понеже не може да пише и чете, та не се оплаква там, прави си домашните и явно му е интересно. НО, прави минимума. обяснявам защо е важно да може да чете и да пише, но ....
оплаква се от спорт и религия - нямало смисъл
на половината клас му е скучно иначе: няколко могат да смятат, други няколко да пишат, някои четат , отделно 2 от 13 деца повтарят, т.е. са минали всичко това.
на учителката е трудно да "овладее" така да се каже класа.
знаеш, че децата усещат подобни неща.
Дени, благодаря, че сподели.
точно за Хесен ме интересува.
според теб тази разлика от подходя на учителката ли идва?
сега да конкретизирам: в момента не ме интересува толкова колко бързо взимат буквите, просто се чудех. интересува ме дали АЗ трябва да работя активно с детето, за да не му пада мотивацията, защото е ясно, че сега се слагат основите. да не кажа, че мотивацията му е горе-долу да изтика деня.
имаха някакви точки, които получава масата (3 или 4 деца) и синът ми беше много мотивиран неговата маса да има най-много точки.
за една седмица 3 пъти го преместили и той се ядоса, защото все губи точките и сега вече не го интересуват. казал, на учителката, че така не е въобще честно, тя се съгласила, но нямала решение на проблема му.
според директорката трябвало да имам вяра на учителката и да и делигирам "правото" да научи на нещо детето. аз не й се бъркам, повод за разговор с нея нямам и ще изчакам първия разговор с нея.
ама от опита ми от ДГ, където все ме убеждаваха как всичко е супер и всичко е наред, накрая се оказа, че детето здраво ги е преметнало и през цялото време е играло там театър, а мен после мен направиха луда (педьо и лекарката от Шуламт) и ме пращаха къде ли не за бератунг.
като им разправях в Дг и не можеха да повярват.
още преди години, когато Мойра, Тамара и другите стари кучета бяха тук, имаше разговор как тукашната уч. система просто смазва по-различните. оттогава съм запомнила.
на мен ми е пределно ясно, че няма как да променя системата, затова питам: как успешно детето да се движи вътре в нея, с минимални загуби и максимални ползи
аз педагогическо образование нямам и не ставам много да обучавам, защото ми липсва търпение.