Вярвате ли на "звездни препоръки"?

  • 6 352
  • 83
# 60
и аз не говоря за тях конкретно, но то е за всички потребители, които са фенове на клюкарските медии, или пък са фенове и последователи в социалните мрежи и т.н. Всичко е канал за реклама и реклама, щом е насочено към това да го видят много други хора и излиза в някоя от всичките видове медии, защото и социалните мрежи също са медия..
Виж целия пост
# 61
Не е нужно да си фен на клюкарски медии. Аз не съм никак, но си купувам списания за обзавеждане примерно или други, в които няма никакъв клюкарски елемент. Обаче много елегантно са вплетени звездните препоръки и там, без ликът на звездата да е върху вафла или салам.
Виж целия пост
# 62
Аз пък все си мисля,  че ако си известен и държиш на името си е хубаво да спазваш някаква хигиена.

Това е, което си мисля винаги, когато видя някой, който смятам за име в подобна ситуация.
Парите са си пари, но името си е име, трябва да се пази. Къде отива достойнството? Не мога да забравя, когато Мутафова и Калоянчев рекламираха Хилд. Телевизия почти не гледам, рекламите в нета отбягвам почти успешно.


Виж целия пост
# 63
Не е нужно да си фен на клюкарски медии. Аз не съм никак, но си купувам списания за обзавеждане примерно или други, в които няма никакъв клюкарски елемент. Обаче много елегантно са вплетени звездните препоръки и там, без ликът на звездата да е върху вафла или салам.
А списанието за обзавеждане какво е, нали пак е рекламен канал, печатна медия е! Кое е по-различното, че не е някое вулгарно списание, а е по-лъскаво и звездите дават препоръки? Щом тази взедна е в кадър, дори една буква да е написана от нейно име, в което се вижда или споменава име на нещо, това е реклама. Е, хайде това, на което му казваш елегантно, може да мие и по допирателната на ПР-а, но те са си сестрички двете. Не е нужно да го има ликът на  звездата - пак е реклама. Медиите са си медии, независимо дали са клюкарски, парцали или излъскани от елегантност и всяко нещо в тях е реклама, дори да е минало покрай името и мнението на някоя звезда.
Виж целия пост
# 64
Добре, но независимо под каква форма и къде е рекламата темата е затова вие до колко вярвате на "звездните препоръки". Дали бихте купили един продукт защото някоя звезда го препоръчва?
Виж целия пост
# 65
Не съм запозната с творчеството на БГ гурме специалистите, но тук Джейми Оливер и Рамзи рекламират бульони в кутия. (повдигнати вежди)
Виж целия пост
# 66
Ясно.
Виж целия пост
# 67
Ваня Червенкова е дебела, значи препаратът ѝ не е ефективен (оставям настрана вредностите на подобни препарати, ама поне трябва да действат, а да не са само вредни ефектите от тях).
Ваня Червенкова има кравешка физиономия, не особено фини черти, обаче покрай писанията колко е отслабнала и аз се позагледах - поне на снимките напоследък не е дебела.
Виж целия пост
# 68
Е, той Джеймито в предаването си Вечеря за 15 минути често, често ползва полуфабрикати, готови бульони и фиксове в пакетче.
Виж целия пост
# 69
Рамзито уж е с големите претенции. Нещо го свързвам единствено с една серрия, на която случайно попаднах на неговото реилити, в която една от състезателките взе от коша с изхвърлената храна спагетите, сложи ги обратно в чинията и ги сервираха на клиента, Рамзито го разбра, голяма пушилка вдигна, но не я изгони.
Виж целия пост
# 70
Покрай звездните препоръки (което аз не го разбирам само в частта тв реклама) се сетих, сега е модерно и тези влогърите много да пробутват къде явно, къде скрито всякакви продукти на аудиторията си. Залага се на това, че са обикновени хора, изпробвали продукта и дават реални отзиви. Всички от тях едва ли не се кълнат, че мнението им е честно и компанията, която е пратила пр семплите не ги е обвързала да кажат само положително мнение. Мисля, че този тип реклама набира доста голяма популярност вече.
Виж целия пост
# 71
Именно заради това блогърите хич не ги харесвам. Изживяват се като някакви гурута и си мислят, че имат някакво влияние върху хората. Е, поне върху хората, които им се връзват.
Виж целия пост
# 72
Те обикновено си казват ако продукта им е предоставен за мнение от компанията. Повечето читатели на блогове и ютюб канали не пасат трева, а и самите "гурута" нерядко дават негативни мнения.
Виж целия пост
# 73
Именно, на незнайно какво основание окачествяват някакъв продукт. Рядко блогърите са професионалисти, не са и критици в положителния смисъл. Доколкото имам някакви впечатления, в днешно време всеки, който иска да се изявява публично, обаче нито има професионалните качества (защото тогава щяха да си работят това, от което разбират), нито са журналисти, нито никакви, се пишат блогъри. Какво работиш - блогър. Какво е блогър - мълчание. Дори не са журналисти, защото журналистите също имат професионални характеристики и изисквания, не е само до образование. Вече почти всяка тийнеджърка, домакиня,, кифла, и който не знае какво да прави, но много иска да е важен прави блог.
Виж целия пост
# 74
"Продуктът може да има неблагоприятни последици върху дейността и вниманието на децата". Shocked


Е само това ми трябва да прочета и продукта ще отлети в кошчето!Не вярвам на реклами!

 Ами естествено е, че ако давате на децата си да ядат "локум", разбирайте ЗАХАР съчетана с химикали, оцветители, разни желатини и кой знае какви неестествени за човешка консумация, и децата си похапват такива боклуци редовно и в доволни количества, това ще има негативни последствия върху тях. И за това не е нужно да има надпис на всяка опаковка, за да се досети сам всеки средно интелигентен и просветен човек, че това е така. Същото освен за локума важи и за всички други високо технологично преработени неестествени храни като снаксове, зрънчовци, сокчета, солетки, разни хрупки, сладки, бонбонки и т.н. В тях има много много ЗАХАР, както и нишесте, трансмазнини, оцветители, стабилизатори, лецитини и какво ли още не, което при редовна консумация води до затлъстяване, проблеми с храносмилането, диабет тип 2, сърдечни проблеми, ниска концентрация, агресия, хиперактивност и т.н.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия