Здравей, аз съм работила година и малко повече в Сайтел - София. Смятам, че за една такава аутсорсинг компания могат да се изпишат много неща и всичко е много относително, най-вече от това в кой проект си и какъв пазар обслужват. Нещата са изключително различни, от график, работно време и т.н. В проекта, който аз работих нямах нощни смени, графика ми беше от седмица за седмица, като най-късната смяна беше от 11ч. до 20ч., една събота в месеца се работи и после компенсация през седмицата. Работата можеше да бъде на 8ч, 6ч, или 4ч. Шефовете ми бяха много готини, по отношение на отпуски, дей оф да си вземеш и после да си го отработиш, разбира се, да си тръгнеш малко по-рано от работа и после пак да си го отработиш. Никога не е ставало въпрос за такива неща. Заплащането винаги навреме, като на празници можеш да работиш ако искаш и взимаш двойно + почивен ден. НО това не е работа за всеки. Работата в кол център си има + и - като всяка една друга работа. Шумно е, изнервящо е, клиентите ти викат, почивките ти са строго регламентирани, защото има система, която ги отчита. Няма много тенденция за издигане в йерархия, тийм лийдър, QA или трейнър. Това са възможностите. Заплатите също варират от това какъв пазар обслужваш - тоест с какъв език си. Ако мога да бъда полезна на някой с някаква информация, нека пише Ще отговоря с удоволствие.