ADSL има ли доволни

  • 1 246
  • 22
Има ли доволни от услугата и как работите с нея.
Дали е вкъщи или на работа.
Питам, защото ние така работим и е истински кошмар!
Виж целия пост
# 1
в къщи имам и съм доволен
Виж целия пост
# 2
Не, не съм доволна
И вкъщи имаме и на работа...
Вкъщи се отказахме - сега чакам да изтече договора в офиса и да го прекратим
Пълни тъпаци
Виж целия пост
# 3
На работа съм с ADSL. От нета като връзка и скорост съм доволна, но от БТК като фирма и отношение към клиентите категорично НЕ. Преди месец просто ми скъсаха нервите. Няма такава фирма, то не беше прехвърляне от мениджър на мениджър всички със супер гръмки имена и всички безполезни. Всеки любезно ти обяснява че разбира проблема и всеки обещава да помогне, а на практика никой нищо не прави. Служителката която ми се води "акаунт мениджър" и с която би трябвало да контактувам на посочен във фактурата ми телефон така и не открих Sad От стационарен номер ме прехвърля на GSM и от него на гласова пощенска...Просто нямам думи. Също като Български пощи - Със стари к***и - нов бардак Sad
Виж целия пост
# 4
Аз съм доволна. Връзката е слабичка, но с предишния доставчик имах нет само 2 дни в седмицата.
Сега нямам такъв проблем, с безжичен модем съм от техните.
Виж целия пост
# 5
И ние го ползваме в къщи и за сега сме доволни.
Виж целия пост
# 6
Имам у дома, доволна съм!
Връзката е толкова за колкото си платил. Сривове има рядко и за кратко Peace
С предишния ми доставчик връзката ,ако изобщо я имах ми беше повече от кошмарна!
Виж целия пост
# 7
доволна съм, вкъщи ми е такъв. в сравнение с кабелния направо се родих. иначе БТК са тъпаци!
Виж целия пост
# 8
с мен пък са учтиви , връзката им е без грешка
Виж целия пост
# 9
И в къщи и на работа го ползвам. Никакви оплаквания нямам.
Виж целия пост
# 10
Всичко ни е нормално с АДСЛ-а, не сме имали проблеми.  Ползваме от 2г. в къщи, а връзката ни е толкова бърза за колкото си плащаме.
Виж целия пост
# 11
В офиса сме с ADSL , сега чакаме другия месец да ни изтече договора и да ги отсвирим, от домашния нет съм много по-доволна
Виж целия пост
# 12
Да - и в офиса, и в къщи. Нямам забележки нито към скоростта, нито към обслужването - вярно рядко ни се е налагало да звъним на поддръжката, но винаги са били любезни и са си вършили работата.
Виж целия пост
# 13
WOW...радвам се , че има толкова добри отзиви...
Дано темата остане и през зимата..да видим тогава какви коментари ще има Simple Smile

Колкото до съпорта...хм...мене винаги ме прехвърлят - насам - натам...в най-добрия случай нещата се оправят до два часа ...в най-лошия ... се ядосвам и псувам на ум...докато работата в офиса замира и съответно губим пари Simple Smile

Да не говорим , че редовно изпълнявам упражнението с включване и изключване на модем за да се възтанови връзката

Не искам да ги плюя горките - но...
Виж целия пост
# 14

Защо? Какво се случва през зимата? Аз за две години, вече почти 3 не съм забелязала адсл-а да се влияе от сезоните. Ние също работим с този нет в къщи и понеже за нас е важно да имаме добра и постоянна външна връзка нямахме много голям избор.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия