Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

За проблемите в училище и още нещо...

  • 30 295
  • 366
# 15
Но когато детето е написало 8+5=12 и госпожата в занималнята е сложила стик,че всичко е ,,ок'',детето казва не е 13,а 12 защото госпожата не ми го е поправила и продължава да мисли,че 8+5=12... ooooh!
Може би е по-добре да премахнат тикчетата на домашните от госпожата, защото са абсолютно безсмислени. Няма начин тя да провери сметките на всички деца. Представям си колко часа би отнело проверяването на всички задачи по математика на около 30 деца, а после проверяването на написаното по български пак на тези около 30 деца. После по английски и т.н. Такава проверка е част от индивидуалната работа, което няма как да се случи в занималнята.
Виж целия пост
# 16
Ако учителят в занималнята проверява домашните, това означава децата да са на самотек, докато го прави. Ако са деца от два или три класа в една занималня, имат различни домашни и нещата за проверка стават много - учебни тетрадки по БЕЛ и математика плюс помагала, понякога и писмена работа, четене на текста от читанката, учебните тетрадки по ЧО и ЧП, език. А всяко дете да разкаже урок е практически невъзможно (би могло веднъж да се препита един, следващ път - друг и т.н.). По-добре е основният учител да проверява домашните (той го и прави при онези деца, които не посещават занималня). А и смисълът на домашните е децата да си ги пишат сами, нормално е да допускат грешки. Ако виждате редовно напълно безгрешни домашни, най-вероятно учителят в занималнята е "помагал".
Децата не учат през всичките часове, докато са в училище. Занималнята е организирана в 6 часа - 2 часа обяд и отдих, 2 часа самоподготовка (домашни) и 2 часа занимания по интереси (може да е четене, рисуване, гледане на филм, ако има условия, някакви игри...). Обикновено обаче часовете за самоподготовка не стигат (освен ако не се работи само в учебните тетрадки) и децата довършват домашните в часовете за заниманията по интереси. Доста деца си тръгват и по-рано, така че не присъстват във втория час от заниманията.
Виж целия пост
# 17
Госпожата в занималнята е възпитател. Не я бъркайте с учител. Нейната функция не е да ги научи на каквото и да било.

      Квалификацията на госпожите от занималнята е също като на учителите в училище. Едно и също образование и компетентност имат или поне би трябвало да е така.
Тя е там и за да помага на децата при затруднения.Друг е въпросът, че чисто физически това едва ли е възможно.

      Като цяло ненормална работа е ходенето на занималня, разбирам тези, които наистина нямат възможност.Но майки, които гледат бебета у дома и пращат децата си на занималня/ има такива случаи/ и неработещи майки наистина не ги разбирам.Колкото и да не им личи в началото на децата, умората се натрупва .
Виж целия пост
# 18
A има и такива майки,които пък не ходят на работа и децата са им на занималня,за да може тя спокойно да си прекарва следобеда.И после на родителските срещи се възмощават от госпожата в занималнята,че на нищо не учела децата  Thinking
Виж целия пост
# 19
 Натоварването в училище е предпоставка за агресията. Децата са изнервят и излизат извън контрол.
Относно т. н. агресия сигурно може да се говори безкрайно дълго.Но когато се сблъскаш с нея ,нещата придобиват твърде болезнен вид,ако си от едната страна и ако си от другата страна.Знайте ,че може да сте и от двете страни!Вчера бях свидетел ,как една майка ,която беше от страната на насилниците се държеше така като ,че ли я бяха повикали да хвалят сина и. Бях свидетел  и на това  как те не се извиниха на потърпевшите и дори без малко да ги обвинят ,че те са виновни. В 11 клас са на 18 години!
И няма да бъдат наказани!Затова ,че групово са били деца на 13 години! Утре тези насилници ще са на пътя и ще знаят ,че пак няма да бъдат наказани! Не ми се живее в такава държава!
Виж целия пост
# 20
dori dori, Светкавица, всякакви хора има. Има и такива, които просто не успяват да се справят с децата си - отписват ги от занималня и след седмица ги записват отново Simple Smile Докато са си били вкъщи, съвсем не са писали домашните.
Виж целия пост
# 21
Натоварването в училище е предпоставка за агресията. Децата са изнервят и излизат извън контрол.
Относно т. н. агресия сигурно може да се говори безкрайно дълго.Но когато се сблъскаш с нея ,нещата придобиват твърде болезнен вид,ако си от едната страна и ако си от другата страна.Знайте ,че може да сте и от двете страни!Вчера бях свидетел ,как една майка ,която беше от страната на насилниците се държеше така като ,че ли я бяха повикали да хвалят сина и. Бях свидетел  и на това  как те не се извиниха на потърпевшите и дори без малко да ги обвинят ,че те са виновни. В 11 клас са на 18 години!
И няма да бъдат наказани!Затова ,че групово са били деца на 13 години! Утре тези насилници ще са на пътя и ще знаят ,че пак няма да бъдат наказани! Не ми се живее в такава държава!
И аз много се дразня когато виждам от виновната страна,майката която вместо да обясни на критикува детето й че е виновно,милата не спира да го хвали какво мило  гарче е...
Виж целия пост
# 22
Много модерно е станало обяснението на майките на агресорите, че детето им е лидер. При по-малките пък върви оправданието, че все още развива социалните си умения.  ooooh!
Виж целия пост
# 23
Много модерно е станало обяснението на майките на агресорите, че детето им е лидер. При по-малките пък върви оправданието, че все още развива социалните си умения.  ooooh!
Shocked Shocked Shocked ooooh!
И шефът ми е лидер, ама не ме е бил до сега.  Joy
Виж целия пост
# 24
Според мен не им е много натоварването, но учебниците са написани скучно от професори, които за да демонстрират своята "компетентност" масово вкарват неразбираеми за децата чуждидици, вместо съответстващата българска дума.
  Решението: Учебниците да се пишат само от доказали се талантливи УЧИТЕЛИ и забрана професори да пишат учебници.
Виж целия пост
# 25
Според мен не им е много натоварването, но учебниците са написани скучно от професори, които за да демонстрират своята "компетентност" масово вкарват неразбираеми за децата чуждидици, вместо съответстващата българска дума.
  Решението: Учебниците да се пишат само от доказали се талантливи УЧИТЕЛИ и забрана професори да пишат учебници.

Изцяло споделям това мнение! Там, където е възможно ползвам стари учебници и на детето ми му е много по-интересно, запаметява бързо и лесно.
Виж целия пост
# 26
Натоварването в училище е предпоставка за агресията. Децата са изнервят и излизат извън контрол.
Относно т. н. агресия сигурно може да се говори безкрайно дълго.Но когато се сблъскаш с нея ,нещата придобиват твърде болезнен вид,ако си от едната страна и ако си от другата страна.Знайте ,че може да сте и от двете страни!Вчера бях свидетел ,как една майка ,която беше от страната на насилниците се държеше така като ,че ли я бяха повикали да хвалят сина и. Бях свидетел  и на това  как те не се извиниха на потърпевшите и дори без малко да ги обвинят ,че те са виновни. В 11 клас са на 18 години!
И няма да бъдат наказани!Затова ,че групово са били деца на 13 години! Утре тези насилници ще са на пътя и ще знаят ,че пак няма да бъдат наказани! Не ми се живее в такава държава!
Натоварването в училище наистина е свързано с агресията у децата. За съжаление, не е единствената предпоставка. Вилнеещата агресия и безнаказаност в обществото, плюс липсата на елементарно възпитание от страна на някои родители са също много сериозни фактори.
Виж целия пост
# 27
Здравейте !!!
Скрит текст:
Искам да споделя възмущението си от "някои неща", които ми правят впечатление в училището на моето дете, което е 6 клас.
Тази година  имаше и ще има още доста неучебни дни. Децата явно  изостанаха от материала ,който трябваше да вземат.Може би зависи донякъде и от учителите на място.Сега се вземат уроците много набързо, защото децата трябва да бъдат ИЗПИТАНИ!Предават се по 2,3 урока и се правят тестове, класни ,контролни почти в неусвест.По един , по два предмета, по материал от преди 3 месеца/ които пак се вземаха много набързо- например -лице  и обем на призма ,пирамида, цилиндър,конус..... сега и едночлени ,многочлени...../
Как е в 7 клас ,не смея да мисля.Това напрежение , този стрес е излишен за децата.Кога да спортуват ,кога да играят/ те вече не могат да играят ......../ Струва ми се ,че никой не се замисля за това, защото не виждам нещо да се прави по този проблем от училищата, дори напротив "измислят се още часове за езици например за да имат учителите нормативите и така в един ден  имат 3 езика , а да не говорим за по-горните класове до колко часа са на училище......./
 / моля да не ми се сърдят учителите\А иначе " кротките ,добрите деца, отличниците"  видиш ли някой ден научаваш, че  едва ли не убили някой........
 Да настръхнеш направо от страх! Да не говорим и за други неща, като писането на двойки не заради незнание........Какво поражда това у децата?
Как е при Вас и какво мислите по тези въпроси?
Синовете ми са вече големи-на 28 и на 20 години.Учих с тях само в първи клас, не бяха на занимални, та моя беше грижата да ги науча как се учи.    Laughing
От там насетне, сами.Нито съм учила с тях, нито съм стояла над главите им, нито съм проверявала домашни или научени уроци.Никаква идея нямам в кой клас какво се учи, кога се учи, какви домашни са имали и дали са ги писали.Забележки не са носили....имам спомен само за една на големия.
В резултат, спестих на себе си много нерви и излишен тормоз, спестих и на тях постоянното назидаване, натякване, намилане и т.н.Имам двама спокойни, успешни млади мъже.Големият живее сам от 18 годишен, работи, издържа се, справя се повече от отлично.Малкият е втора година студент-Информатика.
Мисля, повече от това не мога и да искам.
Виж целия пост
# 28
Аз също съм на мнение, че са доста натоварени. Някои искат да се справят, отговорни са, напъват се, други не си дават зор. Аз лично съм доволна, че втория срок дъщеря ми започна да се прибира сама на обед вкъщи и нещата доста се подобриха отчетливо. Имам предвид следното.
В занималнята колкото пъти ми е звъннала да ме пита нещо, се чува невероятен шум, лудница, някой крещи, питам - къде е учителят, отговор - ами излезе замалко. редовнокато се прибирахме след работа трябваше да дописваме домашните по математика и български. Няма проблем, но тя е уморена вече, а след час отива на плуване. Аз също съм уморена, имам да правя това и онова...
Е, откакто се прибира на обяд се родих и аз, и тя. Почива час, час и нещо, после сама си оправя домашните - нито напомням, нито подканям, сама ми казва - мамо, написах, може ли вече да играя. Преглеждам като се прибера, накрая спрях да го правя, защото видях, че няма нужда. Лудницата в занималнята на никой не помага, но за съжаление когато детето е първи, втори, трети, четвърти, в моя случай, клас и училището е по-далеч и не може още да се прибира само, това е вариантът. Лошото е, че дисциплината е на много ниско ниво, учителите не смеят една забележка да направят, като ли пък да изгонят някого, който пречи на учебния процес.  

Много ме е страх от агресивните деца, моето е тихо и кротко, много свито, постоянно приказвам и обяснявам, дано да има някаква полза.

Виж целия пост
# 29
Моите момчета са шести и втори клас. Всячески се опитвам да ги науча, че уроците и домашните са техни задължения, за да свикнат да носят сами отговорност. НО уроците по някои предмети в 6-ти клас / бих казала, че още от 5-ти е този проблем / са ужасно написани - примерно по история, а по география са твърде обемни, пълни с множество ненужни подробности. Като се наложи помагам на сина ми, особено сега като учат за най-новата история на България. За него някои нахвърляни в урока понятия и факти са неясни и отвлечени. Отделно няма никакви часове за упражнения. Понякога вземат по два урока, за да наваксат ... Crossing Arms По български език материалът е изключително труден и в учебника почти няма адекватни обяснения. По математика също се взема много материал постоянно и няма време за упражнения. Доволна съм, че синът ми там се справя по усет и не ми се налага да обяснявам задачи ... Забелязвам, че материал, който съм учила в средния курс / става дума за стереометрията / е свалена в 6-ти клас.  Crazy
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия