Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Над задачка щом се мъчиш, насоки тука ще получиш :)

  • 56 994
  • 739
# 15
Намерено е общото разстояние и после нещата следват от формулата: S=V.t => V=S/t => 95 km/h
Аз знам откъде следват. Все пак съм пуснала решение.
В израза, който сте разписали, просто е намерен общият път, като дори не е посочена мерна единица. Това коментираме и аз, и русалката.

Знам, че знаете Simple Smile
Отговорих, че не е случайност и дадох подробното обяснение, което явно е трябвало да дам в първия пост.
Виж целия пост
# 16
Здравейте, имам нужда от помощ за задача 4 от Математически звезди 2013 за 3-ти клас:

http://prikachi.com/images.php?images/185/9126185U.jpg

Детето стигна до 16 триъгълника:
1+1+12
1+2+11
1+3+10
1+4+9
1+5+8
1+6+7
2+2+10
2+3+9
2+4+8
2+5+7
2+6+6
3+3+8
3+4+7
3+5+6
4+4+6
4+5+5

Бихте ли ми помогнали да разберем къде грешим?
Благодарим предварително  bouquet

Виж целия пост
# 17
Сборът на две от страните на триъгълника винаги е по-голям от третата страна. Но не се учи в трети клас.
Виж целия пост
# 18
Благодаря Дидева,
сигурна бях, че повредата е в нашия телевизор, но не знаех къде да я търся Simple Smile
Виж целия пост
# 19
Задача 24 от днешния тест по математика за 7. клас от НВО:
http://www.regalia6.com/ucRegalia/regalia_files/konkursni_izpiti … math_22052017.pdf

На същия сайт ги има и решенията, но имам някакви съмнения за коректността на условието, затова искам да видя и вашите решения и размисли.


 
Виж целия пост
# 20
Обсъждана е в темата за седми клас.
Виж целия пост
# 21
Задача 24 от днешния тест по математика за 7. клас от НВО:
http://www.regalia6.com/ucRegalia/regalia_files/konkursni_izpiti … math_22052017.pdf

На същия сайт ги има и решенията, но имам някакви съмнения за коректността на условието, затова искам да видя и вашите решения и размисли.


 
В седмокласната тема вече я разкостиха. Аз лично първото подусловие го решавам с ъгъл АВС и ъгъл СМР равен на алфа, не с конкретна стойност 30 градуса.
Виж целия пост
# 22
Не следя проблема в детайли, но останах с впечатление, че не касае цялата задача, а стойността на АВ в едното подусловие.
Виж целия пост
# 23
Според мен най-трудното за децата е било да се сетят, че точка М е външна за триъгълника АВС. Другите неща са сравнително лесни.
Виж целия пост
# 24
Ако спазат приблизително равенството на упоменатите отсечки, чертежът се получава без досещане.
Виж целия пост
# 25
Е точно там е уловката, да спазват пропорциите. Иначе всеки почва да чертае остроъгълен триъгълник и т.М е вътрешна. А от второто подусловие триъгълникът става тъпоъгълен, с малко но все пак...... но ако беше казано, че М е външна, пък задачата става елементарна.
Виж целия пост
# 26
https://www.sou-ivanvazov.eu/wp-content/uploads/2017/04/3-klas.pdf

Може ли някой да ми обясни, как се решава задача 14?
Виж целия пост
# 27
https://www.sou-ivanvazov.eu/wp-content/uploads/2017/04/3-klas.pdf

Може ли някой да ми обясни, как се решава задача 14?
Всеки символ е съответната сричка от дадените по условие. Сглобявате изречението по сричките.
Виж целия пост
# 28
Здравейте!  Grinning
Девойката изпитва затруднение с една тригонометрична задача за домашно. Сега ги взеха, още ги осмисля.
Та задачата:
За ъгъл алфа и бета, косинус алфа=тангенс бета=1/3. Кой ъгъл е по-голям?
Виж целия пост
# 29
Здравейте!  Grinning
Девойката изпитва затруднение с една тригонометрична задача за домашно. Сега ги взеха, още ги осмисля.
Та задачата:
За ъгъл алфа и бета, косинус алфа=тангенс бета=1/3. Кой ъгъл е по-голям?

Зависи до кой урок да стигнали-в смисъл намират ли вече от тангенс др тригонометрични функции-аз от тангенс бета си намирам косинус бета-корен от 10 върху 10 от което следва че косинус бета е по-малък от косинус алфа,от което пък следва че бета е по-голям от алфа.Обаче ужасно съм уморена  и много ми се спи,та ако греша да ме поправи някой...
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия