Mtel пак се издъниха...платени тв канали насила!?! Ужас!

  • 30 635
  • 232
# 210
Същото им казах и аз. Всеки месец трябва да следя дали не са ми активирали услуга, която не съм им искала. Плащам 2 мобилни телефона, телевизия, 2 таблета и домашен интернет. Чакам изтичането на всеки един договор и им казвам едно голямо КЪШ!
Виж целия пост
# 211
Същото им казах и аз. Всеки месец трябва да следя дали не са ми активирали услуга, която не съм им искала. Плащам 2 мобилни телефона, телевизия, 2 таблета и домашен интернет. Чакам изтичането на всеки един договор и им казвам едно голямо КЪШ!
Същата работа сме и ние. Нашите договори започнаха да изтичат един по един и започнах да събирам оферти.
Виж целия пост
# 212
Подавайте сигнали до Комисията за защита на потребителите за тези канали.
Виж целия пост
# 213
КЗП отдавна се произнесе, че това е незаконно и Мтел трябва да връща парите на абонатите си за непоисканата услуга.
Виж целия пост
# 214
TriumphИ аз тук със същата непоискана простотия!!:rage:
Това е страшно нахално..най-малкото.
Ужасно съм разочарована от Мтел. От 10 години и повече сигурно съм им абонат. С 2 телефона, таблет, телевизия и интернет от тях, към момента..
Сега си разгледах по-подробно фактурата и видях тази уникална простотия - някакви си екстри, спортни канали!!:triumph: , които точно у нас ,ама абсолютно никой няма да седне да гледа - никога! Най-малко ми дреме за спортните им канали. И най-тъпото е , че НЕ можеш да си махнеш "екстрата" онлайн.. всичко друго можеш да правиш, направиха всичко толкова удобно,АМА не и да се откажеш от тази "екстра".. Трябва с изрично обаждане или разкарване до офис. Не е до сумата от 1.99,но е мнооого ,мнооого низка постъпка. Само заради това, при първа възможност, ще се разкарам от тях. И без това ТВ каналите им са ужасно бедни, откъм избор.. Много съм разочарована:worried:
Виж целия пост
# 215
По повод предстоящото стартиране на Близу канала и този Мтел про , на който попаднах снощи, днес ходих да питам само заради това в офис.  Казаха,че няма да се плащат допълнително и не било необходимо да искам да ми ги спрат. Ще видим следващата фактура.
Виж целия пост
# 216
И аз днес бях в офис на Мтел, затвърди ми се мнението, че трябва да се разделим с тях. Служителката ми се накара, че освен да си платя сметката, искам и допълнителна информация. Трябвало сега да завърши плащането, пък да излиза от "тукЪ" (цитирам) и да влиза "там", че да ми отговори. Явно целеше да се откажа. Е, отказах се, но като цяло от Мтел. Тръгнах си дълбоко убедена, че няма да я бъде работата с тях.
Виж целия пост
# 217
КЗП отдавна се произнесе, че това е незаконно и Мтел трябва да връща парите на абонатите си за непоисканата услуга.
Тогава първо Жалба до Мтел, във всеки офис може да се подаде, да я входират. Като мине 2 седмици до месец и нищо директно към кзп по конкретния случай.
Виж целия пост
# 218
Да не споменавам, че са направили почти невъзможно свързването с оператор. Нито по тел. можеш да се информираш, нито в офис.
Виж целия пост
# 219
И при нас е така. Приятелят ми един път пусна спортен канал (и естествено да плати за един месец) за да гледа някакъв важен мач и хоп, сега не искат да го спират, въпреки че уж имало такава опция.
Виж целия пост
# 220
Аз си ги активирах и деактивирах за минути чрез чата на сайта на мтел.
Виж целия пост
# 221
Ама защо, по дяволите, ще деактивирам нещо, което не съм активирила аз? Да си го деактивират те. С мелодията, която чуват хората, които ме търсят, пак  имаше проблем. Спрях я, след време пак ми я активираха. Пак я спрях и така ще се дебнем всеки месец докато не си спра всеки договор, когато му изтече срока. Абонат съм им от 1998 или 99 г., с първите пейджъри. Ай стига толкова!
Виж целия пост
# 222
Сега, "новото" е - внимавайте да не ви нахакат и Mtel Now.
Аз с изненада го намерих да се мъдри във фактурата ми - нито съм го искала, нито съм питала за него, нито ми трябва!
В офиса им, където отидох да ги помоля учтиво да ми разкарат глупавите им спортни канали, които също не съм искала, а плащам!.. ми обясниха,че това е ..поредната "безплатна" екстра, която се активирала и била безплатна.. първите 3 месеца.Smirk
Надявам се да не намеря още някаква "екстра" другия месец, защото просто чакам да ми изтече договора с нетърпение и да сменя оператора. Просто НЕ желая да плащам за нещо, което не съм заявила аз, не използвам и да се разчита, че няма да забележа! Страшен маркетинг, уникални стратегии..Thinking
Нищо против нямам да си предлагат продуктите, но да уведомяват поне! "така и така, честито, получавате безплатно 3 месеца това и това, ако не ви харесва и не желаете, можете да се откажете със смс на еди-си-кой -номер".. по-елементарно от това няма накъде- обаче не е толкова печелившо..Simple Smile ако мине..
Виж целия пост
# 223
Моята екстра е такса за съобщение за просрочено плащане..ми благодаря, не им искам съобщението. Много добре знам кога да им платя. Утре ще пусна оплакване в офис и ако нищо не последва и КЗП.
Виж целия пост
# 224
Те ти пращат съобщение, за което таксуват теб, така ли?
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия