На море на север – Каварна, Шабла...

През лятото на 2013г. бяхме на Шабла, в хотел Нави /в близост до плажа/.
Със сигурност мога да кажа, че сме завладяни от красотата и спокойствието на района и планираме през август да почиваме пак някъде там. Peace

Препоръчайте сносни бунгала със санитарен възел /с бебе на 8м. и дете на 5г. сме/.

Не бих отседнала отново в гореспоменатия хотел. Рекламира се като реновиран, но аз не бих го определила така. Не това е най-важното обаче, а чистотата в стаите, т.е. мръсотията и непочистването......

с две ръце от цялата околност най-добрите бунгала са тези:  http://pochivka.bg/o-7541-%D0%B1%D1%83%D0%BD%D0%B3%D0%B0%D0%BB%D … 0%B8%D1%83%D0%BC_
реновираните,които са със санитарен възел,ресторанта и плажа са на една ръка Peace
На север от Шабла съм ходила на един плаж, който беше уникален. Водата беше изумрудена, като по снимките от Тайланд и много бистра. Там за първи и последен път съм видяла черноморски делфини, бяха дошли много към брега и сякаш се закачаха с хората. А пясъчната ивица беше широка, дълга и пуста. За нощувки не мога да помогна, но мястото си заслужава Simple Smile
Точно до Тюленово/извън селото/ има хубав малък плаж подходящ за деца,защото е много плитко ,а водата е много чиста.Колата паркираме точно до плажа.
Много ми харесва и плажа на Крапец,който също не е пренаселен.
Крапец е магия! Просторен, всякакви игри, викове, строене на замъци, копаене на дупки, събиране на огромни мидени черупки... Каквото се сетите, защото няма хора, имате чувството, че сте сами, само вие, пясъкът и морето!
И ние миналата година видяхме делфини, а единия ден имаше буря в морето, която неустоимо ме привлече, такава красота!
С кола се стига, ние сме при роднини на около 40 км от Крапец, но на Болата е пренаселено и предпочитахме да пътуваме. Носехме си храна, има две капанчета на плажа, но все пак и малко да са посетителите, стават опашки. Даже се размечтах...
Едни приятели много препоръчват ето това място. Но не е на самия плаж.

а от тук до плажа май е девет дена път с камили, колата можеш да си разбиеш, освен ако няма друго място, откъдето да се стига до морето?
Няма Simple Smile Но пък плажът е пуст. Били сме в Дивите патици, не е зле. Заведението вечер често е с жива музика и е шумно, но хотелската част е отдалечена и обърната с "гръб", така че не се чува силно.
Coral Red, за плажа на Крапец най-вероятно говориш: https://flic.kr/p/6GjRsF
veni35, не го знам този плаж, хем доста сме обикаляли. Дали ти се намира снимка?

и на мен ми е интересно,аз лично незнам там да има плаж Rolling Eyes
Няма Simple Smile Но пък плажът е пуст. Били сме в Дивите патици, не е зле.

и аз с такова впечатление останах като ходихме, така и не стигнахме до самия плаж, върнахме се, пътят е ужасен, а ако сме в района за няколко дни и трябва всеки ден да го минаваме, струва ми се абсурдно

иначе много искахме, поне да го видим
Аз мога да кажа, че има много красиви места на север, но за на море нещо не ми излезе късмета. Например като отидохме на плаж водата се беше "обърнала", както каза един местен и беше ледена. Така че аз почти не влизах, камо ли децата. И това през август! Отделно след Каварна всичко е камънак и не става за плаж, чак до Крапец. Там нещата са доста по-пригодни за туризъм. Но ми направи ужасно впечатление, колко много буклук се хвърля на Дуранкулашкото блато. Чак ме хвана срам, че съм българка. От кръчмите, в някои готвеха много вкусно, но в някои беше много зле. Специално в Каварна се намира нормална храна, в Камен бряг е трагедия, в Тюленово има един хубав ресторант, в Шабла има доста вкусна храна и после чак в Крапец и Дуранкулак на някои места само. В дуранкулак попаднахме на чуден ресторант и после на дълнопробна кръчма, в която почти нищо не ставаше за ядене. Като цяло ми прави впечатление, че все пак там е доста по-студено от юга, а и по-честичко вали. Може би заради това и водата беше така студена тогава, но всички казаха, че се случвало почти всяко лято.
Винаги е по-студена водата, да, а и ветровете са си редовен фон, не изключение. Дори в най-топлите месеци там е така.
Посещавали сме Шабла 10-тина години,все в края на Юли,винаги(абсолютно винаги)е било страшна жега,даже единия път избягахме,не се търпеше Peace
Една година отидохме по-рано(средата на Юни) и преживяхме страхотна буря,но така е,времето не може да се предвиди Peace.Ние вече не ходим на нашето море,но това е динственото място,на което бих се върнала Mr. Green
И ние така Simple Smile
На Крапец сме ходили през август и винаги е ставало за плаж, макар и да е имало по 1-2-3 дъждовни, студени и ветровити дни, но тогава сме обикаляли околностите. Ако се отиде в Румъния, има ли в близост нещо интересно за разглеждане или хубав плаж?
... Две лета сме почивали в Каварна (чудесни апартаменти под наем в морската зона), но каварненският плаж за нищо не става.....

Моля те, поясни кое точно му е лошото на този плаж в Каварна понеже едни познати ми предлагат някаква къщичка в Рибарското селище, което разбрах, че се намирало точно до плажа.
Предварително ,Благодаря!  bouquet  bouquet  bouquet

Предварително ,Благодаря!  bouquet  bouquet  bouquet

Ще илюстрирам с две снимки:
1 и 2
Макар и да са от 2012 г., миналата година нещата не бяха по-добре.
Пристигаме в 3 следобед в Каварна и понеже няма за кога да ходим на по-далечен плаж, посещаваме местния, който по това време (в неделя, началото на август) е адски претъпкан. Освен заблудените чужденци, почиващи в Каварна (рускоговорящи и поляци), на плажа имаше местни, както и цялата циганска махала, която с радостни писъци се къпеше в морето с дрехите.
Плажът не е голям (снимките са правени от кея, който го огражда от едната страна) и не е особено чист и красив. Чадърите и шезлонгите, доколкото ги има, и двете години бяха безплатни и съответно трудно можеш да се докопаш до тях след 9 сутринта. Водата... миналата година беше по-зле - мътна, ама много мътна с плуващи дълги зелени водорасли-треви. Една сутрин минахме към 9, цигани нямаше, но пак местни баби с внучета и чуждоезичните граждани.
Това са моите впечатления, може би не през август е по-човешко, не знам.
Все пак, ако сте с кола и имате желание, можете да обикаляте из района.
Искаме да отидем да разгледаме този район около Шабла не толкова да се къпим ,тъй като след това заминаваме за Албена и там вече ще се възползваме от морето .Бихте ли ми казали кой хотел е по добре да изберем Яница или Дивата патица ние сме с кола ,с деца на 2 и 4 години ще сме.Благодаря ви