Моля за помощ, къде да се оплача?

  • 1 479
  • 7
Кажете ми моля, къде трябва да се обадя, за да се оплача от личния лекар на баща ми.
Преди 20 дни го изписаха от болница, където попадна след инцидент, в следствие на който получи "разкъсване на аортата". До болницата е стигнал сам и са го приели. Т.е. до този момент от личния си лекар баща ми не е получил нищо.
Днес майка ми отишла да иска направление за кардиолог, защото така трябва и нещастната лекарка не й дала "ЗАЩОТО ВАЖАЛО 45 ДНИ" Shockedкакво означава това, ей не знам.
Да не говорим, че откакто баща ми е изписан от болницата въпросната лекарка не е дошла веднъж до в къщи да го види, както са казали от болницата, че трябва.
И т.н. и т.н да не ставам досадна с излишни обяснения, моля Ви само да ме упътите към кого трябва да се обърнем и да се оплачем. НЗОК ли какво ли.
Благодаря Ви предварително  bouquet
Виж целия пост
# 1
В НЗОК - http://www.nhif.bg/bg/default.phtml?w=1280&h=994
Виж целия пост
# 2
Има дежурен в здравна каса, обади се на услуги и го вземи, на за да докажеш, че сте ходили при лекарката ти искат касов бон /за платена потребителска такса/. Аз бих се оплакала и в комисията за защита на потребителите.
Виж целия пост
# 3
Етична комисия на лекарски съюз.
Виж целия пост
# 4
Отиди на ул.Кричим мися, че беше №1, в началото на улицата, откъм трамвай №9.Ще ти се зарадват много, защото май вземат процент от глобите.
Преди 2 години и аз се жалвах от ЖП - то на дететто.Имаше ефект.
Сега търся къде са защита на потребителите, защото в Била вчера ми продадоха детско млекце на Майлей със горски плодове, което беше почти прокиснало.След като вдигнах скандал да изтеглят партидата, ми казаха, буквално"не ме интересува", върнаха ми парите??/не това беше целта" и въпроса приключи. #2gunfire #2gunfire #2gunfire
Бях бясна, защото едно дете би го изпило спокойно, ако родителите не го опитат.Мислих, че все пак във големите супери са по-заинтересовани, ама не.!!!!!!!!!!!!!!!!
Виж целия пост
# 5
Сега търся къде са защита на потребителите, защото в Била вчера ми продадоха детско млекце на Майлей със горски плодове, което беше почти прокиснало.След като вдигнах скандал да изтеглят партидата, ми казаха, буквално"не ме интересува", върнаха ми парите??/не това беше целта" и въпроса приключи. #2gunfire #2gunfire #2gunfire
Бях бясна, защото едно дете би го изпило спокойно, ако родителите не го опитат.Мислих, че все пак във големите супери са по-заинтересовани, ама не.!!!!!!!!!!!!!!!!

Комисията за защита на потребителите има страница в интернет. Ето я: http://www.kzp.bg/modules.php?name=ConsProt
Имат и формуляр за оплаквания. Ползвах го миналия месец, реагираха светкавично.

Виж целия пост
# 6
и аз купих от Била едно прясно мляко, което беше в срок на годност, но като го сипах беше като извара. Незнаех в такъв случай как се процедира, как да докажа , че не е по моя вина  newsm78
Виж целия пост
# 7
След като имате подадена жалба в НЗОК срещу джипито, може да подадете молба за смяна на джипито, независимо че за това има определен временен интервал в годината.
Услуги дават тел. на съюза на потребителите по градове. От Разград съм подавал жалба до ВИК - Айтос с копие до Съюза на потребителите в Бургас. Размърдаха се и си свършиха работата. За моя сметка останаха 2 писма с обратна разписка.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия