Идеята за педагогическо захранване ми се струва логчна и естествена и благодаря на всички, които споделят опит и материал тук. Моето бебе навърши 6 месеца преди дни и по случая реших да приложа прочетеното във форума.
Но в течение на практиката ми изникват някои въпроси. Ще съм благодарна, ако опитните майки се включат с мнение!
Първо едно уточнение за бебето ми - тя е изключително кърмена и на поискване, има всички признаци на готово за захранване бебе (особено любопитството ), но понякога смуче биберон - предимно за заспиване (просто когато е сита много се ядосва да ми стои на гърдата и предпочита усамотението с биберона ). Освен това върви мнооого активно (пълзи от 5 мес., а вече прави опити да се изправя) и дребничко бебе - роди се 2, 750 кг, а в момента е едва 6,100 кг.
И сега въпросите:
1.Доколкото разбирам при ПЗ представянето на една храна се прави чрез предлагане на микродози в рамките на 3-5 дни, като количеството се увеличава. При това на всяко хранене през деня. Това означава ли, че майката 3-5 дни подред трябва да се храни по едно и също меню?
2. Как се увеличава количеството на дозите - просто се дават повече трохички или се увеличава големината на трихите? (тъп въпрос, но се престраших).
3. Детето сяда ли на масата с прибор в ръка или му се дава само ако има нещо за ядене с лъжичка?
4. Как се процедира в случай на задавяне?
5. В самото начало (6 месечно дете) как се процедира, когато в чинията на майката има някакво ястие с млечен продукт или яйца (например мусака или миш-маш) т е храни, които традиционно се въвeждат късно и внимателно?
6. И последно - има ли някаква опастност от прилагане на този метод за бебета, които не наддават много (като моето - средно по 250 г. на месец)?
Благодаря предварително на отзовалите се!