Първи клас 2018/2019г - набор 2011

  • 71 652
  • 736
# 660
Че кога почнахте...кога минахте на малки квадратчета Rolling Eyes
Виж целия пост
# 661
Че кога почнахте...кога минахте на малки квадратчета Rolling Eyes
От самото начало, така искаха от училището директно на малки.
Виж целия пост
# 662
Че то няма ли единни стандарти на какви тетрадки се пише в първи клас?! За пръв път чувам за малки квадратчета в първи клас.
Виж целия пост
# 663
Не знам, но щом може. По преценка на училището. Класната обесняваше, че така ръката свиква да изписва от начало с по-малки цифри. За нашето и още едно училище знам което почват с малки квадрати.
Виж целия пост
# 664
Аз си спомням, че още преди пет години-когато големият ми син беше първокласник, в някои от училищата директно пишеха на малки квадратчета.Единни стандарти има само на хартия, реалността показва, че различните училища се движат със съвсем различна скорост.Някои изобщо пропускат предбуквен период.
Виж целия пост
# 665
Какъв е този предбуквен период?
Виж целия пост
# 666
Това, което се учи в момента, ако се учи навсякъде-ченгели, разкази по картинка, определяне на срички от картинката.
Виж целия пост
# 667
И на мен ми стана интересно?
Нашите си пишат на големи квадратчета.
Всъщност май още не са започнали да пишат цифри,не съм видяла да имат писано.
Виж целия пост
# 668
Моят пише цифрите. По мат.не видях какво са писали. По бълг.ез.мернах ченгелите.
Виж целия пост
# 669
Аз не разбирам защо изобщо трябва да има предбуквен период, като миналата година цяла година писаха ченгели, цифри, събираха, изваждаха и сравняваха.
Моето дете бързо успява да си напише домашното в занималнята, после се чуди какво да прави. Дала съм му скицник да си рисува, но трябва още нещо да измисля, че дори това му омръзва.
За краснопис не гледам - като момче и левичар не очаквам да ниже букви-бисерчета, а и не е нужно.
Виж целия пост
# 670
Ние все още не пишем цифри, гледам в учебника са след два урока. В тетрадката с малки квадрати бяха писали знаците (равно, по-голямо, по-малко, минус) Явно да свиква ръката. Не изглеждаше зле. В тетрадката по български са ченгели, точки, наклонени черти.
Виж целия пост
# 671
Нашите са стигнали до двойките, по БЕЛ са ченгели. По принцип има доста ясни критерии кое и как, но е факт, че по ред причини може да има и различия. Аз не се притеснявам, ще се научи да пише, много ми е важно да не си загуби мотивацията, защото е доста своенравен от бебе.
szervusz, в градината на големия много пишеха, имаха си и отделни тетрадки освен помагалата. При малкия бяха тържества до тържества, не съм сигурна колко е писал там. Помагала имаше, но съм сигурна, че той е отбивал номера набързо. Не ми пречи, на него му харесваше в ДГ, а и наистина много научи там, учителките много им разказваха, а той е от децата, които обичат да слушат и да разказват после.
Виж целия пост
# 672
И при нас бяха тържества до тържества - децата танцуваха, пееха, рецитираха прекрасно, бяха големи артисти. На писането не знам да са държали особено, тетрадки не са ни искали, попълвали са си помагалата по Държавните образователни изисквания. Но детето наистина много си харесваше учителките и градината, затова и с него постъпих по различен начин в сравнение с брат му, който с мъка ходеше на детска.
 Големият посещаваше ПГ в училище, където пък учителката изрично каза, че поема отговорност да не следва стандартите и беше научила децата да четат, да пишат ръкописно, да смятат.

szervusz, ако детето е напреднало, принтирай му разни неща - например задачите от Софийския математически турнир, който е в края на октомври. Моето си е съвсем като първокласник  или поне така си мисля на фона на знанията на брат му. Иначе ми се струва, че бързо се справя с писане, не се затруднява, изглежда прилично, но аз не съм перфекционист за краснописа.
Тетрадките им стоят в училище. Вкъщи носи учебните тетрадки -в тях са писани единици и О-та или кръгчета - не знам какво се води.
Виж целия пост
# 673
Тетрадките с големи квадратчета са празни, няма нито една написана цифра в тях. В учебника и учебната тетрадка само са свързвали картинки. За първата седмица толкова. Нямат домашни за почивните дни, по мое усмотрение ѝ дадох да пише чертички и ченгелчета, на базата на това, което са правили в клас и в занималнята. Поне ходи с желание. Храни се в стола, слагам ѝ малък пакет солети и кроасан или вафла. Днобни не. В стола има лафка, но мисля, че това ѝ е напълно достатъчно. Като ѝ поръчвам обяд, гледам винаги да има плод. Тази седмица изборът беше между ябълка, банан и праскова.
Виж целия пост
# 674
Няма как да се пропуска материал Simple Smile Има си учебен план и той се спазва. Проверяват ги. Учителите записват какво са минали. Няма как да пропуснат някои страници. Дори в електронния дневник виждам какво са учили като теми.
При нас не ползват молив. Пишат направи с химикал. Причината е, че писането с молив и с химикал са различни. Натискът е различен. Не позволява учителката да се трие. Бъркаш, подчертаваш и продължаваш. Аз днес й извадих две тетрадки и й дадох да повтори всичко от училище писано. Тя пише доста красиво и рисува добре. Изпипва нещата, фината й моторика е доста добра. Но трябва да се упражняват например в начина на изписване на елементите, посоката, правилно да държат химикала и т.н. Затова я сгърчих малко Wink
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия