LC WAIKIKI

  • 170 550
  • 1 029
# 1 005
А колко е доставката в Уайкики?
Права си за безплатното връщане, Хепи.
Виж целия пост
# 1 006
мен безплатното връщане не може да ме изкуши, предпочитам безплатна доставка...винаги преди да поръчам оглеждам добре, ако въпреки това нещо не ми стане гледам да го пласирам сред колежките, че и без това връщането си е голям ангажимент - дебнеш срок, опаковане, ходене до офис и след това превод по банкова сметка...гледам да го избегна, обаче безплатната доставка винаги ме изкушава...а 70-80 лв за бг пазара ми се виждат много. Например Манго и Зара има БД при сума 100лв или нещо подобно- там поръчам веднъж или 2 пъти годишно, докато в ХМ при код за БД винаги поръчам - кажи речи всеки месец, и сметката не е под 50лв никога.
Виж целия пост
# 1 007
А колко е доставката в Уайкики?
Права си за безплатното връщане, Хепи.

4.99
Виж целия пост
# 1 008
Здравейте отново,бях писала за проблема ми с Уайкики и връщането по една пратка,вече минаха 2 месеца и те не искат да си решат проблема,не ми е за парите,но съм много ядосана за отношението,за пръ път ми се случва,моля ви освен към КЗП,имали друг към който мога да се жалвам и има ли смисъл?
Виж целия пост
# 1 009
Какъв беше казусът?
Виж целия пост
# 1 010
Здравейте,имам голям проблем с връщането към Уайкики,поръчката ми пристигна и след 2 дни отидох до офис на Спиди,там не я приеха защото товарителницата била неактивна,свързах се с Уайкики и ми казаха да попълня блянката за куриер от сайта,направих го,но не дойде никой,после извиках куриер,който след щателна проверка каза,че това е номера с който пратката ми е била доставена и няма как отново да се ползва същия номер,пак звъня,този пък ми обещават да ми пратят на мейла нова товарителница(това се случва преди 2 седмици),след 7 дена чакане пак звъня,този път ме карат да пиша от формата за контакт на сайта да обясня за проблема,правя го,минаха 7 дена и пак нямам отговор,не знам вече какво да направя,не смятам,че е редно да им подаря едни пари независимо какви са те,от предната поръчка дори една блуза се разпадна в пералнята и всички дрехи станаха в парчета от нея,дори тогава не се обадих да ми се жалвам,ама това вече е голямо нахалство от тяхна страна.

Такава беше историята,оказа се и че към КЗП не мога да се обърна,фирмата е регистрирана в Румъния.Освен,че това ми беше поръчването от тях,смятам за подигравка да звъня 8 пъти,всеки път ме питат едно и също,аз трябва да обеснявам цялата история на ново,те ме карат различни неща да правя и за 2 месеца не можаха да ми дадат просто нов номер за връщане,дори не ги вълнува,че грешката е тяхна.
Виж целия пост
# 1 011
Аз и тогава ти отговорих и сега пак ще ти кажа. И при мен беше същият случай, грешката е в програмата на Спиди. Настоявайте да се обадят в централа и да обяснят случая. Момичето в нашия офис ми каза, че май нещо се сменя, езикът ли, не разбрах много и сега като ходя тя винаги го прави и така става. Ако искаш кажи да се обадят в офиса на Царево, предполагам, че момичето няма да откаже да съдейства. Успех!
Виж целия пост
# 1 012
Благодаря за отзивите,но така или иначе кода е активен 14 дена само,аз отдавна съм изпуснала срока,от Уайкики като се обадих първия път бяха минали 5 дни и те казаха,че дори да мине 14 дневния срок те ще решат проблема,защото вината си е тяхна.Аз се отказвам,нямам нерви да говоря повече с тях,ще прежаля едни 50лв.Яд ме е за дето си губих времето в обяснения,писма...
Виж целия пост
# 1 013
Няма какво да говориш с Уайкики. Те са ти казали, че и да мине 14 дневния срок, ще ти приемат върнатата стока. Проблемът е в Спиди, които не са могли да генерират товарителница за връщане. Свържи се с управата на Спиди и те да се задействат. Явно служителката на място не може да се справи с проблема, а ти губиш от това.
Виж целия пост
# 1 014
А къде е товарителницата, с нея може да се проследи къде е пратката?
 По темата, няколко пъти поръчвам и връщам, за мен нещата са уголемени с номер. Поръчвах мъжки спортни долнища, мъжко и дамско бельо, дамски дънки. Сега ще видя как ще са по-малкия номер от дънките. От мъжките панталони поръчах номер надолу и са екстра. Материите ми харесват и кройките не са зле. Ще видя след пране как са.
Виж целия пост
# 1 015
Зоя, не става въпрос за изгубена пратка, а за невъзможно връщане. Анел искала да върне пратка, но от Спиди не могли да генерират товарителница за връщане и отказват да приемат стоката, която Анел иска да върне. Уайкики ѝ казват, че ще приемат върнатото и след 14 дена.
Виж целия пост
# 1 016
Тоест нищо не си върнала още?
Виж целия пост
# 1 017
Оф, съжалявам, изказах се неподготвена. Ами може да  предложи нещата в темата, след като нищо не може да се направи. Сякаш и други момичета се оплакаха от комуникацията.
Виж целия пост
# 1 018
Не си се изказала неподготвена. Ситуацията е объркана.
Виж целия пост
# 1 019
Отдавна не са пускали код май.
Набелазала съм някои неща, но ми се иска поне 10%+БД да им сложа. Bowtie
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия