Кафеавтомат - заслужава ли си?

  • 111 523
  • 822
# 165
Здравейте!
Имаме автомат Филипс Саеко модел 8619/09. работи 5 дни и в момента прави само кафе, без да пуска мляко или гореща вода. Капучиното тръгна без мляко само с кафе. Машината е закупена от Техномикс онлайн. Ние живеем във Варна, лелката, с която разговаряхме започна с традиционното направили сте и нещо. Сега трябва да я изпратим в София и да чакаме надяваме се адекватен ремонт. Филипс нямали серивз във Варна. Ако някой е имал подобен проблем.....Машината е 1300лв все пак явно недостатъчно за да работи повече от 5 дни.....

Виж целия пост
# 166
Модела не е ли всъщност този:8916/09
Виж целия пост
# 167
      Здравейте,
Проверен ли е контейнера за използвано кафе ?
Виж целия пост
# 168
Да не се е задръстил?
Виж целия пост
# 169
Да не е задръстен контейнера?
Виж целия пост
# 170
Всъщност,ако е задръстен няма нищо да може да прави машината,дори и кафе,а ще изписва на дисплея в червено,да се изчисти контейнера.Проблема е нещо в каната за мляко,четох,че има особеност при поставянето й.Пробвайте да го махнете,и да пуснете машината без него,да прави кафе?
Виж целия пост
# 171
А чучура, откъдето изтича млякото издърпан ли е? Проверете и тръбичката дали не е запушена и дали влиза, както трябва.
Виж целия пост
# 172
Да това е моделът, занесохме я на сервиз / вече имало и във Варна обслужване / , човекът каза направо да я връщаме, че за 1300 лв не било нормално. Купена е от Техномикс онлайн и четох отзиви само лоши за тях. Макар че е на 6 дни от магазина казаха че няма право да я върнем. После четох, че трябва да ги съдим, защото не спазвали европейското законодателство, по което можеш да върнеш уреда в 14 дневен срок. Ням как и на място да отидем, а като я пратим по куриер ще изсмислят 100 неща сигурно че не сме пакетирали правилно. Ще пиша пак като има обратна връзка със сервиза. За мен изводът е нищо повече от Техномикс. И от кол центъра на Филипс нищо не можаха да кажат дори да предположат. Не знаеха че има сервиз във Варна който да обслужва машините им. Не съм доволна честно казано.
Иначе всичко си е ок по машината без да пуска мляко и вода и не изписва грешка, която да ни насочи към нещо. Мислехме си да не би да се е стопило нещо вътре, покрай млякото, преди да спре направихме 2 последователни мляко с какао и загина....
Виж целия пост
# 173
          Не може ли от сервиза да Ви напишат , че не подлежи на ремонт.
И магазина да Ви я смени с нова.
Виж целия пост
# 174
Момчето каза, че един път отворили я това е почти невъзможно, а уредът е скъп, затова искаше да си я вземем веднага.  А от магазина отказаха подмяна или връщане, кой знае колко пъти е била връщана от клиенти....Вариантът е да ги съдим, защото КЗП не може да ги принуди да върнат парите, там се пуска само жалба.
Виж целия пост
# 175
Имате право да я върните,още повече,че е и онлайн,пишете за случая и до Philips,ще се намери решение,и аз не съм особено очарована от тази марка,очаквах много повече,предвид цената!
Виж целия пост
# 176
Ето тук е описано какво да предприемете!
http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarante … urns/index_bg.htm
Виж целия пост
# 177
Как така ще ви отказват да върнете стока?! Имате право да я върнете дори и да е перфкетна, а вие просто сте решили, че не я искате повече. Задължително настоявайте да си я вземат. Може да се запознаете предварително в интернет какви точно са ви правата и да им пишете мейл, за да има черно на бяло отказът им от взимане на продукта. После КЗП.
Виж целия пост
# 178
Машината е вече в сервиз и ще видим от там какво ще кажат... Във Филипс звънях за адекватен съвет бяха много изненадани как така ще я връщаме и защитаваха само интереса на продавача. Отделно дори не предполагаха какво може да и има, ще кажеш че никога досега никой не им се е обаждал. Може и да се наложи да се съдим, кой знае....Не съм с добри впечатления имам пасатор Филипс и не пасира въобще, но навсякъде пишеше колко хубави машини били Саеко и така ....
Виж целия пост
# 179
Цитат
Как така ще ви отказват да върнете стока?! Имате право да я върнете дори и да е перфкетна, а вие просто сте решили, че не я искате повече

Това е абсолютно невярно!Защо подвеждате жената?Последвайте собствения си съвет и се запознайте какви всъщност са ни правата на потребители,преди да пишете подобни твърдения.
Предполагам,че са ви продали мостра-доста честа практика при продажби онлайн,въпреки,че плащате пълната цена.Ако мине-мине.
Можете да върнете само неизползвана стока,в първоначалната и опаковка или ако се докаже,че има непоправим дефект-това обаче се доказва от сервиза.Или ако 3 пъти в рамките на гаранцията се наложи да я ремонтират.
Много неприятно усещане,съчуствам ви-губи се всякакво удоволствие от покупката Sad
Настоявайте за документи от сервиза-кога е влязла за ремонт,какво са установили и т.н.И касовите бележки,и опаковките задължително ги пазете.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия