Отварям тази тема, защото може би някои от вас са се сблъсквали с този проблем.
Ето и цялата ни случка:
Имахме ТВ и Интернет на Виваком в продължение на 1 год в София. След което, се преместихме да живеем в Търново и си взехме цялата апаратура от Виваком, тъй като бяхме много доволни и искахме да си продължим с тях. Преди това бяхме разпитали в Русе дали имат оптична ти ви в Търново и там подписахме договора, след като ни потвърдиха. След като имахме апаратурата от София техниците като дойдоха да инсталират новата, не ни сложиха нищо, нито приемник, нито ни дадоха дистанционно, понеже видяха, че си имаме. След това като отидохме в Търново установихме че нямат такава тв и сигналът им тук е по- нисък и интернета е по- бавен, а тъй като аз работя от вкъщи и ми трябва бърз нет, Виваком няма да ни свърши работа. Решихме да прекратим договор-а. От там ни искаха месец предизвестие и донасяне на цялата апаратура. След като занесохме апаратурата от София ( защото от Търново не ни бяха дали такава), те ни искаха 2 дистанционни с 2 приемника. Ние обяснихме за случилото се, но системата им изисквала 2 номера за приемник, иначе ще трябва да заплатим 350 лв.
Въпросът ми е, възможно ли е да пуснем жалба до Виваком или към Защита на потребителя, тъй като не сме виновни ние и няма никакъв начин по който да им предоставим втори номер на приемник, тък като не са ни го дали. Не мисля да им плащам 350 лв!!
Моля ви, ако някой знае нещо по въпроса, пишете ни, плийййз