AVON - Само за представители - 2017 & 2018 & 2019

  • 75 479
  • 763
# 270
Лосионът с кокосово масло хубав аромат ли има?
Виж целия пост
# 271
Здравейте!!! Какво е мнението ви за авон като компания и според вас би ли си струвало да отделяте време за дистрибуция на козметика като в замяна получавате % от продажбата за това?
Виж целия пост
# 272
Здравейте,
смятам, че трябва да сте доста нахъсена и да имате контакти с много дами, за да успеете с Ейвън.
Виж целия пост
# 273
Маряна, да така е честно казано началото е адски трудно, но си заслужава определено поне според мен. От 3 години се занимавам и вече набирам екип за  да стана мениджър на такъв. Всяка дама, която желае да получи информация за продукт или за привилегиите на компанията дори и само информативно може да се свърже с мен.
Виж целия пост
# 274
Лосионът с кокосово масло хубав аромат ли има?
Да аз лично много го харесвам, обичам аромати на  тропическите изкушения.
Виж целия пост
# 275
Аз също смятам, че може да има полза от работата с Avon .От К01 за тази година, съм представител, в К03 станах мениджър. Имам екип и си работим с удоволствие. Имам си и мениджъри в екипа вече. Понякога е трудно да намираш нови хора, но понякога нещата се получават много лесно.
Виж целия пост
# 276
Калина, сигурно казваш истината, но аз съм скептична относно вървежността на ейвън.
Ако си в голям град  с много козметични възможности - вериги магазини, освен това онлайн магазини с козметика....не ми се вярва да има кой знае колко потребление на ейвънски продукти и голяма успеваемост.
ПП Мнението ми е от личен опит като редовен  /разумен/ представител от десетина година
Виж целия пост
# 277
Калина, сигурно казваш истината, но аз съм скептична относно вървежността на ейвън.
Ако си в голям град  с много козметични възможности - вериги магазини, освен това онлайн магазини с козметика....не ми се вярва да има кой знае колко потребление на ейвънски продукти и голяма успеваемост.
ПП Мнението ми е от личен опит като редовен  /разумен/ представител от десетина година
Ами в Пловдив съм, но голяма част от поръчките ги намирам онлайн. Че няма голяма потребление, няма. Причини за това много. Аз лично съм стигала до малко над 300лв за кампания, без да си давам много зор. Нещата са много относителни и комплексни
Виж целия пост
# 278
По мое мнение това ниво  300 лева на кампания въобще не е много нито е някаква сигурност. Освен това като калкулирам печалбата - не е както Ейвън държи да си мислят хората - че гребем печалба с голям черпак. Примерно да поддържаш  ниво на лоялност с такава сума на кампания е като до ходиш по ръба на риска - ще минеш ли няма ли да минеш.  Спокойно е когато си да кажем 200- 300 лева отгоре на куотър, което знаете каква сума е, а колко обслужване трябва з поддържане на тези нива - мъкнене на кашони, разкарване по клиенти, недай си Боже нещо да трябва да се връща, или смачкано - главоболия, сумалъкатий врътки .... Ииииии такси за всяко нещо в момента....Като теглиш чертата май по-добре да си клиент на приятелка представител.
Виж целия пост
# 279
След 10 г.  гореописаната дейност като представител с разните й трудности и несигурност кой какво в кой прекрасен момент ще ти сервира/ейвънската с-ма, клиентите, пощата/.... и аз вече искам да съм клиент, който от време на време поръчва по 1 продукт.
Виж целия пост
# 280
След 10 г.  гореописаната дейност като представител с разните й трудности и несигурност кой какво в кой прекрасен момент ще ти сервира/ейвънската с-ма, клиентите, пощата/.... и аз вече искам да съм клиент, който от време на време поръчва по 1 продукт.

И аз така. Май натам отиваме ветеранките.
Виж целия пост
# 281
По мое мнение това ниво  300 лева на кампания въобще не е много нито е някаква сигурност. Освен това като калкулирам печалбата - не е както Ейвън държи да си мислят хората - че гребем печалба с голям черпак. Примерно да поддържаш  ниво на лоялност с такава сума на кампания е като до ходиш по ръба на риска - ще минеш ли няма ли да минеш.  Спокойно е когато си да кажем 200- 300 лева отгоре на куотър, което знаете каква сума е, а колко обслужване трябва з поддържане на тези нива - мъкнене на кашони, разкарване по клиенти, недай си Боже нещо да трябва да се връща, или смачкано - главоболия, сумалъкатий врътки .... Ииииии такси за всяко нещо в момента....Като теглиш чертата май по-добре да си клиент на приятелка представител.
Изобщо не твърдя, че тия 300лв на кампания са кой знае какво. Ама при положение, че не сии давам много зор, не се целя в нивата за лоялност( че то едни подаръци...) хич не ми пука колко ще направя. Имам съвсем други цели, за които да се боря. Но пък верно с тия такси за всяко нещо, просто прекалиха. Да не говорим, че 2-3 пъти се случва да не ми начислят такса и после хоп в една фактура. Ми то са 3-4лв, не са милиони, ама айде все пак. Наистина напоследък много простотии измислиха. Мен тия подаръци за куотъра хич не ме привличат и няма да си правя труда за тях.
Виж целия пост
# 282
Харесвам си някои продукти - кремове, шампоани, балсами, пяна за лице, ексфолианти, парфюми и парфюмни  лосиони и откакто си ги ползвам не ми се пазаруват от други марки. Мои близки също си имат любими продукти и когато са в промоция им казвам. Комбинираме се и така и аз получавам това, което искам. Реших да пробвам и с екип, тъй като съм представител от няколко години вече, за да мога да назначавам и обучавам  и други желаещи. Приятно ми е да го правя, забавно е на срещите и засега мога да се оплача само от таксите и от недостига на някои продукти, които са по-търсени. Недостигът е временен за козметика и парфюми, а за некозметични стоки има и изчерпване, но това ни подсигурява да не тръгнем цяла София еднакви като матрьошки. Simple Smile
 
Виж целия пост
# 283
[ не се целя в нивата за лоялност( че то едни подаръци...) хич не ми пука колко ще направя. Имам съвсем други цели, за които да се боря.
Нивото на лоялност е нещо съвсем друго. То не е онези ниво едно, ниво две и т.н. -  в него няма подаръци. В него има фиксирана отстъпка за постигнати нива от продажби в куотър. това е нещо което е най-примамливо, но вече все по-трудно постижимо.
Виж целия пост
# 284
[ не се целя в нивата за лоялност( че то едни подаръци...) хич не ми пука колко ще направя. Имам съвсем други цели, за които да се боря.
Нивото на лоялност е нещо съвсем друго. То не е онези ниво едно, ниво две и т.н. -  в него няма подаръци. В него има фиксирана отстъпка за постигнати нива от продажби в куотър. това е нещо което е най-примамливо, но вече все по-трудно постижимо.

Ами не се целя и в тях. Общо взето хич не ми дреме колко пари ще направя за куотъра.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия