Как получавате месечната си фактура ?

  • 1 544
  • 19
От вашия гсм оператор - на хартия или я проверявате по електронен път?
Темата не е нито пързалка ,нито реклама и всичко което би могло да хрумне на някои, просто питам PeaceБлагодаря.
Виж целия пост
# 1
Докато си бях в Бг си получавах разпечатката на хартия Simple Smile
А сега тук по електронен път може да се провери...
Виж целия пост
# 2
Редовно си я проверявам по електронен път и то най - детайлно....... Laughing
Особено, като им открих грешки  Shocked Shocked Shocked

Не разбрах замисъла на въпроса ти, но както и да е  Peace
Виж целия пост
# 3
Получавам я като инфо за месечната си сметка чрез смс. Не ми трябва подробен разчет кога и с кого съм говорила.
Виж целия пост
# 4
Глобул отдавна не ми пращат подробна месечна разпечатка . Понякога получавам само листа с платежното, затова по електронен път си я проверявам.  Simple Smile
Виж целия пост
# 5
Я да попитам аз ... Преди година подписах договор с Мтел и ме питаха за адрес, на който да получавам фактурата си. Казах им, че няма нужда, понеже си проверявам електронната фактура, но ми бе отговорено, че било задължително ...  Rolling Eyes Вярно ли е това?
Виж целия пост
# 6
Я да попитам аз ... Преди година подписах договор с Мтел и ме питаха за адрес, на който да получавам фактурата си. Казах им, че няма нужда, понеже си проверявам електронната фактура, но ми бе отговорено, че било задължително ...  Rolling Eyes Вярно ли е това?

Дори тогава да е било, сега не е. Имат кампания за намаляване на хартиените фактури, но трябва лично да се откажеш от нея. Аз смятам да го направя в скоро време.
Виж целия пост
# 7
Дори тогава да е било, сега не е. Имат кампания за намаляване на хартиените фактури, но трябва лично да се откажеш от нея. Аз смятам да го направя в скоро време.

Мерси за отговора  Hug Смятам да се възползвам. И без това сметката ми отива на адреса на старата квартира  Embarassed А то там има имена, ЕГН-та ...  ooooh! Преполагам, че с обаджане на *88 може да стане работата, с клиентската парола ...  Thinking
Виж целия пост
# 8
aLLy, фактурата е официален счетоводен документ, още използван и за данъчни цели. Той по закон си има задължителни реквизити, т.е. елементи които трябва да съдържа и един от тях е адрес на издателя на фактурата, както и адрес на получателя.
С други думи, дали на хартия, по електроннен път или с пощенски гълъб я получаваш, това трябва да го има вътре.  Wink
Виж целия пост
# 9
Получавах я по пощата, но преди около месец се отказах, има такава инициатива на Мтел, както някой каза по-горе.
Сега си я проверявам на *88
Виж целия пост
# 10
Чрез смс и на хартия, по двата начина я получавам.
Виж целия пост
# 11
Глобул отдавна не ми пращат подробна месечна разпечатка . Понякога получавам само листа с платежното, затова по електронен път си я проверявам.  Simple Smile
Една позната на майка ми никога не е получавала разпечатка 2 месеца подред плаща по 40лв.а е на месечна такса 5лв. и се ограничава последния месец е водила 4 разговора със сина си който е в групата на безплатните и мин. има още цяла година да и истече договора.Тя не е в час с тия работи,но определено сега ще влезе.
Виж целия пост
# 12
Преди 3-4мес ме уведомиха за еко-инициативата си и аз се отказах от подробните разпечатки на хартия.
Виж целия пост
# 13
Откакто се регистрирах да мога да си гледам сметката в Интернет вече не получавам подробната разпечатка по пощата. По пощата получавам само фактурата с крайната сума.
Виж целия пост
# 14
Лошото е ,че аз дори не мога да се регистрирам ,за да я следя оттам , защото искат да се впише някакъв пин код ,който е на хартиената разпечатка, а пък аз не я получавам незнайно защо #CrazyОбаждах се и пак таз, ама че бг работа newsm78
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия