WIZZ AIR - 26

  • 74 915
  • 736
# 555
Благодаря, стана, виждам някакви кредитни точки в Уизз, които трябва да получа, не че до момента имам нещо. Като съм минала през Уизз съм резервирала с профила на мъжа ми в Букинг, въпреки това, пише, че ще ми ги дадат.
Виж целия пост
# 556
Благодаря, стана, виждам някакви кредитни точки в Уизз, които трябва да получа, не че до момента имам нещо. Като съм минала през Уизз съм резервирала с профила на мъжа ми в Букинг, въпреки това, пише, че ще ми ги дадат.
идентификацията е клиентският номер в уиз, а не името . Simple Smile
Виж целия пост
# 557
Момичета, правя резервация за Италия за септември. Вече няма ли опция за безплатни места? Задължително ли трябва да изберем и платим?
Виж целия пост
# 558
A aз не виждам опция за плащане чрез банков превод...
Защо???
Виж целия пост
# 559
Момичета, правя резервация за Италия за септември. Вече няма ли опция за безплатни места? Задължително ли трябва да изберем и платим?
Не е задължително - просто пропускате страниците с избора.

A aз не виждам опция за плащане чрез банков превод...
Защо???
Полета да не е до 14 дни?
Виж целия пост
# 560
Здравейте!

Някакъв проблем със сайта на Уиз ли има? От няколко дни влизам в профила си да видя резервираните за септември полети. Появява се само първият, а като натисна "Подробности" ми излиза съобщение Not found и отдолу поле - ИЗПРАЩАНЕ. Ако натисна "Пътен план" и въведа данните, излизат и двата полета, но ми е малко странно. Рано е още за чекиране. Има ли някой подобен проблем?
Виж целия пост
# 561
Не е задължително - просто пропускате страниците с избора.

Ами не става. Всички билети имат място и не можем да минем на чек ин без място. А местата са всичките платени Sad
Виж целия пост
# 562
Не е задължително - просто пропускате страниците с избора.
Ами не става. Всички билети имат място и не можем да минем на чек ин без място. А местата са всичките платени Sad

Аз преди два дни купувах билети и не съм купувала места.
Виж целия пост
# 563
Здравейте!Дьщеря ми е на 12 и ще пьтува от Лондон до Бургас без нас (родителите). За да я прикача кьм вече закупен билет говорих с платен телефон два пьти по около 30 мин.Вьпросьт ми е има ли опция през сайта им да добавя дете или нямам избор освен платения телефон.Благодаря!
Виж целия пост
# 564
Ето при нас как излизат местата
Виж целия пост
# 565
Лодси, не виждам какво точно си оградила. По принцип, вляво трябва да имаш Продължи напред или нещо такова. Ако ще даваш снимка, дай пълна на целия екран (като изтриеш, ако има лични данни)
Виж целия пост
# 566
Момичета, благодаря! Оправихме се! Просто онлайн чекирането още не е отворено и сме се заблудили.
Благодаря още веднъж!  bouquet
Виж целия пост
# 567
Здравейте!Дьщеря ми е на 12 и ще пьтува от Лондон до Бургас без нас (родителите). За да я прикача кьм вече закупен билет говорих с платен телефон два пьти по около 30 мин.Вьпросьт ми е има ли опция през сайта им да добавя дете или нямам избор освен платения телефон.Благодаря!
МОГА ЛИ ДА ДОБАВЯ БЕБЕ ИЛИ ДЕТЕ КЪМ РЕЗЕРВАЦИЯТА СИ?
Можете да добавите бебе или дете към съществуваща резервация.
Моля, свържете се с кол центъра на Wizz Air за съдействие.
Таксата за трансакция чрез кол центъра няма да бъде прилагана в този случай.
Виж целия пост
# 568
Здравейте!Дьщеря ми е на 12 и ще пьтува от Лондон до Бургас без нас (родителите). За да я прикача кьм вече закупен билет говорих с платен телефон два пьти по около 30 мин.Вьпросьт ми е има ли опция през сайта им да добавя дете или нямам избор освен платения телефон.Благодаря!
Няма начин да закупите самостоятелен билет за дете под 14г. чрез системата.
От написаното разбирам, че и вие няма да пътувате. Значи няма как вие да купите/добавите билета за детето.

Билет за същия полет, който искате да осъществи детето ви, може да купи пътуващ с този полет, чрез обаждане по телефона.
Виж целия пост
# 569
Благодаря на всички bouquet
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия