За гаранцията на електроуред искам да попитам

  • 654
  • 12
Имаме проблем с телевизора, който е в гаранция все още.
Занесохме го в сервиза, който е записан на гар. карта. Оказа се, че се е развалила нкква труднооткриваема и явно скъпа част. От сервиза са казали на съпруга ми, че ако нямаме касова бележка няма да ни признаят гаранцията. Знам, че някои фирми имат такова изискване, но ако не е упоменато изрично на гарнционната карта имат ли право да ми поставят такова условие?
Виж целия пост
# 1
Обикновено защипват касовата бележка на гаранционнаа карта точно с тази цел, за да не се загуби.
Питай в комисията за защита на потребителите най-добре.
Виж целия пост
# 2
Обикновено защипват касовата бележка на гаранционнаа карта точно с тази цел, за да не се загуби.
Така е, но дали го спазват навсякъде  Thinking
Виж целия пост
# 3
Дали ще защипят с телбод, едва ли е причина да търсим вина в търговеца.
За мен гаранционната карта е само за информация - адреси на сервизи, продуктов и сериен номер на нещото, ако има такива, случаите ,в които важи/не важи гаранцията. Мисля, че щом гаранционната карта не е платежен документ, тя няма доказателствена сила за извършена покупка. Особено ако търговеца и сервизната фирма са две различни, ми се вижда изключено да признаят само г. карта без касова бележка или фактура. Но както казах не знам как е по закон.
Виж целия пост
# 4
Не са ли записали датата на покупката върху гаранционната ви карта. Би трябвало. По този начин се вижда от кога тече гаранцията и от къде е купена стоката.
Виж целия пост
# 5
Не са ли записали датата на покупката върху гаранционната ви карта. Би трябвало. По този начин се вижда от кога тече гаранцията и от къде е купена стоката.
Написано е всичко това, дата, от къде е купен, модел, номер
Виж целия пост
# 6
Не са ли записали датата на покупката върху гаранционната ви карта. Би трябвало. По този начин се вижда от кога тече гаранцията и от къде е купена стоката.
Написано е всичко това, дата, от къде е купен, модел, номер

След като е написано сте в абсолютното си право. Именно с това се доказва мястото от където е закупен уреда и от кога му тече гаранцията. Ако са наистина толкова нагли, че не желаят да поемат ремонта се обърнете към асоциацията за защита на потребителите, хич не им цепете басма. Вие сте си в правото. Ето телефоните на които може да потърсите асоциацията.

http://www.bnap.org/?page_id=46

Ето и началната страница на сайта им:

http://www.bnap.org/

Успех.
Виж целия пост
# 7
Не мога да разбера, как така ще отказват.
И на мен ми отказаха, докато не открих ОТГОВОРА На проблема си.
Първо в Комисията за защита на потребителите, след това търговеца, а най накрая се обръщаш към сервиза.
При мен имаше невероятен успех с една злополучна камера за много пари.
Виж целия пост
# 8
Ва, каква марка е ТВ-то? И от къде е купувано? А кой е гар. сервиз?
Виж целия пост
# 9
Ва, каква марка е ТВ-то? И от къде е купувано? А кой е гар. сервиз?
LG, от Технополис, сервизът е на SONY като гледам бележката, която са ми дали.
Виж целия пост
# 10
Нормално е да не искат да ви признаят гаранцията без касова бележка - понеже има случаи, в които гаранцията тръгва след заверка на картата в сервиза (примерно до определен срок трябва да се завери), а не от датата на покупката. Случва се и собственика на уред извън гаранция да намери познат с достъп до карти и онзи да му напише гаранция - при такива съмнения покупката пак се доказва с касова бележка.

С една дума когато купувате нещо искайте да ви го защипят с телбод, недейте да чакате те да се сетят.
Виж целия пост
# 11
wa_wa, щом е от Технополис няма да ти признаят без касова бележка  Sad
Макар че е ясно, че е купувано от тях......  Twisted Evil
Виж целия пост
# 12
Преди време имах проблем със съдомиялната си,закупена от Технополис-Русе,живея в Разград.Разбрах,че при повреда търговецът трябва да осигури техник за ремонта.Вдигнах скандал по телефона и на третия ден ми се обади техник за уговорка.Тя,работата беше дълга и широка,но това е накратко.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия