Пазаруване от vivre.bg

  • 58 968
  • 147
# 75
Оле, ужас. Сигурно сгъването на кърпите е маневра 😂и аз мислех разни кухненски да поръчвам, да съм подготвена да ме маневрират с допълнителна такса значи.
Виж целия пост
# 76
Най-странното е , че тази такса маневриране не винаги е включена, но и никога няма обяснение за какво е. Имала съм такса опаковане в няколко пратки, но бяха дребни коледни играчки и донякъде беше приемливо.
Виж целия пост
# 77
Аз все още не съм поръчвала от сайта, всичките мебели ми изглеждам много скъпарски.
Винаги съм се чудила дали реално са качествени каклкото са и скъпи.
Ще заложа на по-дребни покупки че мебелите наистина са доста скъпи.
За сметка на тях има страхотни дреболии на достъпни цени.
ще видя на черния петък пускат намаление... малко ще е по-достъпно май Sunglasses
Виж целия пост
# 78
Този път се изненадах, че поръчката ми на едно спално бельо пристигна изключително бързо и спалното бельо изглежда добре ще видим докога Simple Smile
Виж целия пост
# 79
И моята поръчка от петък пристигна в понеделник. Учудващо бързо за първи път. Аз съм поръчвала доста от тях и качеството е добро.
Виж целия пост
# 80
Аз все още не съм поръчвала от сайта, всичките мебели ми изглеждам много скъпарски.
Винаги съм се чудила дали реално са качествени каклкото са и скъпи.
Ще заложа на по-дребни покупки че мебелите наистина са доста скъпи.
За сметка на тях има страхотни дреболии на достъпни цени.
ще видя на черния петък пускат намаление... малко ще е по-достъпно май Sunglasses
Аз поръчах мебел, ергономичен диван. Същият е като на снимката. Здрава и качествена кожа и пълнеж. Изглежда си скъпарски и на живо 😀
Виж целия пост
# 81
Ох, тази седмица ме заринаха от пратки Simple Smile Но всичко дойде на време и дори по-рано. С таксите им за наложен платеж и маневриране вече свикнах и вдигнах ръце. Доста изгодно си взех ароматизатори за стая и пълнители, както детски дрешки и одеялце за едно бебче на моя близка. Доста добри коледни джунджурии взех за всички наоколо. Другата ми супер находка е два вида фитнес уреди и оборудване, за които изринах сайтовете у нас и в чужбина за по-добра цена, но тази във Вивре беше най-ниска.
Виж целия пост
# 82
Забелязах в сайта хубави килими, имате ли отзиви за тях дали стават наистина ?
Като цяло търся издръжливи и приятни на допир и за около 100 лв  намирам добри попадения тук, но ме притесняват на живо.
Ако имате впечатления и от  офлайн магазин също ще се радвам да получа.
Виж целия пост
# 83
Забелязах в сайта хубави килими, имате ли отзиви за тях дали стават наистина ?
Като цяло търся издръжливи и приятни на допир и за около 100 лв  намирам добри попадения тук, но ме притесняват на живо.
Ако имате впечатления и от  офлайн магазин също ще се радвам да получа.


Аз имам килим от Vivre и съм много доволна от качеството и цветовете. Имам го от година вече.
Хубавото е, че ако не ти хареса на живо можеш да го върнеш Simple Smile
Виж целия пост
# 84
Нали такста за наложен платеж е 3лв?

Сега исках да направя поръчка и имах такса за доставка и маневриране 3 лв, а като добавих наложения платеж изведнъж стана 9 лв.

Някой поръчвал ли е скоро и дали е имал същата ситуация?
Виж целия пост
# 85
Май зависи от теглото на това, което купуваш. Всеки път ми дава различни такси.
Виж целия пост
# 86
Здравейте,

След като изчетох темичката останах с впечатлението, че май по-скоро си заслужава да се пазарува от сайта. Във Фейсбук страницата им обаче коментарите са предимно негативни, което отново ме разколеба. Харесала съм серия мебели - легло, гардероб, скрин - та въпросът ми е някой поръчвал ли е подобни продукти? Хубаво е, че с връщането лесно се случват нещата, но продуктите ще са много, ще са тежки и обемисти, и ако се окажат некачествени и решим да ги върнем, хамалогията ще си остане за наша сметка. И затова ми се иска все пак предварително поне бегла представа да добия заслужава ли си или не. Моля, ако някой има преки впечатления от подобни продукти да ги сподели. Благодаря! Flowers Bouquet
Виж целия пост
# 87
Здравейте,

След като изчетох темичката останах с впечатлението, че май по-скоро си заслужава да се пазарува от сайта. Във Фейсбук страницата им обаче коментарите са предимно негативни, което отново ме разколеба. Харесала съм серия мебели - легло, гардероб, скрин - та въпросът ми е някой поръчвал ли е подобни продукти? Хубаво е, че с връщането лесно се случват нещата, но продуктите ще са много, ще са тежки и обемисти, и ако се окажат некачествени и решим да ги върнем, хамалогията ще си остане за наша сметка. И затова ми се иска все пак предварително поне бегла представа да добия заслужава ли си или не. Моля, ако някой има преки впечатления от подобни продукти да ги сподели. Благодаря! Flowers Bouquet
Големите неща, които съм поръчвала от сайта са скрин, обемно кресло, голям вълнен килим, по малките - табуретки, бар столове, масички...Всичко е качествено и сглобяването е лесно.Обикновено проверявам производителя, сайтовете в които се продава продукта и отзивите, които са оставени.Точно заради хамалогията с връщането.
Вярно, малко ровене си е, но пък си струва. Преобзавеждах преди две години и точно това се ядосвах...Поръчах две неща по поръчка в България и двете бяха с дефекти още при производството.Пък хич не бяха евтини...
Така че моят съвет е да потърсите отзиви за това , което сте харесали и ако са добри не му мислете.
Виж целия пост
# 88
Здравейте, вече оставих мнение относно опита си с пазаруването от Вивре в друга тема за Спийди, което ще копирам тук защото намирам, че ще е полезно за някои, други сигурно си ги знаят тези неща.
“Здравейте изпатили си от тези некадърници. Не мога да не споделя и аз отвратителния си опит с тази фирма. Защо така тези хора, бе, защо? Според мен причината едни от вас да са доволни от тях а други да са им скъсали нервите е следната: за малки и компактни пратки разбира се няма проблем, идват си, носят ти ги всичко точно. Но ако недай си боже си поръчаш диван или мебели от Vivre.bg например, които са една от фирмите доставящи с тях, работата може да стане скандално дебела. Както стана сега и с нас. Поръчахме за втори път обемно и тежко нещо от тях - тв комода и модул, нищо особено чак и толкова тежко. Първия път беше диван - е разиграваха ни 5 дена, но сега преминаха всякакви граници. 3 дни най-долни лъжи, хората тук са описали перфектно за какво иде реч - платил си 100, 200 лв за транспорти услуги качване до врата и пр и се започва - ама аз съм сам, ама ще ви го оставим в най-близкия офис (представете си да сте платили 250лв транспортни услуги с доставка до врата и да мъкнеш диван от най-близкия офис!), не известяват, идват направо, ти не успяваш да дойдеш, пратката изчезва за неограничено време, от кол центъра пускат заявки по цял ден, ония го няма, крещене по телефоните и с дни само с тях се занимаваш. След като ги заплашвах три дена през които всеки ден ми казваха за утре и не идваха, аз чакам уж вече в прекрасния интервал 15-17ч да дойдат (доставката е за друг адрес където в момента правим ремонт). Не се обаждат въпреки молбата ни поне 30 Мин по рано за да имам време да стигна. Тичам по улиците защото вече са долу със заплахата че ако до 5 Мин не дойда си тръгват. Стигам пред припадане и виждам Волен Сидеров, хаха, негово копие, отвратителен тип, който ми се заяжда най-нагло. Големи охкания и пъшкания бяха докато качат двата пакета от по 25кг. Горе не ги оставих да си тръгнат и не подписах докато не прегледах за дефект всяка от МДФ плоскостите въпреки заплахите им, че нямам опция преглед. Свалих две кила с тях.
Проблемът е, че тази фирма няма възможност да обслужва подобни пратки, защото все пак не са хамали хората, но въпреки това сключват договори с фирми и предлагат качване по етажи и т.н. “

Така, че ако поръчвате подобни неща от Вивре се пригответе за много ядове, честно казано не си заслужава. Повече артикул над 3кг няма да закупя от тях и при следваща дефектна стока или изцепка със Спийди ще изгубят един редовен клиент.
Ако случайно на екипа на Вивре му пука за мнението на клиентите им и следят социалните мрежи за фийдбек, ето моят призив към тях: Ако имате нещо в главата и не ви се губят клиенти, което би трябвало да е в основата на дейността ви, все пак сте бизнес, уредете си въпроса с доставката на обемни пратки. Все пак продавате мебели! Моля ви спестете тези ужасяващи нерви на клиентите си, които директно ги отказват от бъдещи отношения с вас.
Виж целия пост
# 89
Много точен пост, пресъздаващ некадърността на Спиди за разнос на обемни пратки. Миналата година и аз ахнах от тях по същия начин с два дивана /малки и леки/ от Вивре. Няма да се впускам в подробности, защото е почти идентична ситуацията. Стигнах дотам, че да пускам жалба в КЗП, оттам препратиха към Комисията по съобщения и задължиха Спиди да изпратят становище. В което ала бала ще обещетим търговеца като платец на транспорта, а купувача кучета го яли за отделеното време и нерви. Повече не се занимавах - писна ми от тях и спрях дотук, иначе можеше да задълбая да видя докъде ще стигне идиотията им. Така че, с обемните пратки имайте едно на ум и си сложете железните нерви.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия