подценявате толкова формата! Тук въпросът изобщо не е просто да се изкара четворка на ВО (макар Лейди А да знае от опит, че детето може да разчита на такава оценка за кандидатстване само, ако е решило целия първи модул без грешка)., а че трябва да изкара и втория модул почти без грашка, за да има шансове да влезе в добро училище. Задачите от втория модул на олимпиадата си бяха точно за описание, трябваше да се сетят разни "малки" подробности. Не знам, може чуждите деца да са гениални, за моите не си правя такива илюзии, както се вижда от резултатите не са кой знае колко много децата, които са минали на втори кръг на олимпиадата, колкото и някои тук да твърдят, че било масовка, игра на тото и прочие. ако беше масовка, трябваше поне повече о половината деца да минат на втори кръг, ама нъцки! И ключът от палатката е там, че пак си трябва допълнителна подготовка за повечето деца (тук гениалните, ето с поглед ги решават не ги броя), защото уж материалът е същият, обаче някои неща някой трябва да ти ги каже, а това става или, ако родител се занимава, или учител, или на курс.
Виж целия пост
# 28
 Laughing
Нищо не твърдя. Направих си експеримент. Както и с големия във ІІ клас с матура за ІV, на която откара и 5 и 6, вкл. за неща, които не е учил. Само че той си четеше въпросите и се мъчеше да ги отгатне. За гениалност не знам, аз го дължа на лотария и някаква интуиция /в този случай/. Особено при експеримента с малкия си е чисто тото.  Laughing Ми той не е чел дори условията. Нито аз съм му ги чела. Всеки път може да изкара различно, като е докарвал до "Добър". Опитайте, на мен ми е забавно. За хора с чувство за хумор също ще бъде.
Давам пример как става в един случай. Когато стане в един, нямам основания да не смятам, че той не е и единствен. Като имам предвид и че у нас малкият не "преписва", а по стаи има широко поле за такива изяви, още по- вероятно става. Повечето от отговорите ще се знаят, а онези, които не се- тото е силната страна на нашите изпити! Моето, понеже нищо не знае, го изкара на 100% тото само. При седмокласниците няма да са сто. И няма да е четворка, ще е повечко.
Спокойно, не ви отнемам правото да мислите, че имате най- добри деца.
Имам против начина на оценяване, независимо дали касае ваши, мои или които да било други деца. Не го подценявам, просто не го одобрявам. Смешен е. По- спокойно, не се кахърете толкоз, че мислим тъй.
Виж целия пост
# 29
Ми, то този експеримент хората са го правили откакто съществува хазартът, математиката,, че и цяла теория са написали! Ти нещо бъркаш формата с организацията - на олимпиадата никой не подсказва, а и са редили децата по стаите така, че да не се струпват много седмокласници, примерно, наблизо, че да си подсказват. Другото нещо е скалата, както вече споменах - кде ще сложиш чертата, каква успеваемост гониш... Уф, това си е цяла наука, не ми се обяснява сега! ти стъпваш на камъкаа на тотото с единия крак, на ВО за четвърти клас с другия, и си мислиш, че държиш в ръцете си ключа за формата и оценяването на олимпиадата за седми клас! Е, сори, ама си на грешен път! Ясно, ти просто казваш, че не ти харесва, и толкова! Никакви аргументи не могат да ти променят мнението.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия