RYANAIR - 9

  • 60 636
  • 730
# 480
Ryanair Cancellations – Update
Ryanair provided an update on its progress at working through the cancellation of 2,100 of its 103,000 flights over the next 6 weeks as follows:
– All 315,000 customers received email notices on Mon 18th advising them of their flight changes and offering alternative flights, refunds and EU261 notices. (The figure is lower than the original 390,000 estimate because forward bookings in September were 90% but October were 70%)
– By close of business on Wed 20th, Ryanair expects to have re-accommodated over 175,000 customers on other Ryanair flights – over 55% of affected customers.
– By close of business on Wed 20th, more than 63,000 flight refunds will have been processed (over 20% of affected customers)
– The airline has taken on extra customer service staff to expedite the backlog of flight change requests and refunds.
– Ryanair expects to have processed over 300,000 alternative routings or refunds for customers (over 95% of affected customers) by the end of this week – within 6 days of customers being notified of these flight cancellations.
Ryanair’s Kenny Jacobs said:
“We apologise sincerely to each and every one of the 315,000 customers whose original flights were cancelled over a 6 week period in September and October, while we work to resolve this short term rostering failure.
We have taken on extra customer service teams to speed up the rate at which we accommodate and action alternative flight requests or refund applications. We expect to have the vast majority of these completed by the end of this week.
The vast majority of these requests are being dealt with online, but as our call centres and chat lines are extremely busy, we ask affected customers to bear with us as we do everything we can to respond to their requests and try to resolve any problems we have created for them, for which we again sincerely apologise.”

*От официалната им ФБ страница.
Виж целия пост
# 481
Здравейте, за първи път летя с Раян.
Мислех, че стандартното чекиране отваря 4 дни преди полета. Тъй като ще летим на 25 до Италия,
днес чекина е отворен. Опитах да регистрирам, но не ми дава възможност да завърша регистрацията.
Въведох данните ни и стигнах до това, че ще сме на случайно избрано място.
Има отдолу една опция "регистрирай се безплатно 2 часа преди полета", но дори ако отбележа нея, не ми дава да продължа и да взема бордна карта.
Някой има ли представа и може ли да ме упъти какво да правя?
Виж целия пост
# 482
Рестартирай си устройството и ползвай друг браузър.
Понякога сайта им "Заспива"  ако има повече посетители.
А покрай анулациите няма как да няма.
Но не разчитай на 2 ч. преди полета, по-рано го направи.
Виж целия пост
# 483

Мислех, че стандартното чекиране отваря 4 дни преди полета.

Ние летим на 4 декември, чекингът ни отваря на 5 октомври.....  newsm78
Виж целия пост
# 484
Еми, извинявай ако въпросът ми е глупав, но какво значи "регистрирай си устройството"?
Иначе смених браузъра, пак не става.
А като опитам с ранно чекиране на връщане и  запазени места - ме пуска напред, но само за обратния полет.
Виж целия пост
# 485
Рестартирай си устройството и ползвай друг браузър.


Рестарт на лаптоп, таблет, телефон.

Мимка, на 05,10 отваря чекинга за платен избор на място.
Безплатния си остава 4 дни предварително.
Виж целия пост
# 486
Здравейте, за първи път летя с Раян.
Мислех, че стандартното чекиране отваря 4 дни преди полета. Тъй като ще летим на 25 до Италия,
днес чекина е отворен. Опитах да регистрирам, но не ми дава възможност да завърша регистрацията.
Въведох данните ни и стигнах до това, че ще сме на случайно избрано място.
Има отдолу една опция "регистрирай се безплатно 2 часа преди полета", но дори ако отбележа нея, не ми дава да продължа и да взема бордна карта.
Някой има ли представа и може ли да ме упъти какво да правя?

В колко часа Ви е полета? Ако е по- късно, изчаквате до часа на полета и тогава се регистрирате. 4 дни са точно 4 дни преди полета или 96 часа. Simple Smile
Виж целия пост
# 487
Благодаря за отговорите, оправих се.
Виж целия пост
# 488
какво означава чекинг, това не е ли като отидеш на летището 2 часа преди полета newsm78
Виж целия пост
# 489
По принцип е това, но с нискотарифни компани като Ryanair, check in се извършва предварително онлайн. Стандартния започва три или четири дни по-рано и тече до два часа преди полета. При покупка на избрано място започва месец или повече по-рано. Но е важно да се чекирате онлайн и или да принтирате билетите,  или да изтеглите приложението за електронни билети,  защото таксата за чекиране на летището е 50 евро на човек.
Виж целия пост
# 490
Привет,аз съм потърпевш и с двата двата ми полета.
За втория от Лондон до София ми пуснаха мейл,канселирах и ми върнаха парите.За първия,София-Лондон на 28.09 нямам мейл,не са ме уведомили за това в 14дневния срок и смятам да се жалвам,и да искам компенсация.
Като вляза в сайта им полета си стои.
Въпроса е да се чекирам ли?Има два дни до отварянето на чек-ин.
Как става жалването? Тук видях, че има форма-”   https://www.caa.bg/bg/content/prava-na-putnicite-vuv-vuzd … r-na-es-za-zhalbi.
Всъщност всеки съвет ще ми е от полза.
Кофти работа,дано няма повече хора като мен!
Виж целия пост
# 491
Стои си, защото не е отказан. Ако искаш да го откажеш се свържи с тях (може и на чата) и пиши, че са ти канселирали единия полет и искаш да откажеш и другия. Ако искаш да летиш, се чекирай нормално. А не разбрах защо искаш да се жалваш, те имат 300 000 човека с отказани билети, няма да има никакъв резултат жалването.
Виж целия пост
# 492
Ако ти провалят плановете ти няма ли да се жалваш? Това колко хора са с провалени планове и резервации е проблем както техен заради това, че са(сме) се доверили на дадена компания, така и на отсрещната страна. Жалби трябва да има ,а не безропотно съгласяване и навеждане на глава.
Виж целия пост
# 493
За отменения полет от Лондон за София не ти ли предложиха алтернативен вариант? Примерно ден-два по-рано или по-късно, без да плащаш допълнително?
Виж целия пост
# 494
И аз бих се жалвала. При определени условия са длъжни да те обезщетят.
Аз лично пуснах жалба за закъснение през фирмата ClaimCompass, млад екип, нова българска компания, но останах много доволна. От изпращането на оплакването до получаването на обезщетението минаха точно седем дни. Платих 25% комисионна  от обезщетението и пак бих ги ползвала, ако се наложи. Дали 3-ма или 300000 недоволни и с отменени полети има, на мен ми е безразлично, тези неща авиокомпанията трябва да ги мисли.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия