Офис техника

  • 1 258
  • 5
Здравейте, бихте ли ми препоръчали копирна машина подходяща за работа в офис. Не всеки ден използваме, но понякога искаме например да сканираме/ или принтираме 100 страници и сегашната ни машина е много бавна или захапва страници..
Бюджет около 2 500 лв.
Благодаря за съветите и препоръките ви Simple Smile
Виж целия пост
# 1
Аз препоръчвам Toshiba. Използвала съм и  Konica Minolta, но косумативите и бързината на втората не са част от нейните качества.
Виж целия пост
# 2
По-скоро ви трябва мултифункционално устройство, ако искате с едно устройство да сканирате и копирате. Разгледайте моделите на HP mfp.
В нашият офис сме доволни от това,
http://www8.hp.com/bg/bg/products/printers/product-detail.html?oid=5281279, но не помня цената и дали ще отговори на бюджета.
Виж целия пост
# 3
Здравейте, бихте ли ми препоръчали копирна машина подходяща за работа в офис. Не всеки ден използваме, но понякога искаме например да сканираме/ или принтираме 100 страници и сегашната ни машина е много бавна или захапва страници..
Бюджет около 2 500 лв.
Благодаря за съветите и препоръките ви Simple Smile
Има няколко фасета в този въпрос.

Цветно или черно-бяло?

Колко време очаквате да използвате машината преди да я "пенсионирате" или дори изхвърлите?

Колко често ви се налага да принтирате в по-големи серии (около 100 например)?

Колко евтино искате да излезе копието?

От летящ старт, без почти никаква информация - Lexmark MX317dn - цена около 320 лева

Консуматив Lexmark MS/MX317 капацитет около 2500 страници (при 8% покритие т.е. една машинописна страница текст, без графики и снимки) - ако използвате програмата за връщане (което бих ви препоръчал) оригинален консуматив е с цена около 150 лева.

Модела е чисто ориентировъчен... има същите на Brother, HP, Canon и т.н.
Виж целия пост
# 4
С две ръце препоръчвам Canon. Такъв имаме в офиса и вкъщи. Няма грешка.
Виж целия пост
# 5
Благодаря за предложенията
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия