Училищата в район Младост, София - V част

  • 87 259
  • 756
# 735
Няма лошо, щом така сте решили. За мен не е нищо по-различно от една езикова школа, но доста по-скъпа.
Виж целия пост
# 736
Soul Free, би ли споделила каква е цената на езикова школа със занимания всеки ден, за да съпоставя? Или може би имаш предвид, че същото ниво на езика се постига и с ходене на школа два пъти седмично на по-ниска цена?
Виж целия пост
# 737
Не съм тръгнала да убеждавам някого това дали е ок или не сдружението. Всеки си решава според личните си възгледи. Казвам, че за мен е една машина за пари под гръмкото название сдружение Шилер/Луиз Карол, които ползват училищната база за провеждането на занималня с час по език. Вероятно децата ще научат една идея повече от другите...вероятно, но не е ясно. В класа на детето единствено децата, идващи от частни училища, са с по-високо ниво на езика, другите са сравнително на едно ниво със или без сдружения, курсове и школи.

Голяма хитрост е и приемния "изпит" (в Шилер май има, за ЛК не съм сигурна....). Казва се - ето, ние имаме подбор, вземаме само най-умните. В действителност не е съвсем така, но нейсе....за деца говорим все пак. А пък родителите се гордеят - Ето, моето дете е сред най-добрите и умните, приеха го в сдружението.
Виж целия пост
# 738
Голяма хитрост е и приемния "изпит" (в Шилер май има, за ЛК не съм сигурна....). Казва се - ето, ние имаме подбор, вземаме само най-умните. В действителност не е съвсем така, но нейсе....за деца говорим все пак. А пък родителите се гордеят - Ето, моето дете е сред най-добрите и умните, приеха го в сдружението.
Моето е под чертата за Шилер и бая се е издънило на изпита,той сам си каза като излезна,че не се е справил.Но именно защото са деца, не го взимам навътре.
Вкъщи и в градината (по думите на учителите му) се справя доста добре,но в непозната среда се стъписва и изключва,пълен блокаж е.
И ЛК твърдят че има подбор,синът ми излезна доста щастлив от изпита и каза,че всичко си е решил и било много лесно и забавно.За разлика от Шилер,където почти се беше разплакал.

А в 131 -во гледам че в обикновените паралелки в начален етап изобщо не се залага на изучаване на език.
Виж целия пост
# 739
Ние на Луис Карол ще разчитаме и ми е любопитно има ли дечица,които не са приети там? Някой знае ли колко деца за колко места са кандидатствали?
Виж целия пост
# 740
Ние на Луис Карол ще разчитаме и ми е любопитно има ли дечица,които не са приети там? Някой знае ли колко деца за колко места са кандидатствали?
Познавам дечица,които не са издържали приемния изпит.Няколко дори.Така че не са всички с "да" ,ако това ти е мисълта ,защото и на мен ми мина 😁

Доколкото знам в 131-во е една паралелка,в 10-о са две,за 55-о не знам.
Виж целия пост
# 741
А в 131 -во гледам че в обикновените паралелки в начален етап изобщо не се залага на изучаване на език.
Чуждият език се изучава в задължителната подготовка от втори клас натам, така е по учебен план Simple Smile Ето, например в 131-во учат английски език, цък
Успех със сдруженията, няма да сгрешите, ако го запишете към такова според мен. Наблюденията ми специално за Шилер са, че там, където се е появило това сдружение, резултатите на външните оценявания на цялото училище постепенно и дълготрайно се повишават, като за това повишение няма друго обяснение.
Виж целия пост
# 742
Миналата година в 10 СУ от 4 паралелки първокласници - 3 и половина бяха към Луис Карол и 1 и половина - обикновена. Според мен неприетите са били много малко. Съща така много завиди от самия преподавател - като навсякъде има много кадърни учители, с които детето бързо ще напредне, и такива - с които просто ще минава време. Така си обяснявам и различните мнения за това сдружение. На една позната детето е втори клас и казва, че вече са взели две времена и изобщо много сериозно се учи английския.
Виж целия пост
# 743
Здравейте,
Обявен е и ден на отворени врати в 39СУ на 9ти Май, за първокласници:
 
https://39su.eu/%d0%bf%d1%8a%d1%80%d0%b2%d0%b8-%d0%ba%d0%bb%d0%b0%d1%81/
Виж целия пост
# 744
Мисля си, че в сдруженията родителите са една идея по-амбициозни, от там имат по-големи изисквания към постигнатите резултати и ниво на обучение.
Факт е, че и в 10-то, и в 131-во рязко се покачва нивото на НВО след 4 клас от както съществуват сдруженията. Също така е ясно на всички, че от 1 до 4 клас, най-важен е учителят, има ли индивидуален подход към децата, следва ли темпото на класа, поддържа ли интереса и любознанието.
Не се е коментирало скоро 125. Там каква е ситуацията?
Виж целия пост
# 745
Да, коментирайте и 125. И там ли има сдружения?!?!
Виж целия пост
# 746
Навсякъде, където има подбор на децата, резултатите от НВО са по-високи. Умни деца, амбициозни родители, обикновено образовани, извънкласни занимания, курсове по БЕЛ и МАТ още от 5-6 клас, учителите преподават на по-високо ниво, защото няма изоставащи деца. Дали ще е покрай сдруженията или примерно паралелките с подбор на 125, това е причината за по-високите резултати.
Виж целия пост
# 747
Успех със сдруженията, няма да сгрешите, ако го запишете към такова според мен. Наблюденията ми специално за Шилер са, че там, където се е появило това сдружение, резултатите на външните оценявания на цялото училище постепенно и дълготрайно се повишават, като за това повишение няма друго обяснение.

Тук друго се твърди...
Виж целия пост
# 748
Успех със сдруженията, няма да сгрешите, ако го запишете към такова според мен. Наблюденията ми специално за Шилер са, че там, където се е появило това сдружение, резултатите на външните оценявания на цялото училище постепенно и дълготрайно се повишават, като за това повишение няма друго обяснение.

Тук друго се твърди...

Не се твърди друго, а, че в сдруженията се събират амбициозни родители, които плащат за уроци и курсове на децата си. Много ясно, че в училище с подбор и допълнителни уроци резултатите ще са по-високи от друго, където родителите не ги интересува дали детето им си е написало домашното. Но, резултатите не са благодарение на самото сдружение, а на амбиции (най-вече на родителите).

Всеки е свободен да взема решение за детето си. Не виждам някой тук да пише - не си записвайте детето тук или там. Коментираме по темата. И това, че на някой не му харесва написаното, е друг въпрос.

Явно точно той е рипортвал следното, което си е точно в целта и точно по темата:

Обяснението го има, и колкото и да не ви харесва /пак ли ще ме докладвате?!?/, е че почти всички деца, посещават частни уроци, школи и курсове по математика и български език. Училището е просто задължително допълнение към успеха на учениците и не може да си приписват заслугите от сруженията!

Сдруженията са просто една платена занималня с допълнително език. При това ползват базите на училищата, т.е. съвсем на сметка им излиза да си рекламират дейността и колко са велики.
Виж целия пост
# 749
Не се твърди друго, а, че в сдруженията се събират амбициозни родители, които плащат за уроци и курсове на децата си. Много ясно, че в училище с подбор и допълнителни уроци резултатите ще са по-високи от друго, където родителите не ги интересува дали детето им си е написало домашното. Но, резултатите не са благодарение на самото сдружение, а на амбиции (най-вече на родителите).


Учителите по общите предмети са си едни и същи.Разчитаме да няма деца,които да нарушават много учебния процес и да се държи на някаква дисциплина в класа,но това пак е относително.Сдружението може да гони успех по език основно и да си го преписва.Другото са амбициите на родителите.
Различни са само по немски/английски учителите  и в следобедната занималня мисля.  
По темата с амбициите на родителите и успеха на децата имам мнение,ама ще си го запазя за себе си,защото нямам дете в училище и ще стане като онзи лаф с възпитанието на децата и хората,които все още нямат деца 😁 Сещате се ...
След няколко години ще се включа с личен опит в темата.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия