Много ви моля,помогнете ми,ако знаете...

  • 746
  • 3
Здравейте!Живея в Испания,и напоследък имам големи ядове от различно естество.Прехвърлих телефона си на линия,и днес ми дойде разпечатката на първата сметка.Какво да видя,освен разговорите ми,имам сметка,незнайно откъде,за някакви есемеси,които,някакви компании ми пускат,чрез Интернет,за мелодии,и някакви други простотии,за,които,аз нищо не знам,не ги отварям,и не ги искам.Тези есемеси ми струват 0,30.На ден получавам около 10 такива.Ужас!Отидох във Водафон,и там ми казаха,че нищо не могат да направят,трябва да платя,и ако,искам да пусна жалба до някакъв съюз за защита на потребителя,който дори не знам къде е,и те казаха,че не знаят точно.Моля,ако,някой знае нещо,да ми отговори!Благодаря!
Виж целия пост
# 1
да не би в мобилния ти телефон да е "вината"... да не си потвърдила опцията за инфо смс  newsm78
Виж целия пост
# 2
Не съм в Испания, но ще ти кажа как е при нас. Тук обикновено ако играеш в някакви игри, томболи и ала бала от тоя род задължително трябва да си дадеш номера на мобилния телефон. След което започваш да получаваш такива рекламни съобщения, с цена също 0,30 евро. Тези съобщения идват от някакъв номер, например 4747, 6262, 9999 и подобни нестандартни номера. Обикновено, с отговор на номера, от който си получил съобщението става и прекратяване на получаването им, при нас се пише СТОП и го изпращам на съответния номер. В разпечатката задължително трябва да пише какви са тези смс като вид услуга и те обикновено се водят в отделна точка, а не заедно с другите смс, които ти си изпратила. Ако не знаеш какво да правиш отиваш в мобилния оператор, чийто абонат си и там ЗНАЯТ как да ти помогнат. Сори, но за Водафон не мога да кажа нищо добро.... и явно не са имали желание да ти съдействат. Пробвай пак. Иначе трябва да си плащаш, да, докато не прекратиш сама получаването на подобни съобщения.
Виж целия пост
# 3
Макрина, какво значи "прехвърлих си телефона на линия"? Да не би от тархета препаго да си минала на контрато фихо?  newsm78 В този случай може да са ти дали стар номер, с неизчистени абонаменти, знам ли...

За да се запишеш за такива игри трябва първо ТИ да пратиш смс за абонамент. Ако няма такъв смс от теб, не могат да те накарат да ги платиш - гониш ги до край. Ако има, тогава няма начин да не си платиш сметката, но веднага отиваш и си изключваш всякакви абонаменти.

А съюза за защита на потребителя е Офисина де консумидор, и имат офис в почти всеки град, просто трябва да се поинтересуваш къде точно се намира офиса им в твоя град. Там пускаш оплакване, че не си се абонирала за тези смс.

Можеш да влезеш ако искаш в испанската тема, може някое от момичетата там да е имало сходен проблем.
Лично при мен, след оплакване в офисина де консумидор, си реших проблема с некоректен интернет доставчик, който искаше да му плащаме 5 или 6 мес.вноски, без да ни е осигурявал интернет.  Twisted Evil
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия