Много съм разочарована от family.bg !

  • 2 107
  • 36
Искам да ви споделя , колко некоректно постъпиха от family.bg , и все още продължават да ме дразнят . Преди точно 1 седмица поръчах от заключващите цветчета на ЧИКО - тези за шкафове . Получих 3 мейла с № на поръчката , потвърждение и т.н. В сайта им пише до
 2 работни дни , че е доставката за София ... да , ама не . Още не са пристигнали  Close
Върхът на всичко беше когато получих поредният мейл със статус на поръчката - доставена  при положение , че не така ...
Обадих се на някаква Мария , която ми беше пратила и мобилният си , но за какво - само мънкаше нещо и се оправдаваше с куриерите .
Обеща на другият ден да ми се обади какво става - от умрял писмо  Sick
Така и не ми стана ясно какво точно са ми доставили ...
Сигурна съм , че нещо ме разиграват , но не виждам смисъл . Осъзнавам , че е Коледа и куриерските фирми наистина са претоварени , но това са 8 дни все пак ...
Можеше да обясни , а не да ме лъже и да ме прави на малоумна .

Това е , хубава работа , ама несвършена ... бих казала аз  smile3516

И разбира се , да ви посъветвам да не разчитате на тях - нито за срокове , нито за доставки ...
Виж целия пост
# 1
И аз си патих от тях лятото си поръчахме шезлонг за дъщеричката ми. След чакане на отговор от тяхна страна за потвърждение на поръчката минаха две седмици изобщо не се обадиха! Накрая ние започнахме да ги издирваме да питаме какво става.. та започнаха едни отговори от типа - днес...утре...няма ме... ще получим после пак старата песен -  днес... утре и мина сумата и време, а шезлонг нямаше #Cussing out направо супер се разочаровахме и накрая отказахме поръчката  Crossing Arms
Виж целия пост
# 2
Аз имам подозрение , че нямат в наличност конкретният артикул  Rolling Eyes освен това явно им е практика да увъртат...
Но е много тъпо това поведение ... и се губят клиенти ...
Аз бях харесала още доста неща , играчки и др. , но никога не бих поръчала от тях  Crossing Arms
Виж целия пост
# 3
Аз съм поръчвала няколко пъти от там и всичко е било точно. Доставките са били в срок, дори веднъж си спомням, че бях поръчала няколко бодита и Мария ми донесе цяла торба, за да си избера.
Виж целия пост
# 4
Аз имам смесени впечатления. Бях поръчала чадърче Чиполино , една силиконова гризалка на Чико и едни лъжици с гризалка . Веднага ми писаха, че избрания от мен цвят на чадърчето го няма, но го очакват следващата седмица, другите неща можели веднага да ги доставят. Аз им писах, че не ми е спешно, ще изчакам да получат чадърчето и да ги доставят всички заедно. На следващата седмица не бяха получили пак моя цвят и аз се отказах от чадърчето. На следващия ден ми донесоха другите неща, но и двете бяха в различен цвят от избрания. Не знам защо при толкова много е-мейли никой не ме предупреди. Не че е супер фатално, но защо си избирам цвят като ми носят каквото имат? От друга страна не ми взеха пари за доставката.
Виж целия пост
# 5
Аз съм си поръчвала веднъж от тях и даже  на следващия ден ми донесоха поръчката  Peace
Виж целия пост
# 6
Съжалявам за това,което ти се е случило.Единственият извод за мен е че в България Интернет търговията не е на ниво!И затова все още не мога да се престраша да поръчам нещо от е-магазин!
Виж целия пост
# 7
Аз съм поръчвала няколко пъти и доставката ми е пристигала в рамките на 2 дни.Не съм имала никакви проблеми.
Между другото днес бях много приятно изненадана от www.igra4kite.com
Поръчах два артикула един на Чико и един на Керсети в четвъртък през ноща и днес ги получих,а аз все пак съм във Враца.Това означава,че в петък са видяли поръчката ми,подготвили са я и са я изпратили.И това всичко за един ден.Останах много приятно изненадана.Между другото въпросната кола на Чико не можах да я намера в няколко магазина в София и в два интернет магазина ми отказаха доставката поради липса при вносителя.
Виж целия пост
# 8
Цитат
цветчета на ЧИКО - тези за шкафове
Какво съвпадение....аз там ги поръчах преди 3 дни и ми отговориха, че ги имат в наличност...., а именно за тези цветчета от Данет ме мотаха и лъгаха 7 дни, докато накрая измънкаха, че ги няма и при директния вносител на Чико за БГ....имах и др. поръчки, но бях толкова възмутена и ги отказах....та сега още си чакам от family.bg ....ще чакаме заедно, така като гледам...
Виж целия пост
# 9
Единственият извод за мен е че в България Интернет търговията не е на ниво!И затова все още не мога да се престраша да поръчам нещо от е-магазин!


Май е точно така  Confused Интернет търговия не е както трябва да бъде...не стига че човек по-трудно се навива да пазарува все още, а в един момент като се навивиеш те ти убиват желанието Confused
Аз след моя случай повече нищо не смея да си поръчам, защото все имам едни съмнения  Rolling Eyes
Виж целия пост
# 10
Не можем да слагаме цялата интернет-търговия под общ знаменател. Аз си поръчвам редовно стоки по интернет и като цяло съм доволна. Истина е че понякога ме бавят когато нямат нещо в наличност и не искат да ми кажат, но повечето пъти проверяват имат ли стоката и веднага ми казват. Един-единствен път чаках повече и платих по куриер експресна доставка въпреки че за мен беше обикновена и от фирмата обещаха че ще пратят човек да ми донесе разликата в парите, но аз махнах с ръка.
Виж целия пост
# 11
Много ме учудва. Докато детето беше малко, пазарувах сравнително често от тях и Мария винаги е била супер коректна.
А интернет-търговията се развива с много бързи темпове и определено вече много е-магазини предлагат качествена услуга.
Виж целия пост
# 12
От тях съм си купувала количка,бяха в почивка и въпреки всичко ми бе доставена в срок,много отзивчиви са,аз нямах проблем с тях,но виж със куриера да  Peace
Виж целия пост
# 13
Не слагайте всички Интернет търговци под общ знаменател!Аз също съм такъв и досега никого не сме излъгали ,че има наличност или за определен цвят!А що се отнася за закопчалките на Чико-тях ги няма внос от много време и просто Интернет магазините трябва да се погрижат за сайта си-да пишат че няма наличност,а не да лъжат.
На Pipinka съм писала на лични.
Виж целия пост
# 14
Точно това е проблемът - явно няма наличност , но какво ме кара да чакам тогава  Outta Joint
Иначе преди две години щяха да се изтрепят да ми носят една количка на Куини , въпреки че нямаха цвета , който исках , но ми звъняха по телефона ,  обясняваха , че щели да ми я донесат поне да я видя , можело да я върна ... дрън - дрън , сигурно защото количката струва над 1000 лв. бяха толкова любезни  newsm78

Както и да е , за мен те са много некоректни , можеха да ми кажат , че го нямат , тогава нямаше да си разваля мнението за тях , но сега ...  #Cussing out
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия