Карате ли ролери?

  • 8 459
  • 77
# 30
Е,днес покарах на "Дружба". Паднах 2 пъти,но поражения нямаше.
Виж целия пост
# 31
Искам да ви споделя нещо- при нас всеки понеделник в 21:00 (при хубаво време) се органиzира т.нар. BladeNight. Събират се 15-20 ХИЛЯДИ блейдъри, полицията блокира улиците по маршрута, zа да не минават коли, и всички се пускат да си карат по тях (13 до 20 км). Снощи се включих zа пръв път в BladeNight-а. Невероятно е!!!  Heart Eyes
Ех, аз така и не можах да се включа в BladeNight-а, докато бях в Мюнхен Cry, вечер бях на работа. Но пък как се задръстват улиците, човек не може да пресече, ще го отнесе някой! Crazy
Виж целия пост
# 32
Не, но не бих отказала да се науча. Преди време карах кънки, но това беше толкова отдавна, че едва ли сега ще мога да се задържа и 5 сек. върху тях.  Mr. Green
Виж целия пост
# 33
 Thinking Видях колко много желаещи има да карат ролери!  Simple Smile  Понеже от няколко години карам на Гребната в Пловдив и ми се стори, че мога да бъда полезен. Предпочитам блейдове и ако става дума за марки препоръчвам няколко известни - Roller Blade, Salomon, Roces(които напоследък си оправиха закопчаването, защото моите малко ме дразнят, но иначе са супер) K2 и сигурно пропускам доста марки...От своя страна ролерите се делят на фитнес, агресив(момчетата и момичетата по рампите са с агресив - агресива са с по-стабилна обувка и малки колелца, както и шината е направена, така че да се плъзга по бордюри и тръби) - има и едни офроад, които са странни, но май задълбах...  newsm78 За разходка по алеите или за лек спринт най-подходящи са фитнес класът. Цените н ахубавите са над 100 леФа, за горна граница няма да говоря... Обувката е много важно да не стяга, бих прерпоръчал мека обувка, а не пластмасова, колелцата е добре да са силиконови, защото иначе е мъка и удоволствието се губи...лагерите на колелцата също са важни, но за начинаещи не е нужно да са от висок клас - само за инфо - те биват  ABEC 1, ABEC 3, ABEC 5 и ABEC 7... Сещам се за един евтин вариант за ролери - TCM за цената си са просто чудесни  - виждал съм ги от 15 лв. когато има промоция в някой скллад до 30-40 лв. в магазините на TCM.

Дано съм бил полезен! Успех н авсички!  newsm10   bouquet
Виж целия пост
# 34
карам по принцип от малка, но скоро не съм Sad
Виж целия пост
# 35


аз само попитах дали  някой кара, ама щом трябва да си ги показваме...

Е такива искам да си купя и да карам, ама явно ще стане като поотрасне щерката, та да и купя и на нея и да си джиткаме двете в парка.
Много са яки.
Виж целия пост
# 36
Караме всички в къщи - без малкия, все още. Големия ми син и мъжа ми карат и зимни кънки и са доста добри. Мен понеже не ме кефи да карам зимни кънки и нещо не мога да се науча да карам добре ролерите. Опитвам се като ските, но определено е по-лесно да карам ски като кънки, отколкото кънки като ски.
Виж целия пост
# 37
Айерон, браво  беше супер полезен  постинга - точно и ясно  Peace и аз съм със силиконови колела лагерите и модела са ми по стари - калифорния тъндър, но мъжа ми е с К2 / мека обувка --снобее той  Mr. Green
Облачка, приемам  Hug но ние сме самоуки в карането карала съм писалки на времето и си копирах стила и за блейдовете предполагам че има и други стилове както при ските  Rolling Eyes.
Мартисън,  и аз така карам ги като ски ( писалки или откачаща се пета ), завои спиране копирам от там. Приемам препоръки по стила  Embarassed. За началните фази мога да съм полезна  за по нататък мъжо той е по-добрия Mr. Green
Виж целия пост
# 38
Обаче  Kumata с нейният постинг :
Не карам ролери а и нямам такова чудо!Аз като вървя по земята една дупка да има аз ще я улуча точно нея а какво остава да карам ролери! Rolling Eyes
А пък и килограмчетата не са ми малко и сигурно като се кача няма да не издържат! Joy Joy Joy
ме накара да се замисля :
 -  имали значениеза карането на ролери ,  ако си малко по-закръглен? newsm78
Виж целия пост
# 39
 Embarassed Забравих за спирането! Значи ако човек е начинаещ и има спирачка може да я ползва - това става като единия крак, този със спирачката се изнесе леко напред и се повдигне, така че спирачката да стърже леко в асфалта - добре е краката да са леко свити в колената като центъра на тежеста е точно под трупа(да не казвам точно къде Wink ) Това важи и за самото каране на ролерите, за разлика от ските, където тежеста е леко напред (сетих се, че тези дни почти се пребих с маунтин байк, там па тежестта трябвало да е изнесена назад, демек гушкаш седалката и дупето почти в задната гума  Joy ) с една дума иди се оправяй... #Crazy Още нещо - когато се кара по инерция краката е добре да не са успоредни един до друг, защото има камъчета и клечки и в този случай целувката с асфалта е почти сигурна - пак единия крак леко напред и леко свит в колянцето и така винаги има опора и време за реакция. На малко по-напредналите обикновено спирачката пречи и те я махат - спирането тогава става със суркане(т'ва май е турцизиъм, но в Пд има доста такива) на едната кънка, която остава назад и колелцата са перпиндикулярни на предната кънка. При такова спиране, както и при самото каране колелцата се износват неравномерно и затова е добре да се въртят от едната на другата кънка - най-често срещаната схема е 1-во колело на едната кънка отива 3-то на другата 2-ро н апървата отива на мястото на 4-то на втората и обратно - нещо като хикс 1-3-2-4. Simple Smile За друго не се сещам сега, освен, че скоро не съм карал нощем!  Mr. Green
Виж целия пост
# 40
Страхотно,ayreon!Много полезни неща, продължавай да ни ограмотяваш!
Виж целия пост
# 41
На малко по-напредналите обикновено спирачката пречи и те я махат - спирането тогава става със суркане(т'ва май е турцизиъм, но в Пд има доста такива) на едната кънка, която остава назад и колелцата са перпиндикулярни на предната кънка. При такова спиране, както и при самото каране колелцата се износват неравномерно и затова е добре да се въртят от едната на другата кънка - най-често срещаната схема е 1-во колело на едната кънка отива 3-то на другата 2-ро н апървата отива на мястото на 4-то на втората и обратно - нещо като хикс 1-3-2-4. Simple Smile За друго не се сещам сега, освен, че скоро не съм карал нощем!  Mr. Green
Моля те кажи как точно става тоя номер със суркането - аз явно така го правя, че се завъртам по оста ми и в най-добрия случай потеглям в обратната посока Joy Но няколко пъти без малко да се метна на капака на някоя кола ooooh! Crazy (С по-често каране успявам по-добре да спирам, но после пак забравям, но при всички положения се завъртам поне малко)
А със спирачка е изключено да спра, трябва да се движа като мравка, за да има полза от нея Thinking

Сега стана ли ясно колко съм дОбра в карането?  hahaha
Виж целия пост
# 42
еее , ayreon направи един наръчник   bouquet . Аз лично ще ти копна постинга и ще го дам на сина ми че от мен не поема  Laughing, това със спирането го правим но не знаем  термина и дали е правилно  - суркане  Mr. Green  За тежестта си прав много напред се изнасяме и това ми е грешка, но идва от ските и май няма оправяне.
Явно ти си профи я дай линкове на сайтове с клипчета ако имаш.   bouquet
Сещам се и за друго не сме си сменяли колелата на ролерите - мъжа ми сам ги поддържа но ми се ще да ги види и професионалист - идея за сервизи на ролери  newsm78  
Виж целия пост
# 43
Радвам се, че съм полезен!  Hug

Не, не съм про, само бях запален и карах мнооого километри на ден...Сега ме е срам да кажа от колко време не съм си въртял колелцата и от едната страна са доста остри...Сега пак карам често, но не мисля за техниката, а за вятъра в косите и за удоволствието Simple Smile Иначе няма нужда чак от специалист - с лимбуси се отвъртат и се смената местата, ако лагерите са зацапани може да се избършат, добре е ако е валяло и има влага след това да се подсушат с парцалче. Ако намеря линкове ще ви пратя тези дни Hug Enjoy!  Grinning

П.П. Трудно е да се обяснява само с думи, но ако има нещо неразбрано ще го изгладим...  bouquet
Виж целия пост
# 44
На малко по-напредналите обикновено спирачката пречи и те я махат - спирането тогава става със суркане(т'ва май е турцизиъм, но в Пд има доста такива) на едната кънка, която остава назад и колелцата са перпиндикулярни на предната кънка. При такова спиране, както и при самото каране колелцата се износват неравномерно и затова е добре да се въртят от едната на другата кънка - най-често срещаната схема е 1-во колело на едната кънка отива 3-то на другата 2-ро н апървата отива на мястото на 4-то на втората и обратно - нещо като хикс 1-3-2-4. Simple Smile За друго не се сещам сега, освен, че скоро не съм карал нощем!  Mr. Green
Моля те кажи как точно става тоя номер със суркането - аз явно така го правя, че се завъртам по оста ми и в най-добрия случай потеглям в обратната посока Joy Но няколко пъти без малко да се метна на капака на някоя кола ooooh! Crazy (С по-често каране успявам по-добре да спирам, но после пак забравям, но при всички положения се завъртам поне малко)
А със спирачка е изключено да спра, трябва да се движа като мравка, за да има полза от нея Thinking

Сега стана ли ясно колко съм дОбра в карането?  hahaha


 newsm10 На кратко казано за спирането - не натискай много задния крак, с който спираш и се опитвай да запазиш посоката на предния. С такова спиране не се кове на място, пак си има спирачен път и трябва да се внимава да не се блъснеш в някой, особено за децата, те правят неочаквани движения и там наистина трябва да се кара бавно... Виждал съм почти светкавино спиране, но то е доста трудно - инерцията се "вкарва" във въртене почти на място...Понякога маневрата е по-добро решение, но изводът е ясен - Децата нямат спирачки, както и част от каращите ролери!  Joy
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия