Mtel пак се издъниха...платени тв канали насила!?! Ужас!

  • 30 655
  • 232
# 165
Защо? Какво е станало? Има ли нещо ново?
Виж целия пост
# 166
визирам идеята с изричното заявяване за неизползване на услугата. ся очевидно целта е хората просто да не се усетят пък те си измиват ръцете с смс-а, който ги е приканил. в крайна сметка това успешен бизнес подход ли е или не е? това ли е носещия приходи подход, когато ще стартираш нови канали?
Виж целия пост
# 167
Не, това е нелоялна търговска практика.
Виж целия пост
# 168
Всъщност май е успешна практика, защото например преди 1000 години имах предплатена карта на МТЕЛ с много хубав номер и един ден картата ми просто умря с парите вътре - понеже не съм била купила ваучер повече от година (защото имаше пари в картата, така или иначе) и според служителите им в техен офис 3 месеца по-рано те били пуснали СМС, че ще ми спрат картата, ако не купя ваучер. Сигурно съм го прочела, но съм си казала, че за три месеца има време....  и така си умряха парите, защото според тях можех да си ги върна, само ако подпиша договор... Tired
Виж целия пост
# 169
По същият начин ми спряха една предплатена карта в която имаше пари. Twisted Evil Това също е нелоялна практика, според мен, но явно такива случай не са били така масови, и не се е разшумя навремето.
На мен редовно ми пращат СМС-и за разни игри, които М-тел инициират и ако искам да се откажа, трябва да пратя отговор - СТОП. Досега не съм им пращала ответен СМС и слава богу, нищо не са ми начислявали, но мисля е крайно време да престанат с тези непоискани съобщения и "промоции".
Виж целия пост
# 170
Такива покани за игри и всякакви реклами преди време ги бях спряла с обаждане на *88 и разговор с оператор.

П.П. Имам чувството, че трябва да се направи една обща тема за циганиите на МТел и начините за борба с тях. Сигурна съм, че ще бъде на първа страница постоянно.
Виж целия пост
# 171
Току-що от темата разбрах, че изрично трябва да се откажа от спортните канали и звъннах по телефона на номера на Близу. Говорих с оператор и заявих желанието си. Попитаха ме за име и адрес на абоната  и казаха ,че ще ми ги спрат още от днес ако искам, но можело и да ги гледаме безплатно до 31.03. Аз така и не ги гледам и им казах да ги спрат днес.
Виж целия пост
# 172
Някой успял ли е да деактивира каналите през сайта на Мтел? Въпреки че са написали, че има такава опция, не откривам как да го направя.
Виж целия пост
# 173
Някой успял ли е да деактивира каналите през сайта на Мтел? Въпреки че са написали, че има такава опция, не откривам как да го направя.
По-горе писаха, че можело, само ако не е подписан договор с Мтел, тогава се деактивирало от сайта на Близу.
Виж целия пост
# 174
Ахх тези близу #Cussing out #Cussing out
Незнам какво да правя, изработиха ме Sad
На 03.05.2017 идва техник в къщи за настройка на WI-FI . Взе ми 20лв. които сега ми са в сметката и близу искат да ги платя. Имам само протокол. Не можели да взимат пари-ми ок но той ги взе, и аз не им знам политиката.
И сега 1 месец ще чакам отговор и евентуално техника да си признае, надали обаче #2gunfire
Охххххх бясна съм...
Виж целия пост
# 175
Като давате пари искайте документ. Протоколът, е издаден в уверение на това, че услугата е извършена, не че е платена.
П.П. Не знаех, че настройката на Wifi се плаща...
Виж целия пост
# 176
Като давате пари искайте документ. Протоколът, е издаден в уверение на това, че услугата е извършена, не че е платена.
П.П. Не знаех, че настройката на Wifi се плаща...
Да, много странно..
Виж целия пост
# 177
Да, на протокола пише настройка на WI-FI рутер.
охххх как може да има такива лъжци?
Виж целия пост
# 178
Да, на протокола пише настройка на WI-FI рутер.
охххх как може да има такива лъжци?

Тези от blizoo са пълни боклуци.
Не знам по кви критерии си подбират служителите,но пред две години докато сме били на морето излязла втора сметка и се сърбрала колосалната сума от 32 лв и някакви стотинки.Е,да ама аз скъсана финансово след морето и имам 10 дни до заплата и решавам,че тогава ще ги платя.Клиент съм им от самото начало,2002 или 2003,не помня.Демек "лоялен" клиент.
И като се почна едно звънене на станционарния..Всеки божи ден.Аз на работа,детето(тогава на 9г) си беше у дома.
И накрая някъв му заявил "А ти знаеш ли,че майка ти няма прави да те оставя сам в къщи,сега ще пратя социалните служби да те отведат!" Shocked
И малкия ми звъни на пожар и пищи да се прибирам веднага,щото сега ще дойдат да го отведат..
Откачих ви казвам..
Побърках ги тези от blizoo ..
Накрая ми казаха,че до месец ще имам отговор на жалбата..
Аз им казах,че ако до три дни случая не бъде разгледаден приоритетно,алармирам Закрила на детето и ще ги съдя за заплаха и тормоз над детето,тях като фирма,а служителя им персонално..
На другия ден ми се обадиха,извиниха,казаха,че келеша е уволнен(и да не е все тая..) и ми предложиха две години да си ползвам пакета безплатно.
Приех.Пак е нещо..
Инак в нормална държава наистина може да ги осъдиш,ама тука докато мине делото,синът ми сигурно ще е студент.. Crazy
Мтел са същите измекяри
Виж целия пост
# 179
Какво?, ужас, пълни тъпанари!

Да питам, до 1-ви юли ли можехме да се откажем от спортните канали Мтел1 и Мтел2 и да ни върнат парите?
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия