Проблем с SAMSUNG SGH-U700

  • 4 319
  • 37
Да се оплача на кратко:
Преди около 6 месеца закупих от интернет маркет GET.BG GSM SAMSUNG SGH-U700.Телефонът работи безупречно, но преди около 3 месеца лайсната около капака започна да се напуква и да се бели.До момента лайсната е наполовина обелена.Когато предявих претенциите си в офиса, служителката се позова на текст от гаранцията, а именно: "Гаранцията започва да тече от датата на поръчката и се прилага при повреди, некасаещи следните части: зарядно устройство, акумулаторна батерия, антена, дисплей, капаци, лентов кабел". Но от друга страна в гаранцията е записано, че може да бъде отказана (т.4): Когато има повреди по корпуса на устройството от изпускане, удар, надраскване, намокряне, неправилно съхранение или какъвто и да е друг вид механично въздействие."
Обърнах внимание на служителката, че телефонът е без драскотина и обелването не се дължи на нормално износване, а на дефект на материала или на производството, но тя отказа да приеме телефона за подмяна на капаците. Смятам, че имам пълното право да настоявам за такава подмяна, защото беленето на корпуса не може да се причисли към нормално износване и това е скрит дефект, за който не съм могла да зная в момента на покупката.
В момента телефона е грозна гледка,отдолу се подава грозна бяла пластмаса.Четох,че този случай не е единствен,този модел често давата точно такъв дефект.
Прилагам снимки,за да видите за какво говоря и да ме посъветвате към коя инстанция да се обърна.Вече писах жалба до комисията за защити на потребителите.Телефона не е евтин за да го прежаля така лесно.Помагайте!




Виж целия пост
# 1
Ако е китайски боклук...Преди време питах за една нокия н 76 дали се бели и някои казаха,че да.Аз,обаче, я взех от магазин и доста скъпо и до този момент няма проблем.А се използва от дете,все пак.На кутията пишеше,че е произведена във Финландия.Аз също имам нокия,но произведена в Германия и също няма проблем.
Виж целия пост
# 2

Обърнах внимание на служителката, че телефонът е без драскотина и обелването не се дължи на нормално износване, а на дефект на материала или на производството, но тя отказа да приеме телефона за подмяна на капаците.


Извинявай, ама какво са ти виновни гет.бг за материала? Обади се в Самсунг и се жалвай.
Виж целия пост
# 3
Четох,че този случай не е единствен,този модел често давата точно такъв дефект.

Ами, това е отговорът.

Какво има да се пише повече.
Несполучлив модел, просто.
Виж целия пост
# 4

Обърнах внимание на служителката, че телефонът е без драскотина и обелването не се дължи на нормално износване, а на дефект на материала или на производството, но тя отказа да приеме телефона за подмяна на капаците.


Извинявай, ама какво са ти виновни гет.бг за материала? Обади се в Самсунг и се жалвай.
Ами аз съм го купила от тях,не от Самсунг.
Виж целия пост
# 5
И аз не разбирам защо търговецът трябва да поеме смяната на панела. В края на краищата в гугъл има тонове информация на всички езици за всеки модел телефон излязъл/че дори и само представен/ на пазара. Дори тук в клюкарника неколкократно се коментира че се бели този модел. И точно защото телефона не е евтин си е струвало да поровиш и прочетеш мнения на хора, които са го ползвали. Аз съм маниак на тема гсм-и и често ги сменям, но телефон избирам след щателно проучване на марката, възможностите му и евентуалните дефекти.
Виж целия пост
# 6
 ooooh!

А кой го е произвел? Надраскване, олющване... няма как да докажеш, че не е заради немарливо ползване. Все едно да си занеса монитора за гаранционна смяна, щото е надран. Или готварската печка, щот плота й е надран. Мисли малко, аз такова нещо за гаранционна повреда не бих приела.
Виж целия пост
# 7

Обърнах внимание на служителката, че телефонът е без драскотина и обелването не се дължи на нормално износване, а на дефект на материала или на производството, но тя отказа да приеме телефона за подмяна на капаците.


Извинявай, ама какво са ти виновни гет.бг за материала? Обади се в Самсунг и се жалвай.
Ами аз съм го купила от тях,не от Самсунг.

Ами аз всички дето знам с такива телефони им се белят,без значение от къде са купени,така че вината не е в гет.бг.
Виж целия пост
# 8
Юли месец купих Нокиа, от гет.бг, два месеца след това телефона се развали, очевадно софтуерен дефект.
Върнах го, след 32 дена (30 по закон) ми се обадиха че уж телефона е мокрен, иди доказвай че не е. След дълги спорове по телефона се разбрахме да си платя сервиза. Върнаха ми го оправен, след един месец същата ситуация, пак им го пратих, седя сума ти време в тях, пак ми го върнаха, засега е добре, видимо е преинсталиран софтуера, дано да няма проблеми този път.
Обаче аз повече няма да повторя от тях да поръчам нещо. За мен те не бяха коректни.
Виж целия пост
# 9
Много се съмнявам, че сервизът им е личен. Пише ли на гаранционните карти някакъв друг сервиз? Странно.
Виж целия пост
# 10
Ами те искат телефона да се остави при тях и те си го носят в сервиза.
Виж целия пост
# 11
Значи най-вероятно не са забавили гет.бг поръчката, а сервизът. Много е тъпо така, фирмата, в която работя действа по същия начин с гаранционните стоки. Клиентите носят при нас, а ние в специализираните сервизи. И когато колегите от сервиза се бавят ние си го отнасяме.  Tired
Виж целия пост
# 12
Юли месец купих Нокиа, от гет.бг, два месеца след това телефона се развали, очевадно софтуерен дефект.
Върнах го, след 32 дена (30 по закон) ми се обадиха че уж телефона е мокрен, иди доказвай че не е. След дълги спорове по телефона се разбрахме да си платя сервиза. Върнаха ми го оправен, след един месец същата ситуация, пак им го пратих, седя сума ти време в тях, пак ми го върнаха, засега е добре, видимо е преинсталиран софтуера, дано да няма проблеми този път.
Обаче аз повече няма да повторя от тях да поръчам нещо. За мен те не бяха коректни.

Вносителите на Нокиа държат всеки телефон в гаранция на марката да се ремонтира в техния фирмен сервиз, независимо от кой магазин или сайт е купен. Ако си от Малко Търново, носиш Нокиа-та в магазина (примерно), те я пращат до София, там я бавят не по-малко от месец понеже имат много апарати, връщат я в М.Т. и ти си я получаваш не по-рано от 6 седмици след като си я дала.
Виж целия пост
# 13
И аз не разбирам защо търговецът трябва да поеме смяната на панела. В края на краищата в гугъл има тонове информация на всички езици за всеки модел телефон излязъл/че дори и само представен/ на пазара. Дори тук в клюкарника неколкократно се коментира че се бели този модел. И точно защото телефона не е евтин си е струвало да поровиш и прочетеш мнения на хора, които са го ползвали. Аз съм маниак на тема гсм-и и често ги сменям, но телефон избирам след щателно проучване на марката, възможностите му и евентуалните дефекти.
Когато съм го купувала през ноември,не само че на никой не се белеше телефона,а и много малко хора имаха такъв,защото беше нов модела.
Виж целия пост
# 14
ooooh!

А кой го е произвел? Надраскване, олющване... няма как да докажеш, че не е заради немарливо ползване. Все едно да си занеса монитора за гаранционна смяна, щото е надран. Или готварската печка, щот плота й е надран. Мисли малко, аз такова нещо за гаранционна повреда не бих приела.
А ще доказвам,то се вижда от какво е.
Не е нужно да се чудиш...прекрасно се вижда как боята пада.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия