Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Закриване на домашен телефон без договор на Виваком

  • 2 064
  • 17
Трябва ли да пускам молба предизвестие при закриване на домашния ми телефон, който е без договор от 2014 год? От Виваком ме изнудват да платя още една такса, въпреки че телефонът не работи от месец и непрекъснато пращат техник, който уж отстранява повредата, но така не се натрупват 10 работни дни последователно с технически проблем според тях, защото системата им не го отчитала  ooooh! Crazy. Някой сблъсквал ли се е с такъв проблем?
Виж целия пост
# 1
Не си без договор, а си с безсрочен договор. прекратява се с едномесечно предизвестие.
Виж целия пост
# 2
Без никакво предизвестие и точно за два дена прекратих договор и прехвърлих номера към друг оператор през 2011г. Казаха да мина да си доплатя, но се оказа, че те имат да ми връщат пари.
Виж целия пост
# 3
Не си без договор, а си с безсрочен договор. прекратява се с едномесечно предизвестие.
Точно.
Виж целия пост
# 4
Без никакво предизвестие и точно за два дена прекратих договор и прехвърлих номера към друг оператор през 2011г. Казаха да мина да си доплатя, но се оказа, че те имат да ми връщат пари.

преносимостта е нещо съвсем различно. пак си плащаш, де, просто можеш веднага да се метнеш при приемащия доставчик. например ако си подадеш заявлението преди изтичане на срока на договора ще си дължиш неустойки и т.н. не ми се навлиза в детайли. но за авторката важи което написах по-горе.
Виж целия пост
# 5
Без никакво предизвестие и точно за два дена прекратих договор и прехвърлих номера към друг оператор през 2011г. Казаха да мина да си доплатя, но се оказа, че те имат да ми връщат пари.

преносимостта е нещо съвсем различно. пак си плащаш, де, просто можеш веднага да се метнеш при приемащия доставчик. например ако си подадеш заявлението преди изтичане на срока на договора ще си дължиш неустойки и т.н. не ми се навлиза в детайли. но за авторката важи което написах по-горе.

Става въпрос за домашен телефон

Ако беше мобилен, щях да го прехвърля
Виж целия пост
# 6
да, разбрах те. Безсрочен договор - 1 м. предизвестие. И да си вземеш екземпляра от заявлението с вх. номер, макар че БТК по принцип не се правят на интересни, А1 ментят.
Виж целия пост
# 7
Домашен прехвърлих, от Виваком към Глобул. Помня, че като излязоха сметките към Виваком те ми връщаха пари, сигурно е било таксата, която се внася авансово.
Подай предизвестие и заплати една такса авансово. Накрая на отчетния период може да ти я върнат.
Виж целия пост
# 8
И аз домашен съм прехвърляла, от БТК на МТел. И съм закривала домашен.
Ако искаш да закриваш и ти си човека, на който се води, отиваш в техен офис и им казваш какво искаш и не ставаш от стола, докато не направят, каквото трябва, за да се закрие. Ама от пети другия месец, ама не знам си каква такса дължите - ок, само че да попълнят всичко и да се свършва.
Просто да попълнят каквото трябва и това е.
Виж целия пост
# 9
Подала съм  Peace

Но не мисля, че е редно, хем телефон да нямам, хем такса да им плащам
Виж целия пост
# 10
Към кого да се обърна с жалба срещу Виваком?

Близо месец нямам домашен телефон, техниците не могат да го оправят, а гледам, че пак са ми начислили такса, въпреки многобройните ми обаждания?
Виж целия пост
# 11
КЗП и КРС.
Виж целия пост
# 12
КРС, защото КЗП само ще ти препратят жалбата. по принцип и КРС нямат правомощия за намеса, но ще ти окажат съдействие и вероятно ще има ефект.
Виж целия пост
# 13
Преди няколко месеца подадох жалба срещу Мтел тогава и в КЗП, не са я препращали, свършиха си работата добре.
Виж целия пост
# 14
доста странно, защото КЗП са като пощенска кутия, само препращат. интересно какъв е бил предмета на жалбата и какво реално са направили и сигурна ли сте, че не е била препратена? за съжаление работя с доста с тях, та ще се радвам, ако са направили изключение.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия