Десети клас 2017/18 - тема 77

  • 83 285
  • 736
# 495
Да е здрава, мирна и успешна новата година за всички ни.
Виж целия пост
# 496
Щастлива и успешна 2018 г!
Виж целия пост
# 497
Мирна, здрава и щастлива 2018!
Виж целия пост
# 498
За много години, момичета!
Да сте живи, здрави и много щастливи всички!
Виж целия пост
# 499
Честита Нова година!
Нека пълна със здраве, щастие и много успехи!

За пръв път имаха домашно за ваканцията, което видях кога се пише  Mr. Green Другото си беше почивка за всички.
Виж целия пост
# 500
Честита нова година и от мен, да са живи, здрави и все така ученолюбиви децата ни, мир и любов във семействата ни!
Аз получих страхотен подарък за Коледа, шестица на изпита по основи на програмирането, който се счита и за приемен в СофтУни, вчера платих и таксата за първия семестър - вече сме студенти!
Виж целия пост
# 501
mario.d.k, може ли малко повече инфо за SoftUni? За каква такса говориш? Изпита не беше ли първия от серия такива след всеки модул по програмата на МОН?
Виж целия пост
# 502
Честита нова година и от мен, да сте живи и здрави!

Аз днес звънях, защото в сайта на гимназията са обявили изпит на 07.01. казаха , че щом се е явил на 17.12 не е необходимо да ходи сега, освен ако не иска да си повиши точките, но той също е с максимален брой, така че ще почива и тази седмица, защото от следващата седмица пак ще е ангажиран събота и неделя.

Вчера се тръшка, че не му се ходи на училище не можело ли да го освободя, така се бил надявал на грипна ваканция:smile:
Виж целия пост
# 503
Става въпрос за съвсем различни неща. Обучението по програмата на МОН е за десетокласници, чиито профил не е софтуерни науки, не съм много добре запозната с него. Това в което моят син участва е безплатния курс по основи на програмирането, който СофтУни проведе едновременно в 37 града в България, и там нямаше възрастови ограничения, повечето курсисти бяха работещи хора, не ученици. Курса беше 8 седмици (съботи) и на 17-ти декември имаше изпит, който ако е взет с успех над 5 ти позволява да продължиш обучението си в СофтУни (повече за това можеш да прочетеш на страницата им). Обучението след това е 5 семестъра или 2 години и половина, правя си сметка (стига да не му дойде друг акъл, защото обучението вече ще е онлайн), че когато завършва 12-ти клас вече ще е преминал и през това обучение и и излиза с диплома за софтуерен инженер, която не е държавно призната, но е подкрепяна от най-големите работодатели в бранша.
Виж целия пост
# 504
Бихте ли споделили защо предпочетохте този варинта пред програмата на МОН?  Thinking
Сравнявахте учебните планове, преподавателите, начина на обучение, средата в курса ... ? Имаше ли при вас възможност за обучение по програмата на МОН изобщо?

Признавам си, че и аз гледах двете възможности, но единственото предимство на СофтУни, което видях, е по-гъвкавото обучение, с възможности за прекъсване и продължаване почти по желание.
Присъственото обучение на тази възраст ми се струва и по-добър вариант, заедно с възможността да попита преподавател веднага за неясните неща, както и да учи с връстници, с които имат много повече общи интереси и могат да си помагат повече. На следващ етап предполагам, че ще имат и контакти с фирми от съответната област (Русе, Пловдив, Бургас ... ). Дипломата си е диплома и ще върши работа навсякъде. Според мен не е по-малко призната от тази на СофтУни, даже напротив - според мен би била с по-голяма тежест.  Thinking Обучението за нашето училище е в СофтУни, та това ми разреши дилемата от раз.

Аз се притеснявам, че времето не стига и сега, та не знам до къде ще я докараме програмата, но СофтУни си е вариант по всяко време.
Виж целия пост
# 505
Доколкото знам на старта на програмата от МОН в СофтУни,  Наков е казал, че програмата на МОН е 1:1 с това, което се учи в курса за който говори mario.d.k. За това се учудих за каква такса става въпрос. Доколкото знам обаче нерегламентирано на занятията в СофтУни е имало и деца от ТУЕС. Единственно за такива деца, нямащи право да посещават програмата на МОН виждам смисъл да учат паралелно в СофтУни, при положение, че се учи едно и също.
Виж целия пост
# 506
Доколкото знам на старта на програмата от МОН в СофтУни,  Наков е казал, че програмата на МОН е 1:1 с това, което се учи в курса за който говори mario.d.k. За това се учудих за каква такса става въпрос. Доколкото знам обаче нерегламентирано на занятията в СофтУни е имало и деца от ТУЕС. Единственно за такива деца, нямащи право да посещават програмата на МОН виждам смисъл да учат паралелно в СофтУни, при положение, че се учи едно и също.
Извинявам се за нахлуването, аз съм от "активно четящите", но тук има неточност.
Децата от ТУЕС, които са присъствали, имат право да участват, защото специалността им в ТУЕС е различна - КМ.
Виж целия пост
# 507
Доколкото знам на старта на програмата от МОН в СофтУни,  Наков е казал, че програмата на МОН е 1:1 с това, което се учи в курса за който говори mario.d.k. За това се учудих за каква такса става въпрос. Доколкото знам обаче нерегламентирано на занятията в СофтУни е имало и деца от ТУЕС. Единственно за такива деца, нямащи право да посещават програмата на МОН виждам смисъл да учат паралелно в СофтУни, при положение, че се учи едно и също.
Извинявам се за нахлуването, аз съм от "активно четящите", но тук има неточност.
Децата от ТУЕС, които са присъствали, имат право да участват, защото специалността им в ТУЕС е различна - КМ.
Може, може и да е така. Нямам представа каква специалност са, но повечето от другите са останали с такова впечатление и такава информация стигна до мен.
Виж целия пост
# 508
Синът ми учи в МГ Варна - профил Информатика. Няма право да участва в програмата на МОН. Освен това във Варна няма училище в което да се провежда, най-близко е Бургас до колкото знам? Пишеше че осигурявали транспорт, ама...
Не съм запозната с нея, но мисля че трябва да има разлика в обучението.
Може ли някой да прати линк, където да прочета подробности за МОН?
Виж целия пост
# 509
Странно. Моето дете също участва в тази програма и също е с профил информатика, само че в Бургас. Не са казали, че не може да участва.
Програмата:
Скрит текст:
Курс „Увод в програмирането“

Първи стъпки в програмирането
Пресмятания, оператори, изрази
Проверки (условни конструкции)
Повторения (цикли) Подпрограми (функции / методи)
Подготовка за практически изпит
Практически изпит
Втори практически изпит (поправка)
Курс „Програмиране“

Сорс-контрол системи
Бройни системи Типове данни
Масиви и списъци
Дебъгване и работа с дебъгер
Многомерни масиви
Стрингове и работа с текст
Речници и хеш-таблици
Подготовка за изпит
Практически изпит
Курс „Увод в обектно-ориентираното програмиране (ООП)“

Дефиниране на класове
Член-функции (методи) в класовете
Капсулация на данни в ООП
Статични членове в класовете
Абстракция, наследяване и интерфейси
Полиморфизъм в ООП
Работа по практически курсови проекти
Защита на практически курсов проект
Курс „Увод в алгоритмите и структурите от данни“

Въведение в алгоритмите
Линейни структури от данни
Алгоритми върху линейни структури
Алгоритми за сортиране
Алгоритми за търсене
Задачи върху списъци, сортиране и търсене
Подготовка за изпит
Практически изпит
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия